דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי A3 נחשפה בדור חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

הדור השלישי של אודי A3  כבר בן 8, לא צעיר במונחי עולם הרכב, אבל כפי שהורגלנו מאודי עם ה-Q5 למשל, לא תמיד צריך לרוץ להוציא דור חדש לרכב פופולרי. כעת, חושפת אודי את הדור הרביעי במספר של הקומפקטית היוקרתית ומצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, נמסר כי אודי A3 החדשה צפויה להגיע לישראל במהלך המחצית השנייה של השנה.

אודי A3

עיצוב ומידות

מבחינה חיצונית אנו לא עדים לשינוי קיצוני במראה אך הוא בהחלט מודרני ועדכני יותר. החזית שופעת קווים זוויתיים עם כונסי אוויר מדומים גדולים בצורת ראש חץ ופנסים ראשיים צרים ומחודדים. מאחור מדובר בשינוי בסגנון דומה – פגוש אחורי עם פתחי אוורור מדומים ויחידות תאורה צרות  ומחודדות.

אודי A3

השינוי המשמעותי יותר נמצא בתא הנוסעים, כאשר ה-A3 החדשה מקבלת לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה גדול בהתאם לרוח העיצוב של דגמי אודי האחרים כדוגמת ה-A1 וה-Q3 עם קווים ארוכים וזוויתיים. בפנים הרכב נוכל למצוא גימור אלומיניום וקרבון.

אורכה של אודי A3 החדשה עומד על 434 ס"מ, רוחבה עומד על 182 ס"מ, גובהה עומד על 143 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 264 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 380 ליטרים. בהשוואה לדגם היוצא הדור החדש ארוך ב-2.7 ס"מ, רחב ב-3 ס"מ, גבוה ב-0.4 ס"מ ובסיס הגלגלים ארוך ב-0.3 ס"מ בעוד נפח תא המטען נותר זהה.

אודי A3

יחידות הנעה

עם השקתה של ה-A3 החדשה יוצעו 3 יחידות הנעה כאשר לכולן הנעה קדמית ותיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים.

המנוע הרלוונטי לשוק המקומי הוא מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר ובהספק של 150 כ"ס (צריכת דלק משולבת של כ-20.2 ק"מ לליטר). בנוסף יוצע מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים ובשני הספקים של 116 כ"ס (צריכת דלק משולבת של כ-28.1 ק"מ לליטר) ו-150 כ"ס (צריכת דלק משולבת של כ-26.3 ק"מ לליטר).

אודי A3 

בהמשך השנה תציג אודי גרסאות קוואטרו (הנעה כפולה) ויחידות הנעה נוספות כולל גרסה היברידית נטענת. בדומה לדגמי קונצרן פולקסווגן האחרים שהוצגו לאחרונה (כגון פולקסווגן גולף, סיאט לאון וסקודה אוקטביה) ניתן להניח שמדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים המשודך למנוע חשמלי עם הספק משולב של 204 או 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ.

בגרסאות 150 כ"ס המתלה האחורי הינו רב חיבורי ובולמים אדפטיביים יוצעו כאופציה.

אודי A3

אבזור ובטיחות

לאודי A3 עמדת נהג וירטואלית (Virtual Cockpit) כאשר לוח מחוונים דיגיטלי הינו סטנדרטי בעוד בגרסאות הבכירות הוא יוצע בגודל של 12.3 אינץ'. כמו כן מערכת המולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' זוכה גם למערכת הפעלה חדשה כפי שפגשנו בדגמי אודי החדשים ותציע גם אופציית ניווט על בסיס מפות לווין של גוגל ותצוגת תלת-מימד. השירותים המקושרים ברכב החדש יאפשרו קבלת מידע אודות נקודת עניין כולל תמונות ושעות פתיחה, איתור מקומות חניה ועוד. בנוסף תוצע כאופציה תצוגה עילית צבעונית ומפתח חכם בטלפון הסלולרי (לבעלי מערכת הפעלה אנדרואיד) המאפשר פתיחת הרכב, הנעה ובהמשך גם עוזרת אישית "אלקסה" מבית אמזון.

אודי A3

בתחום הבטיחות תוצע ה-A3 עם מערכת Audi pre sense הכוללת בלימת חירום אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב. בנוסף תוצעת מערכת התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, מערכת חניה אוטומטית ובקרת שיוט אדפטיבית.

לצפייה בכל דגמי אודי בישראל

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. אביגדור דוחולוב 
    אחלה רכב! מקווה שיהיה במחיר שפוי הפעם..., 04-03-2020

    באנגליה Audi A3 חדש מהמפעל נמכר ב-23 אלף פאונד! בשקלים זה יוצא רק 102 אלף ש"ח(!)

    כמובן שבישראל המחיר כמעט כפול! הגרסה הבסיסית כאן מתחילה מ-194 אלף ש"ח ועוד מדובר בגרסה הישנה... אני לא רוצה לחשוב כמה שתן יעלה לראש של היבואן כאשר תהיה בישראל ההשקה של ה-A3, צ'מפיון מוטורס שוחטים אותנו לא בצדק!
    שוב, זה אחלה רכב, אבל המחירים בארץ מוגזמים עבור הסגמנט הזה, בחו"ל A3 נחשב ל-Compact, בעוד שבארץ מחשיבים את זה למשפחתי...

    בשורה התחתונה רכבים כמו ה-A3 (כולל), אמורים להיות רכבים של חברה פרימיום אבל במחיר נגיש לצרכן, בדיוק ההיפך ממה שהיבואן הפך את ה-A3 בארץ.

    מישהו שם לב ללכלוך של צ'מפיון מוטורס? הם חיסלו את המותג פולקסווגן בארץ בעקבות המחירים הקיצוניים שהדביקו להם (גם במכירה וגם בתחזוק), הם גם תקעו מחירים מופקעים לסקודה שאמורה להיות המותג הזול, הפשוט והעממי של קבוצת פלקסווגן!

    אני לא מבין איך אנשים שותקים למחירי הרכב בארץ, במיוחד לאלו של הייבואן הזה.

    סגור תגובה

חזור למעלה