דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הרביעי בחשמל – אודי מוסיפה Q6 e-tron

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-Q6 יהיה חשמלי רביעי לאודי
  • הבסיס חדש, הטווח יעמוד על כ-600 ק"מ
  • צפוי לנחות כאן ברבעון הראשון של 2024
אודי Q6 e-tron

שת"פ גרמני: ה-Q6 e-tron יהיה דגם חשמלי רביעי של אודי וראשון על בסיס פלטפורמת PPE (ר"ת Premium Platform Electric) הייעודית, אותה פיתחה היצרנית יחד עם פורשה. פלטפורמה שתשמש גם את הדור הבא של המקאן ובהמשך את כל היצע הדגמים העתידיים של היצרנית מ-A4 עד A8.

חשיפה חלקית: התמונות שפרסמה היצרנית הם של אב-טיפוס בשלב ניסויי נהיגה אחרונים לפני השקה, הצפויה להתעכב עוד מספר חודשים. למרות מדבקות ההסוואה, אין כל בעיה לזהות כי העיצוב שמרני וסולידי ביחס למקובל בחשמליות מודרניות, אך בעתיד צפויה גם גרסת ספורטבק עם מראה מסוגנן יותר - כמו-קופה.

אודי Q6 e-tron

יש יחידות תאורה בטכנולוגיית מטריקס לד מלפנים ו-OLED מאחור, עם אפשרות יייחודית לבחירה בין טקסטורות שונות. אותן יחידות יוכלו להציג סימני אזהרה לטובת משתמשי דרך אחרים באמצעות תקשורת V2X.

חשמל מתקדם: אודי נמנעת בינתיים מפרסום מידע טכני, אך בהתאם לשמו הוא צפוי להשתלב בחלל שבין ה-Q4 e-tron ל-Q8 e-tron. גם פרטים על מערכת ההנעה טרם נחשפו, אולם בפרסומים באירופה נטען כי מערכת ההנעה תשלב צמד מנועים עם תפוקה משולבת של כ-400 כ"ס והנעה כפולה קבועה.

מצברים בקיבולת 100 קוט"ש אמורים לאפשר טווח של כ-600 ק"מ, עם שימוש במתח גבוה (800V) ואפשרות לטעינה אולטרה מהירה (270 קילוואט) שתאפשר מילוי מ-10% ל-80% בפחות מחצי שעה.

אודי Q6 e-tron

מה אנחנו חושבים: אודי הייתה בסוף העשור הקודם חלוצה מבין יצרניות היוקרה להציג חשמלי מודרני, עם ה-e-tron שהיה גם תשובה ראשונה של תעשיית הרכב הגרמנית לטסלה האמריקאית. אבל מאז נדמה כי תנופת הפיתוח נעצרה באינגולשטאט, והיצע החשמליות שלה כיום צנוע משמעותית מהמתחרות הישירות מגרמניה.

ה-Q6 e-tron בהחלט עשוי לשפר את המצב שכן הוא מתבסס על פלטפורמה מודרנית ומתקדמת וישתלב בקטגוריה בה נוכחות המתחרים הישירים נמוכה, בעיקר לאחר הפסקת ייצור מרצדס EQC.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. הרביעי בחשמל – אודי מוסיפה Q6 e-tron 
    DANY_TORONTO, 26-07-2023

    מה יש לנו לעשות עם EVS? שום דבר = גם אני וגם אשתי נוהגים במכוניות בנזין.
    אבל לאודי זה - כמו כל EVs - יש טווח מזויף. מערכת 800 וולטים = מאוד מאוד סכנה לגוף האדם מקרינות ה-EMF וה-ELF - בהרבה יות ממערכות 300-400 וולטים. כל המכוניות הללו לוקחות הרבה מדי זמן לטעון את הסוללות.
    השיעור של היום על EVS:
    1 - יש יותר מדי EVS בשוק - טסלה חותכים = מורידים את מחיריהם.
    2 - התמחור גבוה מדי.
    3 - הצרכנים צמאים מאוד עבור דגמי הבנזין היקרים ביותר אפילו אם שיעורי הריבית והמחירים הגבוהים. = לא קונים EVS.
    4 - זה בארה"ב וזהה בקנדה.
    5 - אני לא רואה יותר מדי EVs בטורונטו ומחוצה לה - ביחס למכוניות בנזין.
    מה המידע הזה אומר לכולכם?
    בשבוע הבא או בשבוע שאחרי כן אני אוסיף את הרולס רויס משנת 1979 ללינקולן שלנו ולפוקוס של אשתי! זוהי מכונית בנזין אמיתית = "טופ אוף דה ליין" - כולל כל הגרמניות. נְקוּדָה.

    סגור תגובה

  • 2. אודי הביאה בעייה קשה 
    לי, 26-07-2023

    בגלל הסיפור עם הדיזל אודי נאלצה ליצר מכוניות חשמליות שמסוכנותו לציבור בגלל הסוללה הענקית חרדות טווח ואחרי שבע שנים אפשר לזרוק לפח אך אחד לא ישלם מאה אלף שקל לסוללה חדשה. רק מימן ודלק סינטטי יפתרו בעיית זיהום.

    סגור תגובה

  • 3. מחיר 
    צבי, 31-07-2023

    מה מחיר הרכב?

    סגור תגובה

  • 4. לגרמנים נגמרה הסוללה 
    שם טוב, 01-08-2023

    אין לגרמניה סיכוי לנצח את הסינים שמשקיעים סכומי עתק כבר שנים כדי לייצר יתרון תחרותי ברכב חשמלי. אין לרכב הזה כל יתרון מול טסלה x או s. בישראל היבואן לוקח לעצמו עוד 20 אחוז מהמחיר בחסות ממשלות ישראל. אבל למה לבכות על רכב יוקרה? אפילו חלב אורגני כבר אי אפשר להשיג במה שהיתה פעם מדינה מפותחת.

    סגור תגובה

חזור למעלה