אחרי שהמכוניות החשמליות השתלטו על קטגוריית המשפחתיות הגדולות (היי טסלה מודל 3), ועל קטגוריות רכבי הפנאי (אהלן BYD אטו 3), בשנה הקרובה הן יסמנו יעד חדש - קטגוריית המכוניות הקטנות. אמנם, בשנים האחרונות נעשו כמה ניסיונות בכיוון, אך הם היו יקרים מדי (פיאט 500 פיג'ו 208 למשל) או לחלופין הגיעו במפרט בטיחות חסר (ליפמוטור T03).
צפייה בתוכן דונגפנג בוקס (מבחן דרכים) - החשמל ירד אל העם
אבל כל זה עומד להשתנות בחודשים הקרובים, כאשר ינחתו כאן דגמים כמו יונדאי אינסטר, סיטרואן eC3, דאצ'יה ספרינג, רנו 5 ו-BYD סיגל, וינסו לנער את קטגוריית הסופר-מיני הוותיקה והשמרנית יחסית. ואת כל הנחשול המוטורי הזה מקדימה סנונית ראשונה, מסין כמובן, העונה לשם דונגפנג בוקס. האם היא מעניקה כבר הצצה לכיבוש עוד קטגוריית בנזין קלאסית? נהגנו בה כמה מאות קילומטרים, ויש לנו תשובה.
סיכום: לפחות בחלק מהפרמטרים, לבוקס אין במה להתבייש גם מול דגמי סופר-מיני ותיקים ומצליחים. היא נראית טוב מבחוץ, נהנית מתא נוסעים מודרני ובמפתיע גם איכותי, מעניקה מרווח נדיב גם לנוסעים מאחור ומפרט האבזור שלה עשיר מאוד ביחס למחיר.
מתחרים ישירים: ליפמוטור T03
מחיר: 114 אלף שקל
טוב: עיצוב, מרווח, אבזור, מחיר
בסדר: טווח נסיעה, סביבת נהג
טעון שיפור: הנדסת אנוש, ביצועים, קצב טעינה, התנהגות כביש
ציון: 7
אבל כמו שקורה לעיתים קרובות, בתחומים חשובים אחרים - אותם ניתן לגלות רק מחוץ לאולם התצוגה - יש בהחלט מקום לשיפור. כך בנושא נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, ביצועי המנוע ויכולת מערכת הטעינה. דווקא את טווח הנסיעה הצנוע במונחים של היום, אפשר לייחס לייעוד העיקרי שלה - רכב עירוני בעיקרו שרק לעיתים רחוקות יצבור יותר מכמה עשרות קילומטרים בנסיעה אחת.
ולשורה התחתונה. הבוקס היא פתרון חשמלי בלעדי כרגע בקטגוריית הסופר-מיני, ובמחיר נמוך מדגמי בנזין מתחרים ההופך אותה לאלטרנטיבה מאוד מעניינת ואף ראויה. יש לנו רק הרגשה מבוססת שמתחרותיה המודרניות שצפויות לנחות כאן ממש בקרוב, יעשו את חייה קשים כל עוד לא תשפר את הטעון תיקון.
איך נראה: המראה החיצוני נאה ומודרני, עם יחידות תאורה צרות, סבכה קדמית אטומה וידיות דלתות נשלפות בהתאם לצו האופנה החשמלי. אהבנו גם את הצביעה הלבנה לגג ולמראות הצד, וגם את הקורה האחורית המושחרת בחלקה. מוצלח מאוד.
הפנים מרשים לא פחות, עם צמד מסכי תצוגה וללא מתגים כלל, למעט (קטנים מדי) על גלגל ההגה. את הדיפון המרהיב דמוי העור היינו משייכים למכוניות ברמת מחיר גבוהה פי שלושה לפחות ואהבנו גם את תא הכפפות שנפתח כמגירה (למרות שהוא קטן משמעותית מהמקובל ולא ניתן לקיבוע במצב פתוח) ואת קונסולת האחסון הגדולה והשימושית במרכז.
אבל לוח המחוונים הדיגיטלי ("5) ממש זעיר וההתרעות המוצגות עליו אינן קריאות בזמן נהיגה, בעוד מסך המגע המרכזי ("12.8) גדול דיו אך מכיל אנימציות חתול מקושקשות ו"משפטי חוכמה" במסך הבית.
היינו שמחים עוד יותר אם התפעול שלו היה ידידותי. כרגע הוא דורש יותר מדי לחיצות גם לביצוע פעולות פשוטות כמו שינוי עוצמת המיזוג או בחירת מצב הנהיגה. אגב, הסטה של המבט לכיוון המסך גוררת באופן מיידי נזיפה מוצדקת ממצלמת ניטור עירנות הנהג. קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי מוצעת אך רק כאביזר בהתקנה מקומית, וגם היא מסורבלת ולא נוחה לשימוש.
מביך הרבה יותר מהחתול הוא התרגום לעברית של ממשקי המערכת, עם תרגום ל"הכלכלה" עבור מצב הנהיגה החסכוני (כתרגום ל-Eco), "לחייב" עבור תצוגת נתוני הטעינה (כתרגום ל-Charging) ו"נפח" כתרגום לווליום במערכת השמע, ואלה רק דוגמאות אחדות מני רבות. היבואנית מבטיחה עדכון תוכנה, אך לא ברור מתי זה יקרה.
מושב הנהג גדול והראות החוצה מצוינת, אך היעדר אפשרות כוונון עומק להגה מקשה על מציאת תנוחה אידיאלית. המושב האחורי מרשים, הודות לבסיס גלגלים של 266 ס"מ - רק ס"מ אחד פחות מסקודה אוקטביה המשפחתית - המעניק מרווח מצוין לרגלי הנוסעים, בעוד מימד גובה נדיב של 157 ס"מ אחראי על מרווח ראש מצוין. נציין כי הרצפה שטוחה לגמרי, אך אין מאחור פתחי מיזוג נפרדים וגם לא שקעי טעינה.
לתא המטען נפח גדול יחסית של 326 ליטרים, אך הוא נעדר גלגל חלופי, ותמוה מכך - נעדר מדף לכיסוי המטען מעיני העוברים והשבים.
מפרט האבזור עשיר וכולל בין היתר מושב נהג עם כוונון חשמלי, זיכרונות, חימום ואוורור, טעינה אלחוטית לסלולרי, מצלמות היקפיות ומושבים בריפוד דמוי-עור. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב (פעלתנית מדי) ובקרת שיוט אדפטיבית.
איך נוסע: לבוקס מנוע חשמלי קדמי בהספק צנוע של 95 כ"ס, כאשר היצרנית לא מפרסמת את זמני התאוצה. ובכל מקרה כדאי להנמיך ציפיות, כי בעוד הבוקס מרגישה זריזה במהירויות עירוניות נמוכות, עד 40-50 קמ"ש פחות או יותר, קצב צבירת המהירות מנקודה זו איטי יותר עד מצב בו נדרש תכנון מוקפד לביצוע עקיפות, או ויתור עליהן כמו במקרה של נהיגה בעליה ממושכת.
בלימה רגנרטיבית מתאפשרת ב-3 רמות עוצמה, אבל הבחירה מתבצעת רק ממסך המגע. בעייתי יותר, חולף זמן יקר ומיותר מרגע הרפיית הדוושה ועד להאטת הרכב בפועל, כך שבמרבית המקרים הרגנרציה פשוט אינה שימושית.
סוללת 42.3 קוט"ש מבטיחה טווח נסיעה של 310 ק"מ, בעוד במבחן שלנו השגנו צריכת חשמל של 14.2 קוט"ש ל-100 ק"מ והגענו לטווח מעשי של 280 ק"מ. נתון קרוב להצהרות היצרן, אך לא מרשים בפני עצמו ויספק בעיקר את מי שמתכנן להישאר קרוב לעיר. מערכת טעינה חד-פאזית דורשת יותר מ-7 שעות לטעינה ביתית, בעוד טעינה מהירה מתאפשרת בקצב מוצהר של 50 קילוואט. אנחנו הצלחנו להגיע למעט יותר מזה, וטענו את הסוללה הקטנה מ-10% ל-80% במשך 41 דקות ארוכות.
כיול מתלים רך מאפשר לבוקס להתמודד היטב עם שיבושים קטנים במהירות נמוכה, אך היעדר ריסון מפריע במהירות גבוהה יותר, כמו גם בידוד רעשי דרך ורוח שאיננו מוצלח. בנוסף, היעדר תחושות מההגה (נשמח אם בדונגפנג יסבירו לנו מדוע הוא אינו עגול ושטוח בחלקו העליון), השלדה והבלמים, אינם מעוררים ביטחון בנהיגה שהיא מעט יותר מהתנהלות נינוחה מאוד.
השמירה על תג-מחיר נמוך אחראית יש להניח גם לבחירה בצמיגי Wanli האנונימית, שפוגמים באחיזת הכביש ומתקשים לעמוד אפילו בכוחות צד מתונים מאוד, עם תג היגוי במקרים תכופים מדי וסיטואציות יומיומיות. היינו ממליצים לבחון את אפשרות החלפתם מיד במעמד הרכישה שכן מדובר בעניין מהותי מבחינה בטיחותית.
נדגיש כדי להסיר ספק. הביקורת אינה מתייחסת לשימוש נמרץ מדי ברכב, מהירות גבוהה או התנהלות מוטורית ספורטיבית, אלא בנקודות שצצו בעת נסיעה רגועה וכזו שהבוקס תמצא עצמה עסוקה בשכמותה מרבית הזמן.
צמיגים חדשים של wanli האנונימיות פוגעים באחיזת כביש??? איזה קשקוש, אפשר לחשוב שזו מכונית שאמורה לקחת סיבובים ב-150קמש. הדבר הכי חשוב הוא לחץ אוויר תקין בצמיג, ולא אם זה צמיג מחברה זו או אחרת.
רכב מיותר. כי מי שקונה רכב זול הוא לא מי שיש לו חניה ל-2 מכוניות בבית עם מקום לעמדת טעינה. וכל האחרים יאלצו לבלות בעמדות טעינה בתדירות די גדולה כי 300 קמ זה לא משהו. החלופה ההגיונית היחידה היא הקומפקטיות של BYD וגילי אבל המחירים שלהם קפצו כמו יעל מוכה כלבת. בקיצור חרם צרכנים שייתקנו עם הזבל
בתנאי מעבדה השגתם 280. בשטח הטווח קרוב יותר ל-180. דירוג בטיחות אין לה כי היא לא הצליחה להוציא אפילו כוכב 1 במבחני ריסוק.
ובסיס גלגלים של יותר משני מטר זה פשוט מצחיק לכתוב
תחשבו. אדם שנוסע בעיר במילא לא עושה קילומטראז גבוה, כך שהוצאות הדלק לא כבדות ואין תמריץ לעבור לחשמלי.
בנוסף, להרסה אנשים בעיר אין יכולת להתקין עמדת טעינה ביתית.
זה רכב פרברי בעיקר שמתאים למי שיש עמדת טעינה ונוסע ביום 50 ק"מ, שאז יחסוך בערך 500₪ בחודש על הוצאות הדלק (אבל לפני מס נסועה)
הבדיקות שלכם לא יכולות להיות אמינות כי אתם מקבלים סוג של הטבות מיבואנים ,טיולי חינם בחו"ל ,מלונות וכו' אז איך אפשר לכתוב בקורת שלילית על רכב מסויים בידיע ששנה הבאה היבואן לא סופר אותך, אם אקבל תשובה יהיה מופתע מאוד. ואם יהיה לכם אומץ לפרסם אופתע גם.
25. קרינה ממכוניות חשמליות אינן גורמות לסרטן אלא גורמות ללוקמיה מיאלואידית חריפה, לוקמיה בילדות, בעיות נוירולוגיות ופסיכיאטריות כמו: דיכאון, התאבדות, השפעות נוירו-התנהגותיות, מחלות ניווניות של עצבים, עייפות שרירים וביטוי חלבון מתח.
34 יבגני. אתה לגמרי טועה. קרא את התשובה שלי ל-24.
אני חוזר על מה שכבר אמרתי. סטנדרטים מדעיים (מבוטאים במיליגאוס) אומרים:
0 - 2 נמצאים בדירה או בבית.
עד 4 אינם מסוכנים.
6 ומעלה מסוכנים לגוף האדם.
מדדתי 125 בטסלה 3. זה קרה במהירות של 100 קמ"ש. זה גדל ככל שהמהירות עולה.
עכשיו אתה מבין למה אתה טועה.
אתחיל מהסוף: עכשיו המדידות שלך הן מטסלה מודל 3?
לפני חודש הם היו ממודל Y של קרובת המשפחה שלך!
אז בין לבין התחלתה לומר "כל החשמליות מקרינות חוץ ממודל Y".
אז עכשיו צריך איך שהוא להמשיך את השקר - אז מודל 3 מקרינה.
אתה שקרן וזבל של "אדם".
אין שום בדיקה מצולמת או מידע מדעי, לא מלמולים של זקן דמנטי ושקרן, לקרינה מחשמליות.
בנוסף הקרינה הנמוכה שיש היא בתדר נמוך שלא מסוכן.
מה שמסוכן זאת הקרינה בתדרים גבוהים של סלולריים, אנטנות רכיבי BT ו WIFI שיש בכל מקום וגם בכל רכב מהשנים האחרונות.
ועכשיו אתה רופא שממציא מחלות?
אלה המחלות שאתה חולה בהם מהנסיעה על הגרוטאות שלך.
אתה שקרן, זבל וסכנה לציבור.
החשמליות רק יעלו במכירות! אתה והשכנים האירנים שלך רק תמשיכו להפסיד כסף!!!
38. כמובן שאמרתי את זה קודם אז מה רע במידע? גיליתי שדגם 3 פולט לא יותר מ-4 מיליגאוס.
אני לא צריך להוכיח שום דבר אז בדוק את זה בעצמך. זה לא משנה גם אם זה בתדר נמוך כי הקרינה מסוכנת בכל תדר. וכו'
זה לא משנה לי ולשכנים הפרסים שלנו כי אנחנו לא קונים ולא נרכוש מכוניות חשמליות.
מה הידע שלך בעניינים האלה? אתה מעתיק מהאינטרנט וזה לא גורם לך להיות בעל ידע. אתה השקרן. תפסיק לפנות אליי עם הרבה מהשטויות שלך.
40. תוכיח לי שאתה הדני האמיתי. מה הכתובת שלך בטורונטו אתה דפוק ממדרגה ראשונה ומזויף ונוכל.
41. אתה לא פרופסור ואני לא צריך לספק הוכחות. מצא אותם בעצמך. אתה שקרן.
42 ירון. אתה בוט וטרול. מה שאני אומר מוכח מדעית. אתה לא חייב לקרוא את התגובות שלי. אתה מבזבז את הזמן שלך.
44 אתה מתחזה עלוב, שקרן וטיפש.
אני דני המקורי מטורונטו.
אמרתי שאני גר האזור THORNHILL. שתגיד מה הכתובת המדויקת שלך אשלח את שלי.
אתה לא שולח שום פרט חוץ מהשקר "דני מטורונטו" - אתה זבל, מפגר, משועמם והכי טיפש מבין הטיפשים.
אני לא הייתי שולח מידע סותר באותו יום.
אני לא תוקף אנשים שרק שואלים אם יש הוכחות - מר דבורי.
אני לא תוקף אנשים כי הם אומרים "משגע את האנשים" - ירון.
אני לא מזלזל בידע של אחרים כי אני לא מכיר אותם - אלי.
אתה, שגר בדימונה, רק רוצה לקחת לי את התהילה.
אתה כל כך טיפש שזה בלתי אפשרי שאתה לא מתחזה.
אידיוט דפוק ומסכן שמשעמם לו בחיים.
אתה לא יודע מה קורה בקנדה!
אתה שולח מידע שונה על אותו נושא.
בתגובה הזאת אתה אומר "קרינה ממכוניות חשמליות אינן גורמות לסרטן אלא גורמות ללוקמיה מיאלואידית חריפה, לוקמיה בילדות...".
לוקמיה זה סרטן אז איך חשמליות לא גורמות לסרטן אבל גורמות ללוקמיה?
שקרן וטיפש.
לא קיבלתי תשובה בכתבה אחרת איך יש רכבים סינים למכירה בקנדה ללא מס של 100% ואתה אומר שאין (יש קישורים). אין לך מה לומר כי אתה לא יודע איך לצאת מהשקרים שלך.
45. אני חוזר ואומר שאני הדני האמיתי. אתה צודק לגבי ה-4 מיליגאוס כי התכוונתי לטסלה Y ואני מצטער על הטעות. מדדתי מקסימום 125 מיליגאוס בטסלה 3. מדדתי את ה-125 עם דגם PY-17 מתוצרת PYRAMID AMPROBE שנקרא FIELDPROBE ELECTROMAGNETIC FIELD METER. יש לי גם מד EMF של ALLOSUN EM556 ואני צריך לקחת את שני המכשירים האלה לאוניברסיטת טורונטו כדי לראות את פרופסור OLIVIER TRESCASES כדי שיוכל לכייל את שניהם.
אתמול מדדתי קרינות ב-lincoln עם REDISCOS EMF DETECTOR דגם RD630. מכשיר זה מודד 3 מדידות שנועדו לזהות ולמדוד שדות אלקטרומגנטיים (EMF) ופליטות תדר רדיו (RF). הוא מדד מקסימום 12.5 מיליגאוס מעל תיבת ההילוכים האוטומטית אבל לא מדדתי ליד הראש. מדידה זו נגרמת על ידי האלקטרוניקה של המערכת של תיבת ההילוכים האוטומטית. מכשיר זה אינו זקוק לכיול.
53 ו 54 המתחזה העלוב והשקרן - אני דני המקורי מטורונטו ואתה זבל מדימונה.
כל בעל שכל יודע שה PY-17 הוא מדיד לקרינות מרשת החשמל ב 60 HZ בלבד.
אתה כל כך טיפש שזה עצוב.
תפסיק לכתוב בשמי אתה מבייש אותי.
לא יעזור לך אני הוא דני האמיתי מטורונטו ואתה אידיוט ללא פתרון.
דני האמיתי יודע שהמדיד PY17 לא מודד קרינות מרכבים חשמליים, אמרו לו את זה כבר בתחילת השנה.
אתה פספסת במחקר שלך.
נראה לך שאפרסם בפורום ציבורי עם משתמשים ללא שם את הפרטים שלי, כמה מטומטם אתה חושב שאני.
ממש תודה על ה"חריגה" - הטריק הזה עובד על מישהו בכלל.
אתה לא סתם טרול, אתה נוכל מקצועי שמנסה להזיק לאנשים.
לכולם ולדני המקורי - לא לכתוב שום פרט אישי בתגובות.
58 דויד. שלום לך ולמשפחתך.
מעולם לא אמרתי שום דבר על מכשיר למדידת PY1. למעשה PY1 הוא לא מכונית. לכן על מה אתה מדבר
לקחתי סיכון כשביקשתי את האימייל שלך. אתה צודק שאתה לא רוצה לפרסם בפורום ציבורי את הפרטים שלך.
אבל הנה מספר הטלפון הנייד שלי: 437-226-8509. תגיד לי את שם המשפחה שלך ומאיפה אתה. אני לא מפחד להראות את המספר הזה כי אני לא מגיב לשיחות מאנשים שאני לא מכיר ומזהה. אני זורק את מספרי הטלפון שלהם לזבל.
נשמח לארח בבית הענקי שלנו כשתבקר בטורונטו ואז תראה את 4 המכוניות.
60 ו-61. זה ייקח אפילו יותר זמן אם מטען יהיה זמין. זה לוקח אפילו יותר זמן עבור סוללות עם קיבולת גבוהה יותר במכונית חשמלית.
זה לוקח רק 5 דקות למלא לגמרי את הלינקולן שלי או הבנטלי. זו רק אחת מהסיבות מדוע אין לנו מכוניות חשמליות.
61. יש אחרים שחושבים כמוני. אתה כנראה צריך חיסון אבל איפה?
חדש בחולון: NEXT-BUS, מידע אמין ומדויק לקראת הגעת האוטובוס. כ- 30 מתקני שילוט המספקים מידע על האוטובוסים הצפויים להגיע בזמן אמת הוצבו עד כה בתחנות אוטובוס ברחבי חולון. עוד כ- 30 מתקנים יוצב בקרוב. מדובר בעמוד עם שילוט דיגיטלי שכולל תצוגה והודעה בשמע המבוסס על אנרגיה סולארית.
צילום: עיריית חולון
עשרות שלטים דיגיטליים חדשים ובהם מידע עדכני, במלל ובקול, מותקנים בימים אלה בתחנות האוטובוס בכל רחבי העיר חולון - לנוחות המשתמשים בתחבורה הציבורית. מדובר באמצעי מדויק, יעיל וידידותי לסביבה שפועל באמצעות אנרגיה סולארית.
כ- 30 מתקני שילוט המספקים מידע על האוטובוסים הצפויים להגיע בזמן אמת הוצבו עד כה בתחנות אוטובוס ברחבי חולון. עוד כ- 30 מתקנים יוצב בקרוב. הפרויקט מבוצע בהתאם להסכם בין עיריית חולון לבין חברת נתיבי איילון, כזרוע ביצועי של משרד התחבורה ומלווה ע"י אגף התנועה ואגף תשתיות.
הפרויקט הינו ארוך תווך ובתכנון להציב עמודי מידע אלקטרוניים בכל תחנות האוטובוס בעיר. סה"כ מתוכנן בשלב ראשון להציב ולהחליף כ 100 מתקנים בכל העיר.
מדובר בעמוד עם שילוט דיגיטלי שכולל תצוגה והודעה בשמע. המידע מועבר בזמן אמת באמצעות תקשורת בין האוטובוס לעמוד המידע שבתחנה. העמוד הדיגיטלי "מכריז" על זמן מדויק של הגעת האוטובוס. על מנת להנגיש את המידע, מותקן על העמוד לחצן כריזה שמודיע בקול את הנתונים המופיעים על המסך הדיגיטלי.
ראש העירייה שי קינן: "חשוב שהציבור ייהנה מחוויית שימוש בתחבורה ציבורית שהיא ידידותית ויעילה וכך בהדרגה נוכל לעבור לשימוש נרחב בתחבורה ציבורית, תוך הפחתה בשימוש בכלי רכב פרטיים, שכבר כיום יש קושי עצום להכילם הן מבחינת עומסים, הן מבחינת מקומות חנייה וכמובן גם בהשפעות סביבתיות שליליות".
מדיד ה PY17 - לא PY1, תנסה לשקר בעקביות, לא יודע למדוד 125mg.
זהו מדיד אנלוגי מאמצע המאה הקודמת. יש לו 3 מצבים ידניים: 1, 10 ו 100 mg.
הקריאה היא עי 4 נורות שהן בכפולות הטווח.
אם עובדים ב 100mg אז יש 100 או 200 - אין שום דרך לדעת מה הקריאה האמיתית.
בנוסף המדיד מגלה רק קרינות בתדר של 60HZ בלבד שזה תדר של רשת החשמל, AC.
אז שקרו ומטומטם:
- 125 זאת המצאה שלך!
- אתה אפילו לא יודע באיזה ציוד אתה משתמש ואיך קוראים את התוצאות.
הפרדת נתונים, האם הקריאה היא מעמודי החשמל, מהאלקטרוניקה של הרכב או מהסוללה והמנוע החשמלי, לא בוצעה...אתה אפילו לא מבין מה זה אומר.
59 ו 62 המתחזה העלוב והנוכל (תודה דויד).
כל תגובה שלך מוכיחה כמה אתה שקרן.
הקריאה בטסלה מודל 3 הייתה עם ה PYRAMID AMPROBE PY17 לפני שידעתי על המגבלות שלו. נכון, הוא לא מתאים למדידת קרינה מרכבים חשמליים.
שלשת המדידים החדשים שקניתי מאמזון לא מגלים קרינה מעל 4mg בטסלה מודל Y.
68. אתה פסיכופת מתחזה ואידיוט אפוני. כמובן שאתה לא אני. תוכיח שאתה אני.
אין מגבלות עם PYRAMID AMPROBE PY17. אמרתי שאני צריך לקחת את המכשיר הזה ואת ה-EM556 לכיול לפרופסור באוניברסיטת טורונטו. ה-RD630 אינו דורש כיול.
מעולם לא אמרתי שמדדתי פליטות בדגם טסלה Y עם 3 המכשירים.
הראה לכל האנשים כאן תמונות שיש לך את 3 המכשירים.
אתה שקרן חולה נפש שיש לך הרבה ברגים רופפים בראש שלך.
69 המתחזה העלוב והשקרן.
אני זה אני וזה דני המקורי מטורונטו.
אתה זה לא אני ולכן אתה הוא לא דני המקורי מטורונטו.
קפיש דביל.
אני, דני המקורי, אמרתי שמדדתי קרינה עם 3 מדידים בטסלה מודל Y של קרובת המשפחה שלי. מה שאמרת בדימונה לא מעניין אף אחד.
אני לא חושף שום מידע לנוכל אינטרנטי כמוך שמנסה לקחת לי את התהילה והזהות.
אתה אידיוט ללא פתרון שצריך אשפוז דחוף.
72. קל לך מאוד להתקשר אליי בטלפון הנייד שלי ( 437-226-8509 ) כדי לוודא מי אני, איפה אני גר בטורונטו וכו'.
זה אומר שאתה לא דויד ממונטריאול. כמובן שאני פונה אליך כדי שתוכל להוכיח היכן אתה גר ומי אתה.
כרכב בינעירוני יש לו בעיית טווח וטעינה איטית וגם היעדר גלגל חלופי (רק מי שהמתין לחילוץ בכביש מהיר (תוך 4 שעות יגיעו אליך) יבין) - נפסל.
כרכב עירוני שני - ממילא אין הוצאות דלק רבות אז גם אין פוטנציאל חיסכון - נפסל.
כרכב עירוני ראשי שעושה הרבה ק"מ בעיר למי שיש עמדת טעינה ביתית ולילות ללא נסיעות, אולי יש על מה לדבר אבל גם אז יש אלטרנטיבות עדיפות.
שמירת ערך - לא צפויות כאן בשורות במיוחד עם סוללה פרימיטיבית שכנראה תיעלם בדגמים הבאים (זה טריק ידוע - משאירים מקום לשיפור במתיחת הפנים), ואולי גם עם מותג שייעלם (היי אייווייז).
בקיצור: יאריס, I20, מאזדה 2, פאביה וכו' בנות 7-8, יתנו תמורה הרבה יותר טובה לכסף, ורכב אמיתי בניגוד לעוד סמארטפון על גלגלים.
לדעתי יש אדם אחד מאוד מאוד משועמם, שכותב פעם בשם עצמו ופעם בשם המתחזה לו ומנהל ויכוחים עם עצמו.
הוא צריך איש מקצוע לטפל בבעייה, ושיפסיקו להגיב לו.
(למרות שהוא יגיב לעצמו...).
היווש, אני מוכרת תמונות וסרטונים של הכפות רגליים שלי, ותמונות וסרטונים אישיים שלי בכל התחומים! לפרטים שלח לי הודעה וואטספ מאמי, דורין 055-9788480 או שתיכנס לקישור הזה ישר לוואטספ שלי: https://wa.me/972559788480 דורין אלפנטי