דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה אוריס סטיישן בישראל: החל מ-137,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


חצי שנה לאחר תחילת השיווק באירופה, נוחתת בישראל גרסת הסטיישן של טויוטה אוריס - אך ורק בגרסה ההיברידית. בשנה החולפת הגיעו לישראל מספר משפחתיות סטיישן חדשות כמו אופל אסטרה, שברולט קרוז, רנו מגאן וקיה סיד - שהצטרפו באיחור קל להצלחה המרשימה של פורד פוקוס ויונדאי i30 בסגמנט הסטיישנים. ב-2014 צפויות להגיע ארצה גם גרסאות הסטיישן של הונדה סיוויק וסיאט לאון.


טויוטה אוריס סטיישן. העיצוב לא מגושם / צילומים: יצרן

טויוטה אוריס סטיישן ארוכה מהאוריס הרגילה ב-28.5 ס"מ וגבוהה ממנה בס"מ וחצי. בסיס הגלגלים לא השתנה, והוא עומד על 260 ס"מ בלבד - נתון נמוך מהממוצע בקטגוריית המשפחתיות. באוריס הרגילה הנתון מתבטא במרווח רגליים מצומצם מאחור, ובקרוב נבחן את גרסת הסטיישן בכדי לעמוד על ההבדלים בין השתיים. נפח תא המטען עומד על 530 ליטר.

בחרטומה של האוריס סטיישן שוכנת יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת של טויוטה, עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר והספק משולב של 136 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.2 שניות, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 25.6 ק"מ לליטר - נתון טוב בהרבה לעומת כל משפחתית סטיישן אחרת, ועדיף גם על זה של רנו מגאן הדיזלית.

טויוטה אוריס סטיישן

רשימת האבזור עשירה כמקובל בדגמים האחרונים של טויוטה. בין היתר ניתן למצוא ברכב את מערכת Toyota Touch הכוללת מסך מגע, מערכת שמע עם חיבורים ל-USB, דיבורית בלוטות' ומצלמת רוורס; בנוסף מציעה האוריס סטיישן 7 כריות אוויר, חישוקים קלים, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים ועוד. המחיר, כאמור, יעמוד על 137,900 שקל - יקר ממרבית המתחרות, וגבוה ב-1,000 שקל מהמחיר של האוריס ההיברידית בגרסת ההאצ'בק. מי שיקבל את הרכב מהעבודה יהנה מהטבה בשווי השימוש השמורה לרכב היברידי בסך 560 שקל.

ירידת מחיר בורסו

במקביל להשקת האוריס מודיעה היבואנית "יוניון מוטורס" על הוזלה של כ-9,000 שקל במחיר של הורסו. המחיר החדש יעמוד על 155,000 שקל, הנמוך ביותר בסגמנט המיניוואנים. בנוסף שודרגה רשימת האבזור, והיא כוללת את הדור השני של מערכת Toyota Touch ברזולוציה גבוהה יותר, וכן חיישני לחץ אוויר בצמיגים.


לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
 

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. טויוטה שולטתתתתתת 
    שי, 08-01-2014

    מה יש לדלק מוטורס להציע?

    סגור תגובה

  • 2. עוד מותג מפיץ סרטן!!! 
    שרון, 08-01-2014

    עוד מותג בעל קרינה מייננת מפרי המפעלים היפנים שמתנקמים בנערב על נגזסקי והירושימה.
    באדיבות גורג כורש. האיש הכי נבזה בתעשיית הרכב. שלא רואה אף אחד ממטר.
    ביחד עם חבורת בובות הסמרטוטים שלו.

    סגור תגובה

  • 3. מספר 2, למה אתה ממורמר? לא צוכר מספיק? לא עומד ביעדים?  
    אייל, 09-01-2014

    אולי תוריד קצת מחירים, תנסה להתחרות בחורש. מה אתה אומר? לא בריא להיות ממורמר. זה עושה גזים.

    סגור תגובה

  • 4. יונדאי וקיה שולטות בשוק הרכב כבר 3 שנים. כנסו 
    מומחה לשוקהרכב, 09-01-2014

    לא יעזור כלום אם טיוטה והונדה ימשיכו במחירים החזיריים הם ימשיכו לרדת בשוק הרכב כל שנה.
    גם לטויוטה וגם להונדה יש רכבים מעולים אבל למכור במחירים חזיריים ועוד עם איבזור דליל? זה
    לא ילך. תראו מה קורה לגולף? רכב מצויין אבל לא מצליח להתרומפ כי היבואן מזלזל בלקוחות. מי שמזלזל בלקוח בסופו של דבר מאבד שוק.
    אינני קשור לאף יבואן אבל הלקוחות לא טיפשים. הם מצביעים ברגליים כשהם מבינים שדורשים מחירים מורזים וללא הצדקה. רכבי יונדאי וקיה הם במחירים סבירים ובשרות מעולה.

    סגור תגובה

  • 5. צפוף מאחור.נסיתי 
    אור, 09-01-2014

    לצערי לא היה רוחב לב נחוץ לנסיעת מבחן באוריס , בשונה מרנו או סיטרואן (דיזל , שתיהן) ולא עמדתי על אורח הנסיעה , אבל הצפיפות במושב האחורי וקוטן תא המטען היו ניכרים ביחס לסיטרואן C4 למשל, עם בסיס גלגלים דומה או זהה.

    סגור תגובה

  • 6. אויוטה אוריס 
    לקוח שהתלבט, 10-01-2014

    מזה חודשיים חיפשתי רכב משפחתי חדש באזור ה130-140K.
    לאחר אינספור התרוצצויות בין אולמות התצוגה הכרות עם לא מעט אנשי מכירות,ומספר לא מבוטל של נסיעות מבחן,הגיעו 3 מכוניות "לגמר".
    טויוטה אוריס הרגילה וההיברידית(האצ'בק) וכן רנו פלואנס דיזל רובוטית.

    את הטויוטה אוריס הרגילה שהיתה נוחה וזריזה למדי פסלתי עקב צריכת דלק לא מרשימה בעיר,
    וכן עקב עיצוב פנימי משמים ללא אפשרות בחירה.
    את ההיברידית פסלתי עקב תנוחת ישיבה שלא התאימה לבעיות הגב שלי, מחיר יקר ,עיצוב משמים אבזור דל ומירווח ממוצע בלבד ביחס למחירה.

    חבל שיבואן טויוטה לא מייבא את כל דרגות האיבזור והעיצוב הקיימים בבריטניה ארץ מוצאה.רמת הגימור המיובאת לארץ היא הנחותה ביותר(בבריטניה משודך לרמה זו מנוע דיזל ואילו ההיברידית מוצגת ברמת גימור גבוהה יותר).
    בכלל לא אהבתי את הזלזול של יוניון מוטורס בלקוחות ע"י כך שמייבאים את הרכבים עם רמת איבזור וגימור מקוצצים ומעליבים ללא אפשרות בחירה.

    לאחר התלבטות קשה בין 3 המכוניות נבחרה
    הפלואנס דיזל רובוטית אותה רכשתי בסופו של דבר שמציעה חבילה הרבה יותר אטרקטיבית ,היא חזקה,חסכונית, מאובזרת מרווחת נוחה ונעימה במחיר זול מההיברידית ומעט יקר מהאוריס הרגילה, אך זאת לפני ההנחה שקיבלתי, מה שלא קיים בטויוטה.

    סגור תגובה

  • 7. המון כסף. נחכה לראות כמה תעלה הפיזו 308 SW 
    חובב, 11-01-2014

    ה-308 סטיישן שנחשפה עכשיו נשמעת הרבה יותר מעניינת בעיקר שנפח תא המטען שלה הרבה יותר גדול (610 ליטר) מזה של האוריס (530 ליטר בלבד). מה הרעיון בסטיישן אם לא הגודל של תא המטען?!

    סגור תגובה

  • 8. רק פרייאר רוכש מכונית מגורג חורש 
    זיו, 12-01-2014

    היבואן הכי עלוב בקרטל הרכב.
    מביאים רכב עם איבזור מינמאלי.ומוכרים אותו במחירי עושק.
    ותנסו לקבל מהם אחריות!

    סגור תגובה

  • 9. אכן יבואן בעייתי 
    גבריאל, 12-01-2014

    מנסיון
    רק תקבלו את המסקנה:
    דופקים אותי פעמיים
    פעם ראשונה ופעם אחרונה.
    אצלי הם גמרו

    סגור תגובה

חזור למעלה