דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בקרוב: ב.מ.וו סדרה 2 קופה חדשה

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו סדרה 2 הוצגה לראשונה בשנת 2014 ובהתאם למספור הזוגי של ב.מ.וו מדובר במכונית בתצורת קופה – אשר מבוססת על סדרה 1 הקומפקטית. באותה השנה הוצגו גם סדרה 2 אקטיב טורר וגרנד טורר, גרסאות מיניוואן עם 5 או 7 מקומות (בהתאמה), אך אלו לא זכו להנעה אחורית וגם לא זכו להצלחה בשוק המקומי.

במוו סדרה 2 קופה

בשנת 2019 נחשף הדור השני אך דווקא בגרסת גראן-קופה, הכינוי של ב.מ.וו לדגמי הקופה-ארבע-דלתות, בדומה לב.מ.וו סדרה 4 גראן-קופה למשל כאשר הוא מבוסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו סדרה 1 הנוכחית. כעת חושפת היצרנית תמונות הסוואה המרמזות על הדור השני של גרסת הקופה, לצד פרטים ראשונים ומסקרנים על הדגם. היצרנית מוסיפה כי הייצור יחל בקיץ 2021.

על העיצוב והמידות עוד מוקדם לדבר, אך בב.מ.וו מציינים כי שפת העיצוב תואמת לדגמי ב.מ.וו הנוכחיים, אם כי על-פי התמונות ניתן לומר כי גריל הכליות המפורסם שמר על מידות פרופורציונליות לעומת אלא של סדרה 4 החדשה למשל. לצד זאת ב.מ.וו מדווחים על שיפור באווירודינמיות, בעיקר בגרסאות M.

במוו סדרה 2 קופה

לעומת גרסת הגראן-קופה, בב.מ.וו מציינים כי נקודת החוזק של סדרה 2 קופה היא ההנעה האחורית והמנועים החזקים, כאשר אלו ימשיכו עימה גם בדור החדש כולל מנוע 6 צילינדרים בטור – לעומת מנועי 4 צילינדרים שמותקנים בסדרה 1. עוד מתארת ב.מ.וו כי חלוקת המשקל נושקת ל-50:50, המרכב הוקשח ב-12% ורוחב הסרנים הקדמיים והאחוריים גדל גם הוא מה שסייע לא רק לאחיזה אלא גם לצמצום רכינת המרכב. לאחר מבחנים רבים במסלול ובכביש מוסרת ב.מ.וו כי התנהגות הכביש שופרה, יחד עם יכולת שליטה טובה יותר בביצוע החלקות כוח ("דריפט"). כמו כן, כסטנדרט ישנה מערכת בולמים משופרת המסוגלת להגיב (באופן מוגבל) לשינויים קלים בכביש, ולצידה יוצעו בולמים אדפטיביים. תגובות ומשקל ההגה שופרו כאשר הגה בעל יחס תגובה משתנה יוצע כאופציה.

במוו סדרה 2 קופה

בראש ההיצע תוצג גרסת M240i xDrive אשר נהנית ממנוע בנפח 3.0 ליטרים בתצורת 6 צילינדרים בטור והנעה כפולה המוכוונת יותר לטובת הנעה אחורית. הספק המנוע עומד כעת על 374 כ"ס (תוספת של 34 כ"ס לעומת הדור היוצא) והוא משודך כבעבר לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. צריכת הדלק המשולסת עומדת על 12.2 ק"מ לליטר (ועד 21.7 ק"מ לליטר עם יחידת ההנעה החסכונית ביותר), אך זהו פרט שככל הנראה יענן פחות את רוכשי גרסה זו, לעומת פריטים כמו דיפרנציאל אחורי נשלט אלקטרונית אשר מסוגל גם ליצור אפקט נעילה.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה