דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו X4: הדור החדש הגיע לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

רק לפני 4 שנים הציגה ב.מ.וו את ה-X4, אבל עקב ההחלפה של ה-X3 - הוחלט אצל הבווארים להקדים גם את החשיפה של ה-X4. מדובר בדור שני לרכב הפנאי-קופה, ולא קשה להבחין כי זהו רכב גדול יותר מקודמו: האורך צמח ב-8.1 ס"מ ועומד כעת על 475.2 ס"מ, הרוחב גדל ב-3.7 ס"מ ועומד על 191.8 ס"מ, בסיס הגלגלים גדל ב-5.4 ס"מ ועומד על 286.4 ס"מ, ורק הגובה הצטמטם ב-0.3 ס"מ. גם תא המטען גדל ונפחו עומד כיום על 525 ליטר (25 ליטר יותר). כמו ב-X3, גם פה חלוקת המשקל של ה-X4 עומדת על 50/50 לטובת התנהגות כביש דינאמית.

ב.מ.וו X4

ה-X4 ישווק בישראל עם ארבע יחידות הנעה, לכולן משודכת תיבת 8 הילוכים אוטומטית, הנעה כפולה ושלוש מתוכן צורכות בנזין והרביעית - סולר. מנוע הבנזין בגרסת ה-20i מציע הספק של 184 כ"ס מנפח של 2.0 ליטרים, ומאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש בתוך 8.3 שניות. 

הגרסה הבאה בהיצע היא ה-30i, שמגיעה להספק של 252 כ"ס מאותו הנפח בדיוק. כאן התאוצה ל-100 קמ"ש מתקצרת ל-6.3 שניות אך גם צריכת הדלק גבוהה יותר. גרסת הבנזין החזקה ביותר היא ה-M40i, עם מנוע 3.0 ליטרים בעל 6 צילינדרים בטור בהספק של 354 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה זו 4.8 שניות בלבד והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.

גרסת הדיזל מציעה מנוע בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 190 כ"ס, אך המומנט שלה גבוה מזה של מנועי הבנזין באותו הנפח - וגם צריכת הדלק כמובן עדיפה.

ב.מ.וו X4 יוצע ב-4 רמות גימור לבחירה. גרסת ה"אקזקיוטיב" תהיה זמינה עם שני המנועים החלשים יותר ותגיע עם בקרת שיוט רגילה, תאורת לד מלאה, חיישני גשם ותאורה, מראות נגד סנוור, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, זכרונות וחימום, תא מטען חשמלי עם פתיחה בהושטת רגל, גג שמש פנוראמי, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, מערכת חניה אוטומטית, מראות צד עם קיפול חשמלי, מסך מולטימדיה בגודל 6.5 אינץ' (10.25 אינץ' בדיזל) וחישוקי "19 קלים.

ב.מ.וו X4

מבחינת הבטיחות יוצעו גרסאות אלו עם בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית, והתרעות קוליות בלבד לסטיה מנתיב, ניטור רכב בשטח מת במראות והתרעת תנועה חוצה מאחור.

מנוע הבנזין של גרסת ה-30i ישווק ברמת גימור המכונה "X ליין" וכוללת בנוסף גם תיבת הילוכים עם כיול ספורטיבי יותר, מצב "ספורט פלוס" בבורר מצבי הנהיגה, פריטי עיצוב חיצוני שונים ומושבי ספורט מלפנים. עם אותו מנוע תוצע גם גרסת M ספורט, הכוללת הגה בעיצוב שונה, בלמים אחרים וחבילת עיצוב ספורטיבי.

המנוע החזק ביותר, בגרסת M40i, יוצע ברמת גימור הנקראת "אקסלוסיב" וכוללת את כל אלו וגם בולמי זעזועים אדפטיביים, דיפרנציאל אחורי עם נעילה אלקטרונית, מצלמות היקפיות הכוללות מבט עילי ותצוגת תלת מימד, תאורת לד אדפטיבית, מערכת סאונד משודרגת, שליטה במחוות ידיים על מערכת המולטימדיה וחישוקי "21.

ב.מ.וו X4

בנוסף תוצע בכל הגרסאות כאופציה בעלות של 25,000 שקלים (או כסטנדרט ב-M40i) חבילת "אינוביישן" הכוללת קישוריות אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, לוח שעונים עם תצוגה צבעונית ואת חבילת מערכות הבטיחות המורחבת - שכוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, התחמקות מהתנגשות צידית והתרעת תנועה חוצה מלפנים.

ב.מ.וו X4 - מחירים:

ב.מ.וו X4 בגרסת 20i אקזקיוטיב יעלה 369,000 שקלים

ב.מ.וו X4 בגרסת 20d אקזקיוטיב יעלה 379,000 שקלים

ב.מ.וו X4 בגרסת 30i אקס-ליין יעלה 409,000 שקלים

ב.מ.וו X4 בגרסת 30i עם חבילת M-Sport יעלה 419,000 שקלים

ב.מ.וו X4 בגרסת M40i יעלה 609,000 שקלים

לצפייה בכל דגמי ב.מ.וו בישראל

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה