דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו מציגה: גרסת ביצועים ל-X2 וגרסה נטענת חדשה ל-X5

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו מוסיפה שתי גרסאות מעניינות לקו רכבי הפנאי שלה, עם גרסת ביצועים M (כמעט) לרכבי הפנאי-קופה X2 וגרסת פלאג-אין הייבריד לרכב הפנאי הגדול X5.

ב.מ.וו X2 M35i

רכב הפנאי-קופה הקטן של ב.מ.וו הוצג לפני כחצי שנה וכעת יצרן היוקרה מציג גרסת ביצועים ששיווקה יתחיל בארה"ב בנובמבר 2018.

ה-X2 M35i עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 302 כ"ס הזמינים מ-5,000 סל"ד ומומנט מירבי העומד על 45.9 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד.

המנוע המשודרג הוא מנוע ה-4 צילינדרים החזק ביותר שב.מ.וו ייצרה עד כה וכמעט כל חלק בו עבר תחת כנפי חטיבת M. למנוע גל ארכובה מחוזק עם מיסבים משודרגים, בוכנות חדשות (עם יחס דחיסה קטן יותר), מערכת יניקת אוויר משופרת, מערכת קירור משודרגת וכמובן מגדש טורבו גדול יותר.

במוו X2 M35i

המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים (בניגוד לתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים בגרסאות הסטנדרטיות) עם מערכת קירור עצמאית ולראשונה בהנעות הקדמיות בב.מ.וו ישנו גם דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן. עוד נמצא ב-X2 M35i מנופי העברת הילוכים בגלגל ההגה ומערכת בקרת שיגור. ההאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל/שעה) אורכת 4.9 שניות לכדי מהירות מירבית של 208/250 קמ"ש (כתלות בצמיגים).

ב.מ.וו X2 M35i מונמך ב-10 מ"מ לעומת הגרסאות הרגילות, הודות למערכת מתליM Sport ובולמים קשיחים יותר. כמו כן ישנם גם בלמים משודרגים עם קליפרים בצבע כחול אופייני, ההגה בעל יחס סיבוב קצר יותר והסרן האחורי תוכנן מחדש לטובת שיפור בהתנהגות הכביש. מתלים אדפטיבים יוצעו כאופציה.

במוו X2 M35i

גרסת ה-M35i מקבלת פרטי עיצוב ייחודיים כמו גריל כליות בצבע אפור, כונסי אוויר בעיצוב שונה, בתי מראות בצביעה אפורה, ספויילר אחורי, יציאות מפלט כפולות בגודל 10 ס"מ כל אחת וחישוקים בגודל 19 אינץ' הנועלים צמיגי 225/45 (כאופציה יוצעו חישוקים בגודל 20 אינץ'). בפנים הרכב נוכל למצוא הגה בעיצוב ספורטיבי ואופציה למושבי M Sport מצופים עור. כמו כן הרוכשים יוכלול לבחור גם בתוספת תצוגה עילית צבעונית ובתחום הבטיחות התרעת התנגשות, בלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב - יוצעו כסטנדרט.

במוו X2 M35i

ב.מ.וו X5 xDrive45e

ל-ב.מ.וו X5 יש כבר גרסת היברידית נטענת בשם xDrive40e בעלת הספק של 313 כ"ס. כעת ב.מ.וו מציגה גרסה חזקה יותר העונה לשם הקצרצר X5 Xdrive45e iPerformance.

במוו X5 xDrive45e iPerformance

הגרסה המחוזקת עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין 6 צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר המספק 286 כ"ס. בצירוף המנוע החשמלי בהספק של 82 קילוואט (112 כ"ס) ההספק המשולב עומד כעת על 394 כ"ס והמומנט על 61.2 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות (1.2 שניות מהר יותר מגרסת ה-xDrive40e) לכדי מהירות מירבית של 235 קמ"ש. בנוסף, מהירות הנסיעה המירבית על חשמל בלבד הועלתה מ-120 ל-140 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-80 ק"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים וההנעה כאמור כפולה.

במוו X5 xDrive45e iPerformance

לצד שמירה על נפח תא מטען של 500 ליטר (בדומה ל-xDrive 40e) נפח מיכל הדלק הצטמצם ל-69 ליטר (16 ליטר פחות), אך הסוללה גדולה יותר. לב.מ.וו X5 xDrive45e iPerformance מתלי אוויר כסטנדרט עם שליטה אלקטרונית וכאופציה הגה בעלת יחס סיבוב אקטיבי בהתאם למהירות ואופי הנסיעה.

במוו X5 xDrive45e iPerformance

לדגמי ב.מ.וו. בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה