דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אחרי מתיחת פנים: סיטרואן ברלינגו המעודכנת כבר כאן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סיטרואן ברלינגו המעודכנת בישראל
  • מראה שונה, אבזור משודרג, מנוע זהה
  • גרסת הכניסה יקרה ב-3,000 שקלים

מראה מחודש: סיטרואן ברלינגו היא המסחרית הקטנה הנמכרת בישראל כמעט מיום הצגתה, ונתח השוק שלה בישראל הוא מהגבוהים באירופה. כעת היא מגיעה לאחר מתיחת פנים שעיקרה קוסמטית עם תוספת אבזור, וללא שינוי ביחידת הכוח.

היצע הגרסאות הצטמצם ולא כולל מעתה תיבה ידנית או גרסת 100 כ"ס, כשהחשמלית המעודכנת תצטרף רק בשנה הבאה. ולכן נותרנו שיש עם שלוש גרסאות דיזל ברמת גימור אחת ובמחיר של 175 אלף שקל לגרסה הבסיסית שמציעה חמישה מושבים (התייקרות של 3,000 שקל), ו-190 אלף שקלים לגרסת מרכב ארוך ושבעה מקומות ישיבה (מחיר ללא שינוי).

ראוי לציין כי בכך מיישרת סיטרואן קו-מחיר עם אופל קומבו, האחות התאומה של הברלינגו שאף היא מיובאת על-ידי לובינסקי ונחתה כאן בשבוע שעבר. ההבדל העיקרי ביניהן הוא שהברלינגו מגיעה גם בגרסת מקסי (ללא שורת מושבים שניה או שלישית) ומחירה 183 אלף שקלים, התייקרות של 3,000 שקלים.

מה השתנה: יחידות תאורה ופגושים חדשים, כיסויי גלגלים שונים (באופל קומבו חישוקים קלים) ולראשונה בברלינגו גם את סמל המותג החדש. בסביבת הנהג נמצא שינוי משמעותי יותר כאשר כל הגרסאות המשווקות בארץ יוצעו מעתה עם לוח מחוונים דיגיטלי ("10), מסך מגע מוגדל ("10 במקום "8 בעבר), בלם חניה חשמלי ובורר הילוכים קטנטן שמחליף את החוגה שהיתה בעבר.

מפרט הבטיחות כולל כבעבר בלימת חירום אוטונומית, שמירת נתיב, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית. באופל קומבו נמצא גם התרעת שטחים מתים.

יחידת ההנעה זהה לדגם היוצא, עם מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטר, 130 כ"ס בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. במהלך שנה הבאה תגיע הגרסה החשמלית שלה נתונים דומים לבעבר, 136 כ"ס וסוללת 50 קוט"ש, אך בזכות שורת עדכונים גדל טווח הנסיעה מ-285 ק"מ ל-330 ק"מ.

מה אנחנו חושבים: סיטרואן ברלינגו היא מלכת המכירות הבלתי מעוררת של הסגמנט. מתיחת הפנים לא תשנה את המצב, גם לא ההתייקרות הקלה, כך שסביר כי המסחרית הקטנה תמשיך לצעוד בראש הטבלה.

הגרסה החשמלית בעלת הטווח המשופר הופכת כעת ליותר מעניינת, אבל לא נופתע אם לקילומטרים הנוספים יתלווה תג מחיר יקר יותר שיגדיל את פער המחיר הגדול ממילא בין הדיזל לחשמל.

פורסם לראשונה ב- 20.05.24

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה