דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו M3 ו-M4 בישראל. המחיר: כ-700,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...


הידעתם שלנשיא חטיבת הביצועים של ב.מ.וו, M, קוראים ד"ר פרידריך ניטשקה? גם פרופ' פרידריך ניטשה ז"ל וגם ד"ר פרידריך ניטשקה הם פילוסופים, אבל ניטשה עסק במהות החיים וניטשקה עוטף אותם בעדרים של סוסים, ניקל וגומי חרוך.

ובכן, ניטשקה היקר שולח מעתה לישראל שני דגמים חדשים של חטיבת M מבית ב.מ.וו, האחד נקרא ב.מ.וו M3 והאחר - ב.מ.וו M4. אפשר, משמם, להבין שמדובר בגרסאות האקסטרים של דגמי המנהלים-פרימיום, סדרה 3, ושל גרסת הקופה שלהם, סדרה 4.

ב.מ.וו M4
ב.מ.וו M4, קופה סופר כוחנית / צילומים: ב.מ.וו
לעומת דגמי ה-3 וה-4 הסטנדרטיים יותר, דגמי ה-M3 וה-M4 מצוידים במערכת הנעה עוקרת הרים. ליתר דיוק, שני הדגמים האלה מצוידים במנוע בנזין בנפח של 3 ליטר, עם שני מגדשי טורבו. ההספק של המנוע הזה עומד על 431 כ"ס והמומנט (נתון זמינות הכוח) עומד על 56 קג"מ, ומביא את כוח המנוע אל הכביש בכל פעולת המנוע שמ-1,850 ועד ל-5,500 סל"ד.

ביצועי המנועים הללו על פלטפורמת ה-M3 וה-M4 מביאים לביצועים בסדרי גודל של מכוניות ספורט אמיתיות: האצה מעמידה למאה קמ"ש בתוך 4.1 שניות קצרצרות. ההאצה נמשכת במרץ עד שב-250 קמ"ש המחשב מתערב ומנתק את הזרמת הדלק למנוע.

ב.מ.וו M3
ב.מ.וו M3, כמו M4 רק בסדאן

נוסף על כוח המנוע, גרסאות ה-M של ב.מ.וו סדרה 3 ושל ב.מ.וו סדרה 4 מצוידות במגוון שיפורים ושדרוגים. בין השיפורים: מערכת מתלים חדשה שמיועדת ליכולת משופרת בהתנהגות ובאחיזת כביש, מערכת בלמים משופרת וגם שיפורים ביכולת האווירודינמית.

על ביצועים ועל פילוסופיה של כוחות סוס משלמים, לפחות כך אנחנו לומדים במבט על תגי המחיר של ב.מ.וו M3 ושל ב.מ.וו M4 החדשות. המחירים: 690 אלף ו-700 אלף שקלים בהתאמה.

ב.מ.וו M4

לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה