דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

DS 3 עוברת מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...


DS 3. כן, כן, כבר לא סיטרואן, אלא רק DS, עוברת מתיחת פנים שניה מאז הוצגה לראשונה ב-2010, והפעם דווקא מדובר בסיפור רציני הרבה יותר מהפעם הקודמת שכללה פנסים חדשים וזהו. הפעם מקבלות האחיות הסופר מיני והקבריולה היוקרתיות שאמורות לשים את צלב הכוונת על מיני קופר - ועכשיו גם פיאט 500, אופל אדם וסמארט פורפור החדשות - מנועים חדשים, אבזור משופר וגם את העיצוב לא השאירו בלי שינוי.

DS 3
DS 3. גם הקבריו מתחדשת / צילום: DS
DS 3 המחודשת דווקא משאירה את פנסי הלד של קודמתה, אך משנה לא מעט אספקטים אחרים בעיצוב. בעיקרם הפגוש הקדמי והגריל, שקיבל את עיצוב "כנפי ה-DS" המוכספים. שאר העיצוב נותר דומה מאוד לדגם היוצא, ועל מנת לבדל אותו מבלי להשקיע בעיצוב מחדש, תציע סיטרואן חבילות "התאמה אישית" שתכלול צבע אחר למספר חלקים בתוך ומחוץ לרכב.

DS 3
DS 3. מאחור ההבדלים כמעט ולא קיימים

עיקר השינויים נעשו בתוך תא הנוסעים ומתחת לפני השטח. שם מקבלת ה-3 רשימת אבזור ארוכה יותר ומנועים חדשים. האבזור ב-DS 3 החדשה מביא אותה סוף סוף לעשור השני של שנות האלפיים, עם מערכת מולטימדיה מהדור הנוכחי עם מסך מגע 7 אינץ' ושיקוף הטלפון על המסך בעזרת CarPlay של אפל או Mirrorlink למכשירי אנדרואיד, חיישני חניה ומצלמת רוורס, מערכת סיוע לזינוק בעליה, וגם בלימת חירום אוטומטית במהירויות עירוניות (עד 30 קמ"ש) שתתפקד כמערכת הבטיחות האקטיבית היחידה בשלב זה.

DS 3
DS 3. בתא הנוסעים, מצד שני, קשה לפספס את השינוי

DS זונחת את מנוע ה-1.6 ליטר בתצורות ה-120 כ"ס האטמוספרית ו-156 כ"ס מוגדשת הטורבו ועוברת לעשות שימוש במנוע ה-1.2 ליטר טורבו בתצורת 110 ו-130 כ"ס. תיבות ההילוכים שבוחרת סיטרואן לשדך למנועים מציגים בחירה מעט תמוהה, אך כזו שבוודאי תכבוש את ליבם של חובבי ההגה. המנוע עם 110 כוחות הסוס, מקבלת את תיבת ההילוכים האוטומטית (שישה הילוכים) בעוד אחיו שמפיק 130 ישודך רק לתיבה ידנית, גם היא עם שישה הילוכים. סיטרואן לא מציינת מתי ואם בכלל תציע את המנוע החזק עם התיבה האוטומטית ולהיפך.

DS 3 Performance
DS 3 Performance. גם הפעם מקבלת ה-3 גרסה נמרצת

כמו עם ה-DS 3 הראשונה, שאז עוד נקראה סיטרואן, תוצע גם גרסת ביצועים והפעם היא מגיעה עם אותה יחידת הנעה כמו של האחות מבית, 208 GTi By Peugeot Sport - מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין עם 208 כ"ס ו-30.6 קג"מ שמשודך לתיבת הילוכים ידנית.

DS 3 Performance
DS 3 Performance. אין כמו האוכל של אמא והחיבוק של מושבי ספורט

סיטרואן, אה.. כלומר DS, לא מסתפקת במנוע חזק יותר ומשדרגת גם את ההתנהגות, הבלמים, העיצוב ותא הנוסעים. בגזרת הביצועים מקבלת ה-Performance דיפרנציאל טורסן מוגבל החלקה ודיסקים בקוטר 323 מ"מ מלפנים ו-292 מ"מ מאחור עם שננשכים ע"י קאליפרים של ברמבו. על שיפור חוויית המשתמש אחראים דשבורד דו-גוני, מושבי ספורט תומכים ומבחר צבעים ייחודי.

לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה