דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רכב הפנאי הקטן והמחודש של DS נחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

קצרה:

  • בניגוד לעבר, DS3 יוצע בארץ רק כחשמלי
  • יחידת ההנעה חזקה, טווח הנסיעה גדל
  • ויש גם התייקרות ל-215 אלף שקלים 

DS3 מגיע לישראל אחרי מתיחת פנים קלה, תיקון מתבקש של חלק מפגמי הנדסת האנוש, עם יחידת הנעה חשמלית חדשה וחזקה מבעבר וטווח משופר הודות לסוללה גדולה יותר.

המנוע החשמלי תוכנן מחדש ומספק כעת 156 כ"ס (20+) עם נתון מומנט דומה של 26.5 קג"מ. יחד איתו הוחלפה גם הסוללה, שמציעה קיבולת של 54 קוט"ש (4+) ללא שינוי במשקלה - כך היצרנית.

שיפורים אלה, יחד עם שדרוג מערכת בקרת הטמפרטורה של הסוללה ועדכון אווירודינמי קל (בעיצוב הפגושים), הגדילו את טווח הנסיעה הרשמי בכ-18% - 395 ק"מ במקום 317 ק"מ בעבר.

מה עוד השתנה? שם הדגם, שכן DS החליטה להוריד את התוספת 'קרוסבק' מדגמיה. אבל כמו בעבר, הדגם משווק בישראל ברמת גימור אחת, 'ריבולי', הכוללת עתה גם חימום למושבים הקדמיים. האבזור העשיר בעבר נותר כשהיה, וכולל בין היתר מסך מולטימדיה בגודל "10.3, תצוגה עילית ותאורת מטריקס לד.

מה אנחנו חושבים: DS3 הוא רכב הפנאי קטן וכמעט יחיד בסגמנט שלו. הוא גם הראשון בקבוצת סטלנטיס לקבל את יחידת הכוח החדשה, שתוטמע בקרוב גם בפיג'ו 208 ו-3008, באופל אסטרה ואפילו בג'יפ אוונג'ר ובפיאט 600.

אבל הדגם לפני מתיחת הפנים לא זכה להצלחה אצלנו, בעיקר עקב מחירו הגבוה יחסית. הדגם המחודש מציג מתכונת משופרת והתייקרות קלילה (3% שיכולים להיות משויכים לשינויי שער המטבע), אבל הסביבה כעת שונה. היצע המכוניות החשמליות גדל משמעותית, ובמחיר הזה יש המון אופציות מהודרות למדי שיקסמו לא פחות ללקוח הישראלי.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה