מנכ"ל דלק מוטורס, שחר שמש, הודיע על מינויו של גולדמן לתפקיד מנהל השיווק של מותגי ב.מ.וו ומיני
מאת: מערכת iCar
פורסם 16-12-19
פורסם 16-12-19
אלון גולדמן (36) מונה לאחרונה לתפקיד מנהל השיווק של מותג היוקרה ב.מ.וו ומיני בדלק מוטורס. גולדמן היה לאחרונה מנהל התקשורת השיווקית של מותג סיאט ב'צמפיון מוטורס. במותג סיאט הוביל גולדמן את השקת הדור החמישי של האיביזה ורכב הפנאי הקטן סיאט ארונה והיה ממובילי אתר הסחר של המותג. בתקופתו בסיאט צמח המותג והגדיל את היקף המכירות ואף התברג בין עשרת המותגים הנמכרים בישראל.
בעברו ניהל את תקציבי הפרסום של דלק מוטורס במשרדי הפרסום גיתם (שעסקו בב.מ.וו ומיני) ובאומן בר ריבנאי (שעסקו במאזדה ופורד) והיה ממובילי אסטרטגיית הפרסום שמרוכזת כיום תחת קורת גג אחת. זוהי לא הפעם הראשונה בה דרג ניהול עובר מצ'מפיון מוטורס אל דלק מוטורס. לפני כ-5 שנים עבר מנהל מותג אודי, ברק כהן, לתפקיד מנהל חטיבת ב.מ.וו ומיני (תפקיד בו הוא מחזיק גם היום).
ברק כהן, מנהל חטיבת ב.מ.וו ומיני: "אנו מברכים על הצטרפותו של אלון לדלק מוטורס. לזכותו של גולדמן, מעבר להיכרותו ועבודתו המוקדמת עם המותגים BMW ו-MINI, ניתן לזקוף גם מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים אשר הוביל בצ'מפיון מוטורס ומאחלים לו הצלחה רבה איתנו בהמשך".
אלון גולדמן, מנהל שיווק ב.מ.וו ומיני: "עבורי זו הגשמת חלום וסגירת מעגל אישי ומקצועי. אני נרגש לנהל את השיווק של אחד המותגים הנחשקים בעולם, מותג הרכב היחיד, שעומד מאחורי ההבטחה ״חוויית הנהיגה המושלמת״, ביבואן עם מסורת מפוארת ולצד אנשי השיווק המוכשרים בענף. אני מודה לשחר וברק על האמון ומאחל הצלחה רבה לקבוצת צ׳מפיון מוטורס ולחטיבת סיאט ישראל".
לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
לדגמי מיני בישראל - מיני
למאמר זה התפרסמו 10 תגובות