דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה כבר כאן

Getting your Trinity Audio player ready...


לא קל להבחין במבט ראשון בין הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 5 לדור הנוכחי של סדרה 7, ועבור הלקוחות העתידיים של ה-5 הסאלונית מדובר בבשורה מצוינת. עם מראה מכובד ומרשים, טכנולוגיה מתקדמת ויכולות כמעט אוטונומיות - ה-5 החדשה מציבה רף גבוה של יוקרה בסגמנט שלה, ומהווה איום רציני על מרצדס E קלאס החדשה. בימים אלו נפתחת המכירה המוקדמת של הדגם, ובמהלך חודש מרץ יכנסו מכוניות ראשונות לאולמות התצוגה של ב.מ.וו.

ב.מ.וו סדרה 5

אך מעבר לטכנולוגיה, למערכות הבטיחות ולרושם החיצוני, ב.מ.וו סדרה 5 החדשה רושמת זינוק של יותר ממאה אלף שקלים במחיר הכניסה. אם בדור היוצא הוצעה גרסת 520 במחיר של 391,500 שקלים, הדור החדש מתחיל את דרכו רק בגרסת ה-530 - שעולה 495 אלף שקלים. מדובר גם בעליה של כ-50 אלף שקלים לעומת הגרסה המקבילה (528) של הדור היוצא.
בסעיף המימדים לא חלו כמעט שינויים במעבר לדור החדש של ה-5: האורך גדל ב-3.6 ס"מ, לרוחב נוספו 6 מ"מ וגם בסיס הגלגלים צמח בשיעור דומה.

בשלב הראשון ב.מ.וו סדרה 5 תוצע בישראל בשתי גרסאות מנוע. הראשונה היא גרסת ה-530, שתצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 252 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה זו 6.2 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת היא 16.1 ק"מ לליטר. הגרסה החזקה יותר היא ה-540, עם מנוע ה-3.0 ליטרים המפורסם - 6 צילינדרים בטור, כאן בהספק של 340 כ"ס. התאוצה משתפרת בגרסה זו ל-5.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק היא 13.8 ק"מ לליטר. שתי הגרסאות משודכות להנעה אחורית, כמובן, ותיבת ההילוכים בשתיהן היא אוטומטית עם 8 הילוכים.

ב.מ.וו סדרה 5

רמת הגימור ההתחלתית "ספורט" תהיה זמינה בשתי גרסאות המנוע. זו מציעה לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 12.3 אינץ', בקרת שיוט, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, תאורת לד בחזית, מושבי עור חשמליים עם זכרונות, וילון אחורי חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש חשמלי, מערכת מולטימדיה iDrive עם מסך 10 אינץ', מקלט טלויזיה, 12 רמקולים וזיכרון פנימי בנפח 20 ג'יגה בייט, וחישוקים קלים בקוטר "18.
חבילת מערכות הבטיחות בגרסה זו כוללת התראה על שמירת מרחק ובלימה אוטונומית בנהיגה עירונית, ניטור רכב בשטח מת במראות, התראת סטיה מנתיב והתראה על תנועה חוצה מאחור.

רמת הגימור הגבוהה יותר, "אקסלוסיב", תוצע רק במנוע החזק. זו תכלול בנוסף למפרט של גרסת הספורט גם מערכת מצלמות היקפיות, מערכת חניה אוטומטית במקביל ובניצב, גימורי פנים בגווני עץ, מערכת ניווט מקורית, מערכת שמע משודרגת מתוצרת "הרמן קרדון" עם 16 רמקולים, חישוקי "19, מפתח חכם הכולל צג מגע (כפי שקיים בסדרה 7), וכן חבילת מערכות בטיחות משודרגת הכוללת גם בלימה אוטונומית בחניה, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, התראה על התנגשות צידית כולל התערבות בהיגוי הרכב ומערכת סיוע בתמרוני חירום.

ב.מ.וו סדרה 5

ב.מ.וו סדרה 5 - המחירים:
ב.מ.וו 530 ספורט - 495,000 שקל
ב.מ.וו 540 ספורט - 545,000 שקל
ב.מ.וו 540 אקסלוסיב - 620,000 שקל

היבואנית "דלק מוטורס" ציינה כי לקראת חודשי הקיץ יורחב היצע הגרסאות של ב.מ.וו סדרה 5, עם השקתן של שתי גרסאות מסקרנות: ה-M550 עם 462 כ"ס, הנעה כפולה ותאוצה של 4 שניות ל-100 קמ"ש, וה-530e ההיברידית נטענת, עם הספק של 252 כ"ס וטווח נסיעה של כ-50 ק"מ על חשמל בלבד.


לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה