דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

2020: ההיברידיות מתייקרות - ולא רק הן

Getting your Trinity Audio player ready...

שנת 2020 נפתחת עם עליות מחירים של דגמי רכב רבים - והראשונות שמעדכנות מחירים הן היבואניות שמשווקות בישראל כלי רכב היברידיים, שספגו עליית מס משמעותית. עם תחילת השנה עלה מס הקניה על מכוניות היברידיות בקבוצת הזיהום השניה מ-30% ל-45%, אך יש לציין כי במקביל היבואנים הצטיידו כבר בסוף 2019 במלאי של אלפי כלי רכב עליהם שולם המס הישן. עליית המחיר על המכוניות ההיברידיות נמוכה ביחס לעליית המס שבוצעה, שכן היבואנים איזנו את ההתייקרות והעלו מחירים גם של דגמים שאינם היברידיים.

כל המחירים המעודכנים מופיעים בקטלוג של iCar ובדף מחירון רכב.

טויוטה

האייגו הקטנה חזרה לשוק והתייקרה ב-2,000 שקלים בגרסת הבסיס וב-1,000 שקלים בגרסת הגג הנפתח. היאריס בגרסת הבנזין התייקרה ב-1,000 שקלים בגרסת הכניסה SOL, ואילו היאריס ההיברידית התייקרה ב-4,000 שקלים בגרסת ה-ECO שתעלה מעתה 110,000 שקלים, וב-2,000 שקלים בגרסת הסטייל שתעלה 113,000 שקלים.

בגזרת המשפחתיות נרשמה התייקרות בכל תצורות המרכב של הקורולה. גרסת הסדאן עם מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטרים התייקרה ב-2,000 שקלים ומחירה יעמוד על 135,000 שקלים. הקורולה ההיברידית התייקרה ב-5,000 שקלים במרבית הגרסאות, כך שמחירה של גרסת הסדאן יתחיל ב-138,000 שקלים ואילו גרסאות ההאצ'בק והסטיישן יתחילו במחיר של 140,000 שקלים.
 
טויוטה יאריס

טויוטה פריוס התייקרה ב-5,000 שקלים בגרסת האקטיב וב-3,000 שקלים בגרסת הקומפורט, בעוד גרסת הפלאג-אין הייבריד התייקרה ב-2,000 שקלים.

במקביל, הקורולה ההאצ'בק זכתה לגרסה חדשה בעיצוב ספורטיבי בשם GR, שמחירה יעמוד על 146,000 שקלים.

הקאמרי חזרה גם היא לשוק אחרי תקופת היעדרות, עם מחיר התחלתי של 185,000 שקלים. הראב 4 לא סבלה מעליית המס אך התייקרה ב-1,000 שקלים בכל הגרסאות. גרסת הבנזין הבסיסית במחיר של 170,000 שקלים לא תשווק עוד. בקצה העליון של ההיצע התווספה גרסה היברידית מאובזרת בשם "אקסלוסיב" במחיר של 250,000 שקלים.

הטנדר טויוטה היילקס התייקר ב-2,000 שקלים בכל הגרסאות. מחיריהם של טויוטה פריוס פלוס, לנדקרוזר ופרואייס נותרו ללא שינוי, בעוד ה-C-HR התייקר כבר לפני מס' שבועות במסגרת מתיחת הפנים שעבר.

 
טויוטה ראב 4

קיה

הפיקנטו התייקר ב-2,600 שקלים בגרסת ה-1.2 ליטרים LX, ואילו יתר הגרסאות רשמו התייקרות של 1,000 שקלים. התייקרות של 1,000 שקלים נרשמה גם בגרסאות הטורבו של קיה סטוניק ובגרסאות ההאצ'בק של קיה סיד.

הנירו ההיברידית התייקרה ב-1,000 שקלים בלבד, אך לפני מספר חודשים בוצעה התייקרות במסגרת השקת הדגם המעודכן של הרכב. גרסת הפלאג אין לא התייקרה.

קיה ספורטז' התייקר ב-2,000 שקלים בגרסאות ה-2.0 ליטר בנזין ו-1.6 ליטר דיזל, בעוד גרסאות הטורבו-בנזין שמרו על מחירן. הסורנטו רשם התייקרות של 1,000 שקלים בגרסת הדיזל ואילו הקרניבל התייקר בשיעור של 4,000-5,000 שקלים.

מחיריהן של קיה ריו, קיה סטוניק 1.4, קיה סיד סטיישן, אקסיד, אופטימה וסטינגר נותרו ללא שינוי.

 
קיה נירו

יונדאי

יונדאי i20, שרק לאחרונה זכתה במכרז של צה"ל, התייקרה ב-3,000 שקלים בגרסת הפרסטיז' וב-1,000 שקלים בגרסת הסופרים. האלנטרה, הקונה והטוסון התייקרו ב-1,000 שקלים, למעט גרסת הטורבו של הטוסון ששמרה על מחירה.

יונדאי איוניק ההיברידית התייקרה ב-2,000 שקלים בגרסת הפרימיום, בעוד גרסת הסופרים והגרסה החשמלית שמרו על מחירן.

יונדאי סנטה פה, i30, אקסנט ו-i800 שמרו על המחירים מהשנה הקודמת.

 
יונדאי איוניק

מיצובישי

ההתייקרות העיקרית במיצובישי, כצפוי הגיעה בדגם ההיברידי-נטען - אאוטלנדר PHEV, שהתייקר ב-5,000 שקלים בשתי גרסאות הכניסה וב-10,000 שקלים בגרסת ה-S הבכירה. המחיר ההתחלתי לדגם יעמוד מעתה על 195,000 שקלים.

האאוטלנדר התייקרה ב-7,000 שקלים בגרסת ה"אינטנס" עם ההנעה הכפולה, ואילו הטנדר טרייטון התייקר ב-5,000 שקלים בגרסת ה"דזרט".

במחירים של מיצובישי ASX, אקליפס קרוס, ספייס סטאר ואטראז' לא חלו שינויים.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה