דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי i30 סטישן CW בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

באופן כללי, רכבים בתצורת סטיישן אינם רבי מכר בארצנו הקטנה. כיום, היצע המשפחתיות-סטיישן קטן, וכולל בתוכו את פורד פוקוס סטיישן, סקודה אוקטביה קומבי, פיג'ו 308SW, וקיה סיד SW - אחותה לפלטפורמה של i30CW.

יונדאי i30CW (ראשי תיבות של Cross wagon ) ארוכה מגרסת ההא'צבק ב-23 ס"מ (447.5 ס"מ), ובסיס הגלגלים ארוך ב-5 ס"מ (277 ס"מ). התוצאה היא תא מטען בנפח 415 ליטר, תוספת של 75 ליטרים - ובקיפול המושבים האחוריים ייגדל נפח ההטענה לכדי 1,395 ליטרים.

יונדאי i30 סטיישן
יונדאי i30 סטיישן CW - שימושיות מוגברת. / צילום: יצרן

בארץ תשווק יונדאי i30 סטיישן [לקטלוג הרכב של iCar - יונדאי i30 CW] בגרסא אחת בלבד: מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 126 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-16 קג"מ ב-4,200 סל"ד. תיבת ההילוכים המשודכת לו היא אוטומטית קונבנציונלית בעלת ארבעה יחסי העברה. בגרסא זו המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 13.4 שניות, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-14.5 ק"מ לליטר. בתחום האבזור, תציע רמת האבזור היחידה - Inspire, גג-שמש חשמלי, מסילות עיגון על הגג, וכן 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית כסטנדרט.

טרם פורסם מחירה המדוייק של i30CW, אך ידוע כי תתברג בקבוצת רישוי 2. הימצאותה בקבוצה זו תאפשר חדירה לציי הליסינג, שיהוו נתח ניכר מכלל המכירות. מכירות הדגם יחלו במחצית השנייה של חודש אוגוסט 2009, ומסירות צפויות להתחיל ברבעון האחרון של השנה.

לדגמי יונדאי בארץ - יונדאי

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה