דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אופל אסטרה סטיישן נחשפת והמנועים הישראליים מאומתים

Getting your Trinity Audio player ready...


אחרי שנחשפה אופל אסטרה החדשה ביוני האחרון, לאחר סאגה של הדלפות ותמונות ריגול, חושפת היום אופל את גרסת הסטיישן שלה - הספורט טורר, היא בוחרת פלטפורמה מעניינת לעשות כן, עמוד הפייסבוק שלה.

כמו עם הדור היצא של אופל אסטרה סטיישן, הספורט טורר החדשה חולקת את עיצוב החזית של דגם ההאצ'בק. ההבדל הגדול ביותר הוא כמובן במבט מהצד, שם מקבלת המכונית קווים ספורטיביים עם קמט שנע מפנס האיתות הצדדי, עובר דרך ידיות הדלתות ומגיע עד הפנס האחורי. בזכות השחרת קורות B ו-C, מתקבלת אשליה של חלון צידי ארוך וגדול במיוחד ומעליהם נע פס כרום שצולל מטה ועוטף את קורה D ומעניק למכונית מראה אתלטי ונעים.

אופל אסטרה סטיישן 2016
אופל אסטרה סטיישן החדשה. נחשפה בפייסבוק / צילום: אופל
אופל אסטרה סטיישן החדשה מבוססת על פלטפורמת דלתא2 החדשה של ג'נרל מוטורס ולמרות שהיא צמחה רק ב-4 מ"מ בהשוואה לסטיישן הקודמת (470 ס"מ בסך הכל, ארוך ב-33 ס"מ מההאצ'בק), אופל הצליחה להגדיל את נפח תא המטען עד ל-1,630 ליטר מקסימליים עם קיפול המושבים האחוריים. אלה האחרונים יוכלו להתקפל בשני חלקים (40:60) או שלושה (40:20:40) בהתאם לרמת הגימור. רוחבה של האסטרה סטיישן החדשה נותר ללא שינוי על 181 ס"מ ונמוכה מקודמתה ב-3.5 ס"מ (150 ס"מ בסך הכל). בעזרת הפלטפורמה החדשה הצליחה אופל להגדיל את מרווח הפנים, עם 26 מ"מ יותר מרווח במושבים הקדמיים ו-28 מ"מ מאחור.

אופל אסטרה סטיישן 2016
אופל אסטרה סטיישן החדשה. הרבה יותר מרווחת, רק קצת יותר גדולה

היצע המנועים של אופל אסטרה סטיישן יהיה זהה לזה של ההאצ'בק עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר (95 כ"ס) ו-1.4 ליטר (125 ו-150 כ"ס). האסטרה סטיישן תקבל גם את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו בנזין שהוצג עם האסטרה האצ'בק. המנוע החדש מפיק 200 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ בגדישת יתר. היות והסטיישן כנראה לא תזכה לגרסת OPC ספורטיבית, המנוע הזה יהווה את פסגת ההיצע. בנוסף, יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר ובהספקים של 95 כ"ס, 110 כ"ס ו-136 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבות הילוכים ידניות עם חמישה או שישה הילוכים ואוטומטית חדשה מבית ZF הגרמנית, גם היא עם שישה הילוכים.

אופל אסטרה סטיישן 2016
אופל אסטרה סטישן החדשה. לתא המטען יש דלת, והיא נפתחת.

אופל אסטרה סטיישן תקבל את כל רשימת האבזור של גרסת הסדאן יחד עם פנסי הלד המלאים, מערכת המולטימדיה המבוססת על Carplay של אפל ואנדרואיד אוטו, ומערך הבטיחות האקטיבי הכולל התראה על סטיה מנתיב, התראה על אי שמירת מרחק זיהוי רכב בשטח המת ועוד.

בתוך כך, הודיעה היום חברת ש.י.ר, יבואנית אופל לישראל, כי תייבא את האסטרה האצ'בק (וכנראה גם את הסטיישן) עם מנועי ה-1.4 ליטר טורבו בנזין 150 כ"ס ו-1.6 ליטר טורבו 200 כ"ס, שיהפכו את האסטרה למשפחתית (הלא ספורטיבית) החזקה ביותר בישראל. יהיה מעניין.


לדגמי אופל בישראל - אופל

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה