דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו M8 בישראל: מ-1.69 מיליון שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

כשנה וחצי לאחר שהוצגה ב.מ.וו סדרה 8 וחצי שנה לאחר חשיפת ה-M8, מגיעה גרסת הספורט הקיצונית של מכונית הקופה לישראל. מחירה עומד על 1,690,000 שקלים לגרסת Competition החזקה.

במוו M8

לב.מ.וו M8 מנוע בנפח 4.4 ליטרים בתצורת V8 הזהה לזה של ה-M850i אך הוא מציע הספק גבוה יותר העומד על 625 כ"ס (600 כ"ס ב-M8 הרגילה) ונתון מומנט אדיר של 76.4 קג"מ הזמין מ-1,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים ולהנעה כפולה.

מערכת ההנעה הכפולה מסוגלת להעביר עד 100% מהכוח לציר הקדמי או האחורי, זאת בנוסף לדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מערכת היגוי פרוגרסיבי בעל יחס תגובה משתנה ומתלי M אדפטיביים. ה-M8 שוקלת 1,885 ק"ג וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.2 שניות. המהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש (ועד 305 קמ"ש עם חבילת M Driver) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-9.4 ק"מ לליטר.

במוו M8

כדי לעצור את מכונית הספורט-סאלון-קופה היא מצויידת בבלמים קדמיים בקוטר 395 מ"מ וקליפר 6 בוכנות ובלמים אחוריים בגודל 380 מ"מ (כאופציה תוכלו לשדרג לבלמי קרבון בקוטר 400 ו-380 מ"מ) השוכנים בתוך חישוקים במידה 20 אינץ' וצמיגי 275/35 מלפנים ו-285/35 מאחור.

במוו M8

פרט לביצועים המרשימים ל-M8 לוח מחוונים דיגיטלי בעל תצוגות ספורטיביות ייעודיות, שבכה קדמית אשר נפתחת ונסגרת בהתאם לטמפרטורת המנוע וספויילר אחורי המתרומם חשמלית בהתאם למהירות הנסיעה. בנוסף ישנו בורר מצבי נהיגה הכולל מצב אישי המאפשר לאפיין באופן ספציפי את העדפות הנהג בנוגע לאופי תגובת המנוע, ההיגוי, הבלמים, המתלים, בקרת האחיזה, חלוקת המומנט בין הצירים וכמובן גם לצליל מערכת הפליטה. בנוסף בגרסת ה-Competition ישנו גם מצב Track קיצוני. מפרטי אבזור ישראליים טרם פורסמו.

לצפייה בכל דגמי ב.מ.וו בישראל

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה