דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסת דיזל חדשה למיצובישי אאוטלנדר

Getting your Trinity Audio player ready...



מיצובישי אאוטלנדר החדש נחת בישראל לפני מספר חודשים והפך מיד לג'יפון החסכוני ביותר בקטגוריה שלו. בעבור אלו שאינם מסתפקים בחיסכון של גרסת הבנזין הביאו במיצובישי גרסת דיזל חדשה. מנוע הדיזל, בנפח 2.2 ליטר מציע הספק זהה לגרסת הבנזין (150 כוחות סוס) אך מציע מומנט כמעט וכפול (36.7 קג"מ). בעזרת המנוע מושגת צריכת דלק רשמית (נתוני יצרן) של 17.2 ק"מ לליטר סולר בנסיעה משולבת.


מיצובישי אאוטלנדר / צילומים: רונן טופלברג

הגרסה החדשה תוצע עם שבעה מושבים ברמת הגימור Limited שמציעה יותר אבזור מבגרסאותיו השונות של האאוטלנדר. רוכשי גרסת הדיזל יהנו מדלת תא מטען חשמלית, כניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נהג חשמלי עטוי עור, חימום למושבים הקדמיים, מסך מגע עם מצלמת רוורס ועוד. באגף הבטיחות מציע הג'יפון של מיצובישי בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה עצמה למהירות הרכב שלפניה. בנוסף מוצעת מערכת בלימה עצמאית בעיר במהירויות של עד 30 קמ"ש ומערכת המתריעה על סטייה מנתיב הנסיעה.

מחירה של גרסה זו גבוה משמעותית ממחיר הגרסה היקרה ביותר עד עתה ועומד על 224,900 שקל. למרות נתוני צריכת הדלק המוצלחים מיצובישי צפוייה להביא ארצה בחודשים הקרובים גרסה היברידית לאאוטלנדר. גרסה זו תהיה חסכונית אף יותר.

לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. היבואן מראה שמעונין להחדיר את מותג מיצובישי הגוועת בישראל 
    יאנוש פפריקה, 08-04-2013

    מותג מיצובישי סובלת מהיעדר ברק או יותר נכון מהיעדר יהלומים...
    גירסת הפאג'רו הככ מוצלחת כבר ממש זקנה במושגים של דגם
    אין גירסת מנהלים
    אין גירסת וואן
    נשארו עם הלאנסר עם העיצוב הקודם (בעיני הרבה רוכשים היא ממש מצוינת)
    והג'יפון שמנסה לנגוס בקטגוריות של מנהלים/וואנים/מנהלים יוקרה/וחובבי ירוק
    בהחלט מעניין הגישה של היבואן והקלף האוטלנדר בהחלט מעניין

    כמה שטויוטה משעממת המיצובישי ובפרט הדגם החדש המדוברת כאן משעממת טילים עד כדי כך שמערכת כיפת ברזל לא מתעניינת ליירט את זה ;-)

    סגור תגובה

חזור למעלה