דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המכוניות שיגיעו לישראל בשנת 2018

Getting your Trinity Audio player ready...


שנת 2017 אמנם לא שוברת את שיאי המכירות של קודמתה, אך גם השנה תסתיים עם כ-280,000 כלי רכב חדשים שיעלו על כבישי ישראל. הצפיפות בכבישים והציפיה למכונית האוטונומית לא יוצרת רגיעה אצל יצרני הרכב, אלא דווקא להיפך: כמות הדגמים החדשים שיוצאים לאור רק עולה משנה לשנה, ואנחנו פוגשים ביצרניות שנכנסות לסגמנטים חדשים ומנסות לתפוס את הלקוח בדרכים שונות ויצירתיות.

כמה עשרות דגמים חדשים יצטרפו בשנה הקרובה למעל 500 דגמים שונים שכבר היום משווקים אצלנו. הרשימה שלפניכם לא סופית, כמובן: במהלך השנה יוצגו דגמים נוספים שיגיעו בתוך זמן קצר, והבחירה רק הולכת ונהיית קשה מיום ליום.

קיצורי דרך:

מכוניות קטנות
מכוניות משפחתיות
מנהלים ומיניוואנים 
פנאי ושטח
פנאי-יוקרה
סאלון ופאר
מכוניות ספורט

מכוניות קטנות


הונדה ג'אז – הדור השלישי שהוצג ב-2014 עבר מתיחת פנים באמצע השנה החולפת, וכעת צפוי להגיע גם לישראל. מעבר לשינויי עיצוב מקובלים כגון התאמת החזית לקו הדגמים הנוכחי של היצרן ושיפור קל באיכות החומרים, התווסף גם מנוע 1.5 ליטר בהספק של 130 כ"ס - אם כי טרם ידוע אם גם הוא יגיע אלינו.
מתי בישראל: אמצע השנה

לכתבה המלאה >>>


הונדה ג'אז

פולקסווגן פולו – מדובר בדור החדש והשישי במספר של הפולו, שמדור לדור הופכת דומה יותר ויותר לאחות הגדולה – הגולף. הפולו עושה שימוש בפלטפורמה חדשה (MQB A0 בדומה לאיביזה החדשה), היא תוצע עם מנועי ה-1,000 סמ"ק העדכניים של הקבוצה ותגיע גם בגרסת ה-GTI עם 200 כ"ס. לראשונה הדגם ישווק ללא גרסת 3 דלתות.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>

פולקסווגן פולו

פורד פיאסטה – הפעם מדובר בדור חדש לגמרי שצפוי להגיע השנה, אחרי שורה של דגמי פורד שלא הגיעו ארצה. בעולם הפיאסטה החדשה מוצעת בגרסת 1.6 ליטר סטנדרטית ובגרסת 1.0 ליטר טורבו עם 100 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ. שני המונעים משודכים לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. אולי הפעם היא תגיע גם בגרסת ה-ST הספורטיבית?
מתי בישראל: רבעון שני

פורד פיאסטה

משפחתיות


יונדאי i30 סטיישן ופאסטבק
– בימים אלו עולה על כבישי ישראל ה-i30 החדשה, ובמהלך שנת 2018 יצטרפו אליה גם גרסת הסטיישן הפרקטית - ולראשונה בקטגוריית המשפחתיות העממיות תוצע גרסת פאסטבק, קופה עם 5 דלתות.
מתי בישראל: במהלך השנה.

לכתבה המלאה >>>

יונדאי i30 פאסטקבק

לקסוס CT – הקומפקטית של לקסוס הושקה בשנת 2011 ועברה את מתיחת הפנים הראשונה ב-2013, וכעת עוברת מתיחת פנים שנייה. לקסוס CT היא אחת מרבות המכר של היצרן, ומאז השקתה מכרה בעולם מעל 300,000 יחידות. במתיחת הפנים נקבל כעת פנסי לד מלאים, חישוקי 17 אינץ' חדשים, צבעים חדשים ואפשרות צביעה דו גוונית, וכמובן שינויים קלים בעיצבו החיצוני והפנימי של הדגם.
מתי בישראל: תחילת רבעון שני

לקסוס CT

מרצדס A קלאס – המכונית הקומפקטית של יצרן היוקרה תגיע אלינו בדור הרביעי עם עיצוב חיצוני חדש ועיצוב פנימי ששואל מאפיינים מדגמי מרצדס יקרים יותר, עם מסכי מולטימדיה גדולים ולוח מחוונים דיגיטלי.
מתי בישראל: רבעון שלישי

ניסאן ליף – הדור השני של ניסאן ליף הוצג באוקטובר בתערוכת טוקיו, ועיצובו החדש דומה לקו העיצוב הנוכחי של ניסאן. לניסאן ליף מנוע חשמלי המספק 110 קילוואט (כ-150 כ"ס) ומומנט של 32.6 קג"מ. טווח הנסיעה עומד על 378 ק"מ ולדברי ניסאן, בסוף 2018, יציעו גרסה עם טווח נסיעה גדול יותר.
מתי בישראל: במהלך השנה

ניסאן ליף

פורד פוקוס – כאשר הושקה לראשונה פורד פוקוס, אי שם בשנת 1998, היא השתלטה על השוק בסערה והפכה אצלנו ליקירת פועלי ההייטק. בשנת 2018 יושק בעולם הדור החדש והרביעי לפורד פוקוס והוא יגיע אלינו זמן קצר לאחר מכן - וינסה לשקם את התדמית שיצר הדור הקודם.
מתי בישראל: רבעון אחרון

פיג'ו 308 – מתיחת הפנים של ה-308 סטיישן הגיעה לישראל בימים האחרונים של 2017, גם ה-GTi המתוחה כבר כאן, ובקרוב תצטרף אליהן גם ההאצ'בק המעודכנת. השינוי החיצוני נוגע בעיקר לחזית הרכב, שכעת נראית אגרסיבית יותר, מערכת המולטימדיה שופרה, נוספה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים בגרסת הדיזל החזקה (לראשונה בקטגוריית המשפחתיות העממיות), אך החדשות החשובות הן תוספת מערכות בטיחות מתקדמות.
מתי בישראל: רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>

פיג'ו 308

מנהלים ומיניוואנים


טויוטה קאמרי
– לאחר כשנה מהשקתה בעולם תגיע אלינו הקאמרי החדשה. העיצוב מוחצן מבעבר, בסיס הגלגלים גדל ועומד על 282.5 ס"מ, תא נוסעים חדש ולדברי טויוטה איכות החומרים שופרה משמעותית. מנוע 2.5 ליטר המוכר הוחלף באחד חדש באותו הנפח ולו שודכה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה. כמו כן גם הגרסה ההיברידית עברה עדכון לטובת צריכת דלק משופרת. כיום משווקת טויוטה 7 דגמים היברידיים-חשמליים המהווים כ-40% מסך המכירות הכולל ובכוונת היבואן להגדיל את מבחר רמות הגימור ולהגדיל את הפעילות בתחום זה.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>

טויוטה קאמרי

סובארו B4 – הלגאסי, כפי שהיא מכונה בארה"ב, עוברת מתיחת פנים קלה הכוללת עדכון לחזית ולחלק האחורי, מולטימדיה חדשה ותוספת מערכות בטיחות מתקדמות ואקטיביות.
מתי בישראל: רבעון ראשון

סובארו B4

קרייזלר פאסיפיקה
– האמריקאי שהושק בשנה שעברה הוא מיניוואן בגודל מלא (בדומה לקיה קרניבל), מחליפו של הגרנד וויאג'ר. בעולם מוצע הדגם עם שואב אבק מובנה (איזו משפחה מרובת ילדים לא תשמח לפיתרון כזה?). לראשונה בקטגוריה ישנה גם גרסת פלאג-אין הייבריד עם טווח חשמלי של כ-48 ק"מ. לאור הטבות המס שמעניקים בישראל למכוניות נטענות, היא צפויה לקבל אצלנו מחיר אטרקטיבי במיוחד.
מתי בישראל: במהלך השנה

לכתבה המלאה >>>

קרייזלר פאסיפיקה

פנאי ושטח


MG ZS – הג'יפון של MG הסינית יגיע לישראל כשנה לאחר השקתו בעולם, וכלי רכב ראשונים כבר נמצאים במחסני היבואנית לובינסקי. בחזיתו יותקן מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר המספק 111 כ"ס, המשודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה המפרט המקומי, אך בין האביזרים שנוכל לקבל ישנם פריטים מרשימים כמו ריפודי עור, גג שמש פנוראמי ועוד.
מתי בישראל: רבעון ראשון

MG ZS

אופל גרנדלנד X – ג'יפון קומפקטי, אח לפיג'ו 3008 עימו הוא חולק פלטפורמה. בהתאם לאסטרטגיית אופל, העיצובים החיצוניים והפנימיים יהיה שונים מאלו של פיג'ו. אבזור הבטיחות צפוי להיות עשיר ויכלול כנראה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ועוד.
מתי בישראל: רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>

אופל גרנדלנד X


אופל קרוסלנד X – ג'יפון קטן על בסיס פלטפורמה משותפת עם פיג'ו 2008 וסיטרואן C3 איירקרוס, שגם היא תגיע לישראל בקרוב. הקרוסלנד X, שיצטרך להתחרות גם עם אופל מוקה, מתמקם במרכז הקטגוריה ואף מציע תא מטען מכובד מאוד בגודל 520 ליטר (כאשר הספסל האחורי זז לפנים), נתון עדיף גם על ג'יפונים גדולים יותר.
מתי בישראל: רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>

אופל קרוסלנד X

דאצ'יה דאסטר – הדור השני של דאצ'יה דאסטר הוצג בחודש ספטמבר בתערוכת פרנקפורט, החל להימכר בנובמבר 2017 וכעת הוא עושה עליה. העיצוב החיצוני נאה, קשוח ומודרני יותר, בתחום ההנעה אין חדשות אך דאצ'יה מציינים כי איכות החומרים שופרה, זאת לצד שמירה על יכולות השטח. בתחום הבטיחות גם כן אין בשורות, והדאסטר זכה ב-3 כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופי.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>

דאציה דאסטר החדשה

הונדה CR-V – הג'יפון של הונדה נמצא איתנו עוד מסוף שנות ה-90, וכעת הדור השישי שלו שהושק בעולם כמודל 2017, עתיד לבצע עליה. אומנם הוא מגיע באיחור משמעותי וכנראה לא יהיה מהזולים בקבוצתו, אך בהונדה מצפים כי הוא יתפוס את מקומו היציב של הדור הקודם.
מתי בישראל: מחצית השנה

לכתבה המלאה >>>

הונדה CRV

טויוטה לנדקרוזר – הגרסה המחודשת ומתוחת הפנים של רכב השטח הוותיק מגיעה בקרוב לישראל. טויוטה מציינים כי איכות חומרי הפנים השתפרה בדגש על הדשבורד, הכולל גם מסך מולטימדיה חדש בגודל 8 אינץ'. כמו כן הוטמעו ברכב מערכות בטיחות מתקדמות. העיצוב החיצוני עבר עדכון בעיקר בחזית ובחלק האחורי והאורך הכללי גדל ב-6 ס"מ. עוד נמסר מהיבואנית כי ב-2018 יושם דגש על הגדלת אחוז המכוניות המצויידות במערכת הבטיחות Toyota Safety Sense בדגמים המשווקים בישראל, ואנו מעריכים שהיא תמצא דרכה גם אל הלנדקרוזר.
מתי בישראל: רבעון שני

טויוטה לנדקרוזר

יונדאי קונה – אחות לקיה סטוניק ואחות קטנה לטוסון - ג'יפון קטן, מעוצב ואופנתי. הקונה משווקת בעולם עם מגוון מנועים מ--1.0 ליטר ועד 2.0 ליטר עם הנעה קדמית או כפולה. בשלב זה לא ידוע מה יהיה המפרט המקומי. מיונדאי נמסר כי כל הדגמים שיושקו מעתה יגיעו עם מערכות בטיחות מתקדמות ובהן בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב.
מתי בישראל: 2 בינואר

יונדאי קונה

מאזדה CX9 – רכב פנאי גדול המיועד בעיקר לשוק האמריקאי. ה-CX9 בדור השני שלו, שנחשף בשנה שעברה בתערוכת לוס-אנג'לס, יגיע לראשונה גם ישראל. למאזדה CX9 גרסאות בעלות 7 מקומות והוא מצוייד במנוע "סקיי-אקטיב" טורבו בנפח 2.5 ליטר המספק 250 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ.
מתי בישראל: רבעון אחרון

לכתבה המלאה >>>

מאזדה CX 9

מיצובישי אקליפס קרוס
– ג'יפון קומפקטי המתמקם בין ה-ASX לאאוטלנדר. האקליפס קרוס מציג קפיצת מדרגה באיכות החומרים ובעיצובו החדש דמוי הקופה. לראשונה ברכבים העממיים של מיצובישי, יוצע באקליפס קרוס מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר המפיק 163 כ"ס והוא יוצע עם הנעה קדמית או כפולה.
מתי בישראל: רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>

מיצובישי אקליפס קרוס


סאנגיונג רקסטון – כשנה לאחר שנחשף הדור החדש של הרקסטון, הוא סוף סוף עושה עליה. פרט למימד הגובה שהצטמטם ב-4 ס"מ, שאר המימדים צמחו עם תוספת של 9.5 ס"מ לאורך ו-3 ס"מ לבסיס הגלגלים. עיצוב הפנים מודרני מהדור הקודם וכן חל שיפור גם ברמת האבזור. כמו בעבר, גם הפעם אנו צפויים לקבל יכולות שטח גבוהות.
מתי בישראל: רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>

סאנגיונג רקסטון


סובארו אאוטבק – הדור החמישי של רכב הפנאי מבוסס ה-B4 עבר לאחרונה מתיחת פנים, עם עיצוב חדש ומודרני יותר לחלקו הקדמי והאחורי, עיצוב חדש לקונסולה המרכזית ולהגה ותוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2017 נמכרו בישראל בסך הכל 234 יחידות של סובארו אאוטבק.
מתי בישראל: רבעון ראשון

סובארו אאוטבק

סיטרואן C3 איירקרוס – מחליפת ה-C3 פיקאסו מקבלת שם חדש וייעוד חדש – רכב פנאי קטן. ה-C3 איירקרוס חולקת פלטפורמה עם פיג'ו 2008 ואופל קרוסלנד X. העיצוב תואם את שאר דגמי סיטרואן החדשים, אך בניגוד ל-C3, כריות ה"אייר באמפס" נפקדות. ה-C3 איירקורס תציע מגוון שילובי צבעי מרכב וגג וגם מדבקות להתאמה אישית. המנועים שעתידים להגיע לישראל דומים להיצע המוכר היום בארץ, כאשר הנפוץ בהם יהיה מנוע ה1.2 ליטר טורבו המשודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים.
מתי בישראל: רבעון ראשון

סיטרואן c3 איירקרוס

סיטרואן קקטוס – הקקטוס המוכרת עברה מתיחת פנים מקיפה. העיצוב חיצוני שונה עם צמצום של כריות ה"אייר באמפס" הגדולות לכדי פס בתחתית הדלתות, מערכת המולטימדיה שודרגה וכך גם המושבים, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות, אך גולת הכותרת היא מערך המתלים החדש של היצרן, מערכת הידראולית פרוגרסיבית.
מתי בישראל: רבעון שלישי

לכתבה המלאה >>>

סיטרואן קקטוס

סקודה קארוק – רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה, אח קטן לסקודה קודיאק וחלק משלישיית דגמי הפנאי הקומפקטיים של קונצרן פולקסווגן, יחד עם סיאט אטקה ופולקסווגן טיגואן (עימם הוא חולק פלטפורמה משותפת), יגיע בקרוב לישראל ויחליף את סקודה יטי שייצורה הופסק השנה. האם הוא יגיע עם מנועי ה-1,400 סמ"ק או שמא יסתפק ב-1,000 הקטנטן? בקרוב נדע.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>

סקודה קארוק

קיה סטוניק – רכב פנאי קטן, אח קטן לספורטז' ואחות ליונדאי קונה. הסטוניק מוצע עם מנועי 1.25 ליטר ו-1.4 ליטר, מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר ומנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר, אך בשלב זה לא ידוע מה יהיה המפרט לשוק המקומי. לדברי קיה, הסטוניק כוייל לטעם האירופאי לטובת שיפור התנהגות כביש והוא אף יעשה שימוש בדיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה. רשימת האבזור עשירה וכך גם מערכות הבטיחות, אך נמתין להשקה המקומית לקבלת הפרטים המלאים.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>

קיה סטוניק

פנאי-יוקרה


DS 7 קרוסבק – רכב פנאי קומפקטי מבית מותג היוקרה של פיג'ו-סיטרואן, אשר עושה שימוש בפלטפורמה המשותפת לפיג'ו 3008. ה-7 הוא הרכב הראשון של מותג DS שלא קדמה לו גרסה עם גריל סיטרואן (כדוגמת ה-3 וה-5). העיצוב החיצוני שונה משאר דגמי הקונצרן הצרפתי ועיצוב הפנים מרהיב תוך שימוש בחומרים באיכות גבוה.
מתי בישראל: רבעון ראשון

DS7 קרוסבק

אודי Q8 – באיחור אופנתי, תשיק אודי במהלך השנה את הפרשנות שלה לרכב פנאי גדול בתצורת קופה, זאת אחרי שהציגה את דגם הקונספט שנראה מוכן לייצור. אודי Q8 מיועד להתחרות בחלוץ הקטגוריה ב.מ.וו X6 ובמרצדס GLE קופה.
מתי בישראל: רבעון אחרון

אודי Q8

אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק – הסטלביו, ג'יפון קומפקטי, ישווק בארץ גם בגרסת תלתן הספורטיבית. סטלביו תלתן חמוש במנוע 2.9 ליטר המפיק 510 כ"ס ו-61 קג"מ עוצמתיים. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים וההנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות קצרצרות, לכדי מהירות מקסימלית של 283 קמ"ש.
מתי בישראל: רבעון ראשון

אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק

ב.מ.וו X2 – דגם פנאי חדש של ב.מ.וו, שהוא בעצם גרסה בעיצוב קופה של ה-X1 המוכר בהתאם לסימול הדגמים החדש של היצרנית הבווארית. בשלב הראשון יוצע ה-X2 עם 3 מנועים, כולם בנפח 2 ליטר (בנזין אחד ושני דיזלים) ושתי הנעות, ככל הנראה הנעה קדמית וכפולה.
מתי בישראל: סוף רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>

ב.מ.וו X2


ב.מ.וו X3 – הדור הראשון של ה-X3 הושק לפני 14 שנים, וכעת יגיע אלינו הדור השלישי והחדש של רכב הפנאי. ב.מ.וו X3 יוצע עם שני מנועי דיזל ושלושה מנועי בנזין, וגם בגרסת X3 M40i שתספק 360 כ"ס. בב.מ.וו מתגאים כי ל-X3 החדש חלוקת משקל של 50:50, נתון של מכוניות ספורט.
מתי בישראל: סוף רבעון ראשון

ב.מ.וו X3

ב.מ.וו X4 – הדור הראשון שהושק בשנת 2014 יעבור ב-2018 עדכון ולאחר מכן יגיע גם לישראל. ה-X4 הוא אח קטן ל-X6 וקווי העיצוב בדור הנוכחי דומים מאוד. ה-X4 מתחרה בדגמי ה-GLC קופה של מרצדס.
מתי בישראל: רבעון אחרון

ג'יפ גרנד צ'ירוקי 
– הדור הרביעי של הגרנד צ'ירוקי הושק בשנת 2011 ועבר מתיחת פנים ב-2014. כעת, 3 שנים לאחר מתיחת הפנים האחרונה, הוא יעבור מתיחת פנים נוספת. הגרנד צ'ירוקי מתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים, אך גם ברכבי שטח כמו לנדקרוזר ופאג'רו. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2017 נמכרו 378 יחידות של ג'יפ גרנד צ'ירוקי.
מתי בישראל: במהלך השנה

ג'יפ גרנד צ'ירוקי

ג'יפ קומפאס – זהו הדור השני של הקומפאס (באנגלית - מצפן), אשר כעת מיוצר תחת קונצרן פיאט-קרייזלר. הקומפאס מבוסס על פלטפורמה מוארכת של ג'יפ רנגייד (שבעצמו חולק את הפלטפורמה עם פיאט 500X). הוא מוצע עם שתי מערכות הנעה, 2X4 ו-4X4, כאשר מערכת ההנעה הכפולה יכולה להעביר עד 100% מומנט לגלגל. ככל הנראה ג'יפ קומפאס יגיע אלינו ממפעל היצרנית במקסיקו.
מתי בישראל: רבעון ראשון

ג'יפ קומפאס

ג'יפ רנגלר – הרנגלר החדש ממשיך לשמור על מאפייני העיצוב האייקוניים, עם עיצובים חדשים לשבכת 7 החריצים המוכרת והפנסים העגולים שלו. הקונסולה המרכזית עברה עדכון משמעותי בעיצוב ובחומרים, ובנוסף הרנגלר קיבל חיזוק חשוב בתחום מערכות הבטיחות.
מתי בישראל: מחצית השנה

לכתבה המלאה >>>

ג'יפ רנגלר


וולוו XC40
 – הג'יפון הקטן של וולוו שהושק לפני מספר חודשים, נועד להתחרות בקטגורייה הצומחת של הג'יפונים הקטנים והיוקרתיים כגון אודי Q3, ב.מ.וו X1 ו-מרצדס GLA. ה-XC40 הושק עם שני מנועי 2 ליטר, האחד דיזל המספק 190 כ"ס והשני בנזין המספק 250 כ"ס ושיניהם משודכים לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בהמשך צפויים להתרחב מגוון המנועים ואף תושק גרסת פלאג-אין הייבריד.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>

וולוו XC40


יגואר E-Pace
 – הג'יפון הקטן. ה-E-Pace שואל מאפייני עיצוב מה-F-Type, ולדברי יגואר הוא יהיה אחד מהרכבים המקושרים שיש, באמצעות אפליקציות ייעודיות מבית יגואר ולנדרובר. בנוסף, ה-E-Pace עושה לראשונה שימוש בטכנולוגיית תצוגה עילית חדשה, המסגולת להקרין יותר מידע על השמשה ועם צבעוניות מלאה. יגואר תציע גם חבילות R-Dynamic וחבילת R-Design, כאשר חבילות אלו יציעו תוספות ייעודיות על בסיס רמות הגימור הקיימות.
מתי בישראל: תחילת שנה

יגואר E-Pace

יגואר I-Pace – רכב הפנאי החשמלי הראשון של יגואר יציע מרכב של 5 דלתות וצללית של מכונית קופה. בשלב זה הרכב מוגדר כקונספט, אך יגואר גם הצהירו שהרכב יגיע לפס הייצור. ל-I-Pace מנועים חשמליים על הציר הקדמי והאחורי, והם מספקים 400 כ"ס ומומנט של 71.3 קג"מ. הטווח החשמלי עומד על כ-500 ק"מ, וניתן לטעון 80% מהסוללה בתוך 90 דקות או 100% בכשעתיים (טעינה ב-50 קילוואט).
מתי בישראל: סוף השנה

יגואר I-Pace

לקסוס UX – בשלב זה מדובר עדיין דגם קונספט, אך לקסוס הודיעו כי הוא יגיע אל פס הייצור במהלך 2018. העיצוב הצעקני של רכב הקונספט והמימדים שלו, מנבאים כי הוא עתיד להתחרות בקטגורית רכבי הפנים היוקרתיים אל מול ב.מ.וו X2 ואודי Q2. לנו בכל אופן, הוא מזכיר קצת את האחות מבית, טויוטה C-HR.
מתי בישראל: 2019

לקסוס UX

לקסוס NX – זוהי מתיחת הפנים הראשונה לרכב הפנאי הקומפקטי והיוקרתי שהוצג בשנת 2014. מתיחת הפנים כוללת שינויים לגריל שעון החול, שינויים בפגושים ובפנסים, חישוקים חדשים, צבעים חיצוניים ופנימיים חדשים ועוד כמה מערכות בטיחות מתקדמות. ה-NX מהווה כ-30% ממכירות לקסוס באירופה והוא מתחרה מול אודי Q5 וב.מ.וו X3.
מתי בישראל: תחילת רבעון שני

לקסוס NX

לקסוס RX-L – גרסה מאורכת ל-RX  המוכר. גרסה זו ארוכה ב-11 ס"מ מהגרסה הרגילה, ומציעה שורת מושבים שלישית מתקפלת חשמלית. בחשיפתו בתערוכת לוס-אנג'לס, מוצע ה-RX-L עם מנוע V6 וגם בגרסה היברידית שככל הנראה תהיה רלוונטית יותר לישראל. לקסוס RX-L מתחרה ברכבי הפנאי הגדולים כוולוו XC90, אודי Q7 ואינפיניטי QX60.
מתי בישראל: תחילת רבעון שלישי

לקסוס RX-L

מזראטי לבנטה – כאשר הושק רכב הפנאי היוקרתי של מזראטי בשנה שעברה, הורמו לא מעט גבות. אך בינתיים נתוני המכירות מוכיחים את עצמם והלבנטה הוא רב המכר של היצרן. רכב הפנאי האיטלקי, שהחל להימכר בארץ בחודש ספטמבר, יעבור עדכון קל בתחילת השנה.
מתי בישראל: רבעון ראשון

מזראטי לבנטה

מרצדס G קלאס – רכב השטח האייקוני של מרצדס יוצר לאורך השנים במגוון גרסאות, כולל גרסאות צבאיות פתוחות ומומגנות, גרסאות מוגבהות יותר (4X4 בריבוע) ואפילו גרסאות הנעת 6X6 עם ארגז פתוח. מרצדס G קלאס יעבור מתיחת פנים ב-2018, בעיקר בפנים הרכב, בעוד מאפייני העיצובים הרבועיים ישמרו.
מתי בישראל: רבעון שלישי/רביעי

פורשה קאיין –  הקאיין המקורית נולדה בתקופה לא קלה עבור פורשה, כאשר מצב המכירות לא האיר פנים, אך המהלך בהחלט הוכיח את עצמו וכבר בעת השקת הדור הראשון (אי שם בשנת 2002) הוא הפך לרב המכר של היצרן. הדור השלישי הוצג לפני מספר חודשים וגם הוא יגיע לשוק המקומי כמובן.
מתי בישראל: ינואר-פברואר

לכתבה המלאה >>>


פורשה קאיין

ריינג' רובר PHEV 
 – הריינג' רובר עבר מתיחת פנים לאחרונה וגם הוא יגיע בגרסת פלאג-אין הייבריד. כמו אחיו "הספורטיבי", גם הוא עושה שימוש במנוע בנפח 2 ליטר המספק 300 כ"ס המשודך למנוע חשמלי, לכדי הספק משולב של 404 כ"ס. ההאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל/שעה) קצרה ב-0.3 שניות מהריינג' רובר ספורט, ועומדת על 6.4 שניות, והמהירות המקסימלית זהה ועומדת על 220 קמ"ש. טעינה מלאה משקע בייתי תארך כ-7.5 שעות, ובאמצעות עמדת טעינה מהירה 2:45 שעות.
מתי בישראל: רבעון שלישי

ריינג רובר PHEV

ריינג' רובר ספורט PHEV 
– רכב הפנאי היוקרתי מקבל גרסת הפלאג-אין הייבריד, שתזכה בישראל להטבות מס משמעותיות. נתוני המנוע זהים לאלו שבפסקה הקודמת, אלא שכאן ההאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל/שעה) אורכת 6.7 שניות. צריכת הדלקת המוצהרת במסלול משולב עומדת על 35.7 ק"מ לליטר.
מתי בישראל: רבעון שלישי

ריינג רובר ספורט PHEV

מכוניות סאלון ויוקרה


אודי A7 – רכב הסאלון-קופה של אודי לפני כחודשיים וימכר באירופה בתחילת 2018, כאשר חודשים ספורים לאחר מכן הוא גם יגיע לשוק הישראלי. ה-A7 היא מפגן טכנולוגי מרשים הכולל סוללה חשמלית לטובת חיסכון בדלק ונסיעה חלקה יותר (מיקרו-הייבריד), אפשרות לבחירה בין 4 מערכות מתלים, היגוי לארבעת הגלגלים, שני מסכי מולטימדיה גדולים וגם לוח המחוונים Virtual Cockpit המוכר נמצא שם. אודי A7 תכלול, בהתאם לרמת הגימור, עד 39 מערכות סיוע לנהג, 5 רדארים, 5 מצלמות, 12 חיישנים אולטרא-קוליים וסורק לייזר.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>



אודי A7

אודי A8 – רכב הפאר של אודי הושק לפני כ-5 חודשים, וכיאה לקצה העליון של כל יצרן יוקרה, הוא מציג קפיצת דרך טכנולוגית מרשימה. מצלמות שמסונכרנות עם מתלי האוויר שהם עצמם בעלי מנוע חשמלי השולט על כל מתלה בנפרד, נסיעה אוטונומית במהירות של עד 60 קמ"ש, תיבת 8 הילוכים חדשה וכמובן גם מערכת הנעה פלאג-אין הייבריד ועוד המון אבזור ולא מעט מערכות בטיחות.
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>


אודי A8

ב.מ.וו. סדרה 8 – היצרן הבווארי כבר ייצר בעבר את סדרה 8, בין השנים 1989-1999 וכעת החליט להפיח חיים בקופה הענקית הזו. סדרה 8 תתחרה במרצדס S קלאס קופה ולפי דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, גם היא עתידה להגיע למחוזותינו.
מתי בישראל: תחילת 2019

ב מ וו סדרה 8

לקסוס LS – דור החדש לספינת הדגל של לקסוס, עם עיצוב שבולט ביחס לקו השמרני יחסית בקטגוריית מכוניות הפאר. ה-LS תציע מערכת זיהוי הולכי רגל והתחמקות מפגיעה ללא התערבות הנהג, תוך שמירה על נתיב הנסיעה. היא תתחרה במיטב התוצרת של יצרני היוקרה הגרמניים - ובראשן מרצדס S קלאס ואודי A8.
מתי בישראל: 4 בינואר

לכתבה המלאה >>>

לקסוס LS

מזראטי גיבלי 
- מכונית הסאלון האקזוטית תעבור השנה מתיחת פנים קלה של אמצע החיים ותקבל תוספת חשובה של מערכות בטיחות.
מתי בישראל: רבעון ראשון

מזראטי גיבלי

מזראטי גראנטוריסומו / גראנקבריו – צמד רכבי הספורט (קופה וקבריולה) עברו לאחרונה מתיחת פנים קלה. באופן מפתיע, גרסת הקופה שייצורה החל בשנת 2007 (ושלוש שנים לאחר מכן הצטרפה אליה הגרסה הפתוחה), לא קיבלה דור חדש או עברה מתיחת פנים משמעותית לאורך 10 שנים. נצח במונחי עולם הרכב.
מתי בישראל: רבעון ראשון

מזראטי גראנטוריסמו

מזראטי קוואטרופורטה – רכב הפאר האיטלקי, המלווה את היצרנית משנת 1963, יעבור גם הוא מתיחת פנים קלה. הקוואטרופורטה מתחרה אל מול מובילות קטגורית הפאר, כדוגמת מרצדס S קלאס, אך הוא ללא ספק פונה לחובב הנהיגה שהפרוטה מצויה בכיסו.
מתי בישראל: רבעון ראשון

מזראטי קוואטרופורטה

מרצדס C קלאס ו-C קלאס קופה
 – רכב המנהלים האלגנטי יעבור מתיחת פנים של אמצע החיים. בנוסף, תגיע לכאן גם ה-C קלאס קופה המהממת לאחר מתיחת הפנים. עדיין לא פורסמו השינויים הצפויים, אך הם ככל הנראה לא יהיו דרמטיים.
מתי בישראל: רבעון שלישי

מרצדס CLS – מרצדס הציגה את הדור השלישי של מכונית הסאלון-קופה עם 3 מנועים חדשים, 2 מנועי דיזל ומנוע בנזין אחד הנעזר במנוע חשמלי. העיצוב החיצוני החדש מציג את מאפייני העיצוב החדשים של מרצדס, ומרשים ולא פחות מכך הוא עיצוב הפנים שמגיע ישירות מה-E קלאס. 
מתי בישראל: רבעון שני

לכתבה המלאה >>>


מרצדס CLS

מרצדס S קלאס קופה ו-S קלאס קבריולה – דגמי הקופה והקבריולה המרהיבים של מרצדס S קלאס עברו מתיחת פנים לפני מספר חודשים. מתיחת הפנים כללה בין היתר עדכון למערכות העזר לנהג ואת צג המולטימדיה ולוח המחוונים הדיגיטלי של היצרן.
מתי בישראל: רבעון שני/שלישי

מרצדס S קלאס קבריולה

פורשה פנמרה ספורט טוריסמו 
– מעין גרסת סטיישן לפנמרה המוכרת. בסיס הגלגלים צמח ב-3 ס"מ, חלקה האחורי ארוך יותר ועם סף הטענה נמוך יותר השימושיות טובה יותר, ועוד לא הזכרנו את את המושב החמישי, בניגוד ל-2+2 בפנמרה הרגילה.
מתי בישראל: פברואר

פורשה פנמרה ספורט טוריסמו

קאדילק XT4 –רכב פנאי יוקרתי נוסף. ה-XT4 יהיה אחיו הקטן של ה-XT5, והוא יחשף במהלך 2018. ה-XT4 מיועד להתחרות באודי Q3, ב.מ.וו X1, לקסוס NX ובמרצדס GLA.
מתי בישראל: רבעון אחרון

קיה סטינגר – הקוריאניים מציבים את מותגי היוקרה במרכז הכוונת, עם מכונית קופה-סדאן מרשימה במיוחד. בגרסת הצנועה ביותר, תצויד הסטינגר במנוע 2.0 ליטר המספק 255 כ"ס. הגרסה הבכירה תספק כבר 365 כ"ס ממנוע V6 בנפח 3.3 ליטר ותצויד גם בבלמי ברמבו ושאר תוספות להעשרת המפרט הספורטיבי.
מתי בישראל: רבעון ראשון

קיה סטינגר

מכוניות ספורט


אסטון מרטין ונטאג' – הדור השני יושק במהלך 2018, זאת לאחר כ-13 שנים מאז השקת הונטאג' לראשונה בשנת 2005. הדור החדש מצטייד גם במנוע V8 חדש, בנפח 4 ליטר עם 510 כ"ס שמספיק לתאוצה של 3.7 שניות ל-100 קמ"ש. נשמע לא רע.
מתי בישראל: מחצית השנה

אסטון מרטין ונטאג

ב.מ.וו i8 רודסטר
 – הגרסה הפתוחה ל-i8 שכבר משווקת בישראל. בדומה ל-X2 גםi8 רודסטר קיבלה את סמל ב.מ.וו על הקורה האחורית, כסממן היסטורי לדגמי הקופה של היצרן. הגג מתקפל חשמלית בתוך 15 שניות (במהירות של עד 50 קמ"ש) ופרט מעניין הוא שלמרות הסרת הגג – דלתות השחף נשמרו.
מתי בישראל: רבעון אחרון

ב מ וו i8 רודסטר

ב.מ.וו M5 – לאחר שבתחילת השנה הגיעה לישראל גרסת הפלאג-אין הייבריד של סדרה 5, כעת תגיעה הגרסה הקיצונית והחמה שלה. ב.מ.וו M5 החדשה חמושה במנוע V8 בנפח 4.4 ליטר, המספק 600 כ"ס ומאיץ ל-100 בתוך 3.4 שניות בלבד. ה-M5 תציע לראשונה הנעה כפולה - אך כזו המסוגלת להעביר עד 100% מהכוח אל הגלגלים האחוריים.
מתי בישראל: רבעון שני

ב מ וו M5

יונדאי i30N – לראשונה תציג יונדאי האצ'בק חמה במטרה להתחרות במותג שהמציא את הנישה, הלא היא גולף GTI. יונדאי i30N משווקת עם מנוע 2.0 ליטר המפיק 250 כ"ס. "חבילת הביצועים" מוסיפה עוד 25 כ"ס, בלמים גדולים יותר, דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, ומקזזת 0.3 שניות מנתון ההאצה ל-100 קמ"ש.
מתי בישראל: במהלך השנה

לכתבה המלאה >>>

יונדאי i30N

פורשה קאיימן/בוקסטר GTS – גרסאות Gran Turismo Sport מהוות את הגרסאות הספורטיביות יותר, אם כי לא הקיצוניות שבהן, כאלה המשלבות בין ביצועים לאבזור ברמה גבוהה. הדגמים החדשים עושים שימוש במנוע בנפח 2.5 ליטר בעל הספק משודרג של 365 כ"ס ומומנט של 43.8 קג"מ.
מתי בישראל: מרץ

לכתבה המלאה >>>

פורשה קאיימן GTS

פורשה 911 קאררה T
– גרסה ממוקדת. הקאררה T קלה יותר, עם תיבת הילוכים ידנית ויחסי העברה קצרים יותר, הנעה אחורית עם נעילת דיפרנציאל אחורי ואופציה להיגוי אחורי. בנוסף היא בעלת שלדה ספורטיבית יותר ומונמכת ב-20 מ"מ. כל זאת לטובת שיפור ההנאה מהנהיגה.
מתי בישראל: מרץ

פורשה 911 קאררה T

פרארי פורטופינו –  פרארי קליפורניה נמצאת איתנו משנת 2008 ולאחרונה אף קיבלה מנוע טורבו. הפורטופינו, מחליפתה של הקליפורניה, הוא דגם GT במבנה 2+2 ובתצורת קופה קבריולה. הפורטופינו חזק ב 40 כ"ס מגרסת הטורבו של הקליפורניה, קל יותר ומציע גג שנפתח בתוך 14 שניות בלבד.
מתי בישראל: במהלך השנה

פרארי פורטופינו

רנו מגאן RS – הדור החדש של המשפחתית הספורטיבית חוצע הפעם בגרסת 5 דלתות בלבד, עם תיבה אוטומטית כפולת מצמדים או ידנית לבחירה. מנוע חדש בנפח 1.8 ליטר יספק 280 כ"ס ומומנט של 39.7 קג"מ. עד סוף שנת 2018 תהיה גם גרסת "טרופי" עם 300 כ"ס. חידוש מעניין הוא היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים לסיוע בשמירה על קו הפנייה.
מתי בישראל: במהלך השנה

רנו מגאן RS

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה