דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה CR-V בישראל: מ-213,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

אחרי המתנה של כמעט שנתיים מאז שנחשף בעולם, מגיע לישראל הדור החדש של הונדה CR-V. ביחס לדור היוצא המחיר טיפס באופן משמעותי, אך ישנם גם חידושים לא מבוטלים: מנוע טורבו קטן וחסכוני מבעבר, מערכות בטיחות מתקדמות ואופציה ל-7 מקומות ישיבה. 

הונדה CRV

בהשוואה לדור היוצא, הונדה CRV החדש נותר באורך דומה (460 ס"מ, קצר ב-9 ס"מ ממיצובישי אאוטלנדר). גם נתון הגובה לא השתנה (168.9 ס"מ) ואילו הרוחב צמח ב-3 ס"מ (185.5 ס"מ). לבסיס הגלגלים נוספו 3 ס"מ והוא מגיע לאורך של 266 ס"מ - עדיין קצר ביחס לדגמים כמו מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק. נפח תא המטען עומד על 561 ליטרים בגרסאות המצוידות ב-5 מקומות ישיבה או 150 ליטרים בגרסאות עם 7 מקומות ישיבה.

הונדה CR-V זוכה למנוע טורבו-בנזין חדש, בנפח 1.5 ליטרים. ההספק עומד על 193 כ"ס המושגים ב-5,600 סל"ד והמומנט עומד על 24.8 קג"מ. על פי נתוני היצרן, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10 שניות בדיוק ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14 ק"מ לליטר. תיבת ההילוכים היא רציפה (CVT) וההנעה כפולה כסטנדרט.
 
הונדה CRV

הונדה CR-V ישווק ברמת גימור אחת תחת השם Elegance. המפרט כולל בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, חיישני גשם ותאורה, מראה נגד סנוור, מראות עם קיפול חשמלי, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, חימום למושבים הקדמיים וחישוקי "18 קלים.

רשימת אביזרי הבטיחות כוללת 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ומערכת לזיהוי תמרורים.

 
הונדה CRV

הונדה CR-V - מחירים:

הונדה CR-V עם 5 מקומות ישיבה יעלה 212,900 שקלים

הונדה CR-V עם 7 מקומות ישיבה יעלה 232,900 שקלים

לצפייה בכל דגמי הונדה בישראל

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. משוגעים!!! מחיר פשוט הזוי 
    חכם חנוכה, 16-06-2019

    אין גרסאת כניסה מוזלת, אין אפשרות לבחור להוסיף או להוריד אבזור (בעיה של כל היבואנים החמדנים בארץ), פשוט החליטו להביא גרסא אחת, לתקוע לה את המחיר הכי גבוה שיש בקבוצה, וזהו. עכשיו שהפראיירים יפתחו את הכיס.
    בפועל אין שום סיבה להעיף את ההונדה לעומת המתחרים שלה (אפילו שכבודה במקומה מונח ומדובר ברכב טוב) פשוט חבל. היה יכול להיות להיט, במקום זה קיבלנו רכב סטנדרטי לחלוטין שמתומחר באופן קיצוני ולא הגיוני. יהיה נדיר במחוזותינו, ובצדק. חבל מאוד.

    סגור תגובה

  • 2. זו המדיניות של היבואן: מחיר = יוקרה 
    אא, 16-06-2019

    ככה המחירים של הונדה מאז החל היבוא. הם יותר יקרים מהמתחרים [בהתייחס לאיבזור דומה]
    בארה"ב לאורך הששנים הונדה סיויק וטויוטה קורולה דומות מאד במחיר [שוב באבזור וגודל דומים] כך גם הGRV מול הRAV4
    בארץ [גם באירופה] הונדה משחקת אות "מכונית יוקרה" ויש מספיק לקוחות שקונים את הרעיון ומשלמים

    סגור תגובה

  • 3. הזוי בהחלט-המחיר 
    א, 17-06-2019

    נכון זה 4*4 וגם די מרווח , אבל איזה יתרונות יש לו על המתחרים
    בשטח עדיף פורסטר
    ועל הכביש קשה לחשוב על יתרון שיש לו על מתחרות אחרות (אולי יש על אאוטלנדר) אבל הוא לפחות הרבה יותר זול
    4*4 ממש מיותר כי אין לרכב ממש יכולת שטח.
    במה עדיף על סקודה קודיאק, RAV4,פיגו 3008/5008 או סיטרואן C5 איירקרוס?

    גם טיגואן הלך למהלך דומה בגלל המיסוי החדש, ויעלם . מאידך יש לו חלופות זולות יותר של סקודה וסיאט שמעט יותר פשוטות אבל נותנות תמורה טובה לכסף

    סגור תגובה

  • 4. להבין את חוסר הפרופורציה במחיר 
    א, 17-06-2019

    CITROEN C5 AIRCROSS עם מנוע טורבו בנזין 1.6 וביצועים עדיפים משמעותית (מאיצה ל100 ב8.2 שניות במקום 10) וחסכונית יותר בדלק במעט (נבחנו בתקן אחר)
    הסיטרואן נוחה יותר
    גרסת הFEEL לא נופלת בפאר ועולה בביצועים ועולה 55,000 שח פחות
    מי שיגיד שמירת ערך /אמינות - כן כנראה שהונדה תהיה עדיפה על הנייר, אבל לא לשכוח שירידת ערך גם נגזרת מהמחיר עצמו
    ולהונדה גם גיר רציף שזה לא הדבר הכי מוצלח בעולם בלשון המעטה
    במחיר הזה ניתן להשיג רכבי יוקרה

    סגור תגובה

  • 5. מנוע 1.5 טורבו בעייתי, תבדקו בחול (לת)
    דני, 17-06-2019

  • 6. דוקטור רכב 
    אין הצדקה למחיר כזה, 17-06-2019

    הונדה יודעים לייצר רכבים מוצלחים ביותר ולמרות זאת אין שום סיבה מעשית לקנות רכב במחיר שכזה.
    כאשר טויוטה ראב 4 מתחיל ב 172 (שגם זה מחיר הזוי), לשלם 230 אלף שקלים עבור ההונדה יגרום לכך שה 215 רכבים שהביאו ישארו בנמל.

    נראה שיגואר הבינו שיש בעיה עם היבואן, מעניין מתי הונדה יבינו את זה גם.

    סגור תגובה

  • 7. וכבר היה לעולמים 
    , 18-06-2019

    ממתי 2 מקומות עולים 20000 שקל וכבר הליגנד עלה יותר מסידרה 5 וכן האקורד נשק ל200000 שקל ולא מזמן הם הציעו את הרכב ספורט שלהם {לא זוכר את השם} ב2 מיליון שקל [למרות שהוולוו מתומכר בצורה הגיונית]

    סגור תגובה

  • 8. מישהו מבין מדוע לא מוחלף היבואן הכושל??????? 
    פרופסור צרכני, 19-06-2019

    פשוט הזוי ואנטי צרכני. בארה"ב וביפן דגמי הונדה נמכרים במחירים מאד סבירים ולכן שם הונדה מצליחה. בארץ ההיבואן בד"כ נוקט בתמחור הזוי ומופקע. הרי מתחרי הדגם משווקים ב- 170 אלש"ח, אז איך הוא מעיז לשווקו ב- 213 אלש"ח??
    כנראה לא רוצה למכור???
    מישהו מבין מדוע היצרן האיכותי לא מחליף היבואן הכושל??????

    סגור תגובה

חזור למעלה