דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עדיין בלי חשמל: פורד טרנזיט קסטום נחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • נפתח השיווק המקומי לטרנזיט קסטום
  • כרגע רק כמסחרית סגורה, עם מנוע דיזל
  • המחיר עומד על 282 אלף שקל

בסגנון הישן: יבואנית פורד הודיעה על תחילת שיווק הדור השני של טרנזיט קסטום, שנתיים לאחר שהוצג. המסחרית בגודל בינוני שמתחרה בסיטרואן ג'מפי, פולקסווגן טרנספורטר, רנו טראפיק וטויוטה פרואייס, נושאת תג-מחיר גבוה באלפי שקלים ממתחרותיה הישירות - המוסבר בין היתר ברמת אבזור נדיבה במיוחד.

חשוב להזכיר כי יחידות הנעה מתקדמות שהוצגו באירופה - בהן היברידית-נטענת ואפילו חשמלית מלאה - לא יגיעו לישראל בינתיים, אם כי הן - החשמלית בוודאי - צפויות להצטרף בהמשך.

הטרנזיט קסטום ישווק בשלב זה בתצורה אחת, ארוכה-נמוכה וללא מושבי נוסעים מאחור ובהתאמה מלאה לנשיאת מטען. האורך הכללי הוא 545 ס"מ, הגובה הוא 198 ס"מ (נתון שאמור להקל על כניסה לחניונים מקורים), נפח ההעמסה הוא 6.8 קוב ומשקל ההעמסה המרבי עומד על כ-1.3 טון. בנוסף, לטרנזיט קסטום כושר גרירה נדיב של 2.6 טון.

מה עוד צריך לדעת: לטרנזיט קסטום מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטרים, עם הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט של 39 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 8 יחסי העברה ואילו מרווח הטיפולים עומד על 40 אלף ק"מ או שנתיים.

מפרט האבזור נדיב ביחס למקובל בקטגוריה וכולל מסך מגע מקורי ("13) עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מושבים דמויי עור, הנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית לסלולארי, בקרת שיוט רגילה, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

בתחום הבטיחות מציע הטרנזיט קסטום 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות ואורות גבוהים אוטומטיים.

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה