-
1. מורשת של רכבים קשוחים ועמידים נהרסה עם מנועים כושלים וגירים של רנו (לת)
דגידג, 28-11-2024
-
2. זה לא רק אמינות
א, 28-11-2024
תקנות הזיהום באירופה כפו שינוי. ניסאן מכרה הרבה באירופה, בעיקר קשקאי. האמינות של הרבה מהרכבים ירדה, עקב הרצון לחסוך. אין ספק קשקאי חדשה עם מנוע 1.3 חזק חסכונית וחזקה ממנוע 2.0. אבל תלוי איך נוסעים.
שנית אין ליצרן שום יתרון באמינות. היא מדשדשת. גם לא הכי טובה בשום דגם. אולי הניסאן פטרול המיושן נשאר קשוח ועמיד, אבל הוא לא נמכר סרוב המדינות בגלל תקנות זיהום
הסינים קורעים את השוק בתמחור וברכב חשמלי במחיר נגיש
למשל ניסאן אריאה, שמקבילה ל id4 , טסלה y. יקרה. אמינות?
רכב די טוב
בארץ לא נמכר בגלל תמחור.
גם vw עם תמחור עדיף לא ממריאה.
מי מוכר? טסלה וחלק מהסיניות.
Bydועוד כמה
סגור תגובה
-
3. יגאל (לת)
היתה חברה נהדרת עד שרנו קנו וזהו , 28-11-2024
-
4. לא כצעקתה
דני ברנדט, 28-11-2024
אני תמה מדוע שוללים את מנועי הרנו שהורכבו בניסן. יש לי ניסן אקסטרייל מודל 2016 עם מנוע דיזל טורבו 1600 סמ"ק של רנו. רכב ומנוע נהדרים. אמינים מאד ונוחים, עם מנוע עוצמתי. הלוואי שהיו ממשיכים להביאם ארצה בשילוב הזה אחרת הייתי רוכש מכונית חדשה מאותו הדגם ואותו מנוע.
סגור תגובה
-
5. רנו
מוטי מ ונקובר, 28-11-2024
-
6. רק תזכרו מי היבואן בארץ ותברחו , רק מי שנפל עם קרסו מבין . (לת)
תברחו , בקרסו זה עולה בבריאות , 28-11-2024
-
7. לא מתפלא. מכונית לא אמינה
אמיר, 28-11-2024
קניתי ניסן פעמיים. לפני 5 שנים , ולפני שנתיים. רק בעיות היו לי עם הרכב. בפעם הראשונה היו בעיות עם הגיר, ובפעם השניה בעיות עם המחשב שלא הצלחתי לפתור. לבסוף ולמזלי מכרתי את שתיהן.
סגור תגובה
-
8. אין קשר לרכבי העבר
אסף, 28-11-2024
הם פשוט לא התאוששו מפרשת קרלוס גוהן. היפנים לא מסוגלים להתמודד עם זה שעבדו עליהם פעמיים, גם גנב וגם ברח, ולהמשיך ״לעשות עסקים כרגיל״. בקיצור עשו - ספוקו או חרקירי.
סגור תגובה
-
9. עם רנו החזיקו הרבה זמן מעמד
הכתובת הייתה על הקיר, 28-11-2024
כבר לפני שנים היה ברור שהקונצרן שרנו עומדת בראשו יתמוטט. התקינו מנועים 1200 טורבו כושלים וגירים כושלים בדיאצ׳יה. ניסאן ורנו ותחת משפטים שלא מודים בכשל כנהוג ברנו.
לקח זמן וגם ניסאן שהיה רכב מדהים ואמין הפך לפחמאשפה כמו רנו.
בתחילת הדרך רנו קיבלה רכיבים של ניסאן והפכו דגמים מסויימים לאמינים.
למה הפכו????
סגור תגובה
-
10. יפני זה לא צרפתי
איש בלי אוטו , 28-11-2024
אנשים רוצים לקנות יפני איכותי ואמין ולא צרפתי שכל הזמן מקורקעת, זה לא יותר יפני מיפני נקודה.
סגור תגובה
-
11. להוריד את מחיר הרכב ב40 אחוז (לת)
שון , 28-11-2024
-
12. כמו פולניה אמיתית
סולי, 28-11-2024
רנו מביטה במראה ומודה: מגיע לי.
קרסו הזרזיר הלך אצל העורב.
סגור תגובה
-
13. סוף סוף
G.K, 28-11-2024
סוף סוף יחזור לשליטה יפנית , כי צרפטים רק קילקלו את המותג
סגור תגובה
-
14. פעם היה רכב טוב
הזקן, 28-11-2024
היה לי רכב ניסאן בארצות הברית לפני 35 שנה. היה רכב טוב אבל לאור התגובות הבנתי שאחרי שרנו קנתה , הפך לזבל. חבל מאוד. הפיתרון לטווח קצר , לעשות רכב אמין וזול , בלי להיכנס להרפתקאות של רכב חשמלי.
סגור תגובה
-
15. ב 99 אנו הצילה את ניסאן מפשיטת רגל
דודו, 28-11-2024
מי שקנה את המסחריות המחורבנות של ניסאן בשנות ה 90 הבין שהחברה הולכת מדחי אל דחי. רנן השתלטה עליה והצילה אותה. חברת הבת של ניסאן יצרה תיבות הילוכים רציפות אני בדרך! גרועות שסוזוקי עם הקרוס החליטה להפסיק איתם חייבה את ניסאן להאריך את האחריות ולהחליף גירים גם 5 שנים אחרי המכירה. ניסאן החמיצה את ההזדמנות כשהובילה במכירות של הליף החשמלי והפסיקה. אמינות בינונית ותודה לרנןושהחזיקה אותם בחיים עוד 23 שנים. ניסאן — הסוף הגיע
סגור תגובה
-
16. צוקער פושקע (לת)
רנו קברה את ניסאן עם אמינות ירודה. מסוס עבודה לסוס מת..., 28-11-2024
-
17. חברה מיותרת
דן, 28-11-2024
אפשר לוותר על ניסאן. היפנים גם ככה אנטישמיים.
סגור תגובה
-
18. כל המגיבים פה לא מבינים כלום. רנו הצילה את ניסאן
עידו, 28-11-2024
או שאף אחד לא התעניין בניסאן באותן שנים, או שכולכם נולדתם אתמול. ניסאן ניצלה אך ורק בזכות רנו. לא רק רכישה, קרלוס גוהן הגאון היה ישן במפעלים, מייעל כל דבר קטן, הפך את ניסאן מיצרנית איזוטרית למעצמה באמריקה ואירופה. הם יצרו קטגוריות, למשל הקרוסאובר הקטן עם הג׳וק, הם התחילו לשלוט על קטגוריות שמסורתית חברות אסיאתיות לא התחרו בהן. הוא היה גיבור תרבות ביפן כתוצאה מכך, והוכתר כאחד הגברים האהובים על ידי נשים יפניות באותן שנים. אבל מה? הבכירים בניסאן לא אהבו שהגאון גוהן משתמש בכסף שלו בפומבי כמו שנהוג במערב. גם הצרפתים לא אהבו את זה, אבל זקני ניסאן החליטו לתפור לו תיק. וכך הוא נכלא בכלא היפני באכזריות, והוברח ללבנון בארון כלי נגינה. אז מגיע להם על זה, שיקרסו. היה להם גאון שיכל להפוך אותם לגדולים כמעט כמו טויטה. אבל הקנאה מעוורת, שיאבדו את הכל
סגור תגובה
-
19. על טעויות
יוסי, 28-11-2024
על טעויות משלמים , לא עשו צעד קדימה עם הרכבים...
נגמר הסיפור ליצרנים העממיים
אם לא תהיו יפים יותר , מהירים יותר וחסכוניים יותר תכינו את התכריכים
הסינים ישתלטו על התחום
סגור תגובה
-
20. רנו דווקא הצילה אותה
רכב, 28-11-2024
וגם את מיצובישי... בלעדי רנו, שתי היצרניות שהזכרתי היו נסגרות מזמן!
סגור תגובה
-
21. לניסאן היו אחלה רכבים ספורטיביים
אילן, 28-11-2024
גם תחת שמה הקודם דאטסון, כמו 280ZX, 300ZX ובכלל סידרת ה-Z וה-S/SX. נוסף כמובן להרבה מכוניות סטנדרטיות כמו גם דגמי סאלון ופאר ששווקו ביפן בלבד. בכל מקרה יהיה חבל מאד אם יצרן כזה ייעלם. אני מחזיק להם אצבעות.
סגור תגובה
-
22. ממשלת צרפת הצילה את רנו (לת)
ורנו הצילו את ניסן, 28-11-2024
-
23. אלי
חברה יקרה ועל כלום, 28-11-2024
אם הם יתחילו לייצר מכונית ספורט במחיר סביר ולא מחיר של מילון שקל אולי הם יצליחו במשהוא ..חיים בסרט שהרכב בישראל מגיע למחירים של למבורגיני בארהב
סגור תגובה
-
24. שיתקשרו אליי היפנים, אני פותר להם את הבעיה בהשקעה קטנה באוטוטק (לת)
מושון , 29-11-2024
-
25. גם הונדה ומיצבושי מתרסקות
שני, 29-11-2024
-
26. אם היו רוצים להציל
אנונימי, 29-11-2024
אם הם היו רוצים להציל את החברה הם היו מוציאים כמה מהדגמים הישנים בחידוש כמו הr32/34
וה240z
סגור תגובה
-
27. כשרנו הכושלת רכשה את ניסן
ציוניסט, 29-11-2024
-
28. יכלו להיות טסלה אם רק היה להם שכל
המגיב, 29-11-2024
החברה הראשונה עם הרכב החשמלי בייצור סדרתי שבאמצ מתאימה למשפחה, עם קצת שכל וקצת חזון יכלו לעולם הרכב את מה שטסלה עשתה. השמרנות הרגה אותם.
סגור תגובה
-
29. אג׳נדה 2030
אתי, 29-11-2024
הם יעשו הכל כדי לבטל את הרכב הממונע כדי להעביר אותנו לחשמלי ולשלוט בנו וביום אחד יעשו לנו שאט דאון
סגור תגובה
-
30. למעשה לא רק ניסאן גמורה, כל היצרנים היפאנים כולל טויוטה בדרך למטה.
אבי, 29-11-2024
מנכ"ל טויוטה ביקר השנה בפעם הראשונה במפעלי מכוניות בסין והודה שטויוטה נשרכת בפער שנים שנים אחרי הסינים בשיטות ייצור.
סגור תגובה
-
31. המיזוג עם רנו
גבריאל , 29-11-2024
-
32. רכב מצויין !!!!!
אלון , 29-11-2024
אחלה רכב ממש טוב אחד הטובים ביותר ברוך השם מעניין למה בחול קונים אותו פחות חבל
סגור תגובה
-
33. זה מה שקורה כשמשתפים פעולה עם צרפתים
ליפא העגלון, 29-11-2024
אסור להתקרב לצרפתים בכלל, ולמכוניות צרפתיות בפרט.
סגור תגובה
-
34. למה להסתבך עם המנועים
י.ג., 29-11-2024
המנועים החדשים של רנו גרועים יותר מחידת הגיון - המנוע לא מחובר לגלגלים, מטעין את הסוללות שמניעות שני מנועים לגלגלים. בנוסף יש מנוע נוסף לגיר או משהו כזה. בקיצור משהו שמתקלקל עד שמסיימים להבין מה הולך מתחת למכסה המנוע.
סגור תגובה
-
35. היה לי קשקאי 2000
דוד , 29-11-2024
היה לי 2000 סמק רכב מדהים אמין רציתי להחליף לחדש יותר איין 2000 רק מכונות תפירה עם אלף סמק + סליחה תודה עברתי ןראב4 לא מצטער רגע 4*4 2000 סמק וטויוטא
סגור תגובה
-
36. אכלו צפרדעים
היה לי רנו, 29-11-2024
-
37. מיצובישי
, 29-11-2024
לא מזמן נולד לי עוד ילד וקניתי גרנדיס ל7 יד 2 מקונצרן זה. מקווה שיחזירו את הגרנדיס, רק בחשמל.
סגור תגובה
-
38. רנו העלובה הרסה את ניסאן!
דה גול, 29-11-2024
-
39. צוחק מהתגובות
םםםם, 29-11-2024
רנו לא צריכה את התגובות של הישראלים, כך גם פולקסווגן, פיג'ו, יונדאי ועוד...
כאילו שאנחנו עם שמבין במכוניות!?
קונים סיניות (פח אשפה) במחיר של מרצדס!
והאבסורד הוא שיש תקנים בכדי לייבא מכוניות לארץ! פשוט מדהים, כמה טמבלים במשרד התחבורה ובמכון התקנים קובעים ורושמים תקנות וכללים ליצרני העולם! בושה
סגור תגובה
-
40. מיצובישי
, 29-11-2024
-
41. חבל שניסן בחרה ללכת נגד הרוח והתעשייה היפנית (לת)
גולן, 29-11-2024
-
42. ל40, כן
ורסו S, 29-11-2024
-
43. תקנו מהר! רכב אספנות בקרוב
עלומים, 29-11-2024
-
44. רנו דפקה את ניסן
קורבן רנו , 29-11-2024
רנו הכניסה לרכבי ניסן המעולים את המנוע הדפוק שלה, 1200 טורבו וחסלה את ניסן אחת מיצרניות הרכב המעולות בעולם.
הייתי בעלים של ניסן נוט, לפני 100000 קמ. הלך מנוע, הלך מזגן, הלך אגזוז, הקול קול של ניסן, הידיים ידי רנו וקרסו היבואן המשתמט מאחריות.
חבל על ניסן שחוסלה בטרם עת.
סגור תגובה
-
45. הבעיה בצרפתיות /רנו
רמי, 29-11-2024
מהרגע שרנו שתפה פלטפורמות המותג נהרס. זה כבר לא רכב יפני זה זבל של רנו.
סגור תגובה
-
46. רנו חברה עם מכוניות גרועות
אורי, 29-11-2024
מניסיון רנו זו החברה הכי גרועה עם מלא בעיות במכוניות שלהם.
מאז שהתחילו להתקין מנועים של רנו בניסאן היו רק תקלות.
אני כמעט התפתיתי לקנות ניסאן קשקאי היברידי ואז קראתי את הביקורות בעולם...רכב פשוט מחורבן עם מנוע שנעצר בפתאומיות ממש סכנת נפשות.
סגור תגובה
-
47. קשקאי יקר בטירוף
רנו פגו, 29-11-2024
-
48. הכתובת הייתה על הקיר
בנימין, 29-11-2024
לקחו חברה עם טכנולוגיה אמינה, מנועים אמינים וחסכוניים (ועיצוב של ילד בגן טרום חובה) — ואז החליטו שמה שיעזור זה לדחוף פנימה אגו כושל צרפתי (שהכל חייב להיות שלהם).
ניסן טידה ומיקרה צרכו 20-23 ק״מ לליטר ללא טורבו, היבריד או טכנולוגיה מתקדמת — היום, ניסן מיקרה צורכת 12 ק״מ לליטר…
אין ספק, עוד ניצחון צרפתי משובח.
אולי הונדה תצליח לתקן את מה שהצרפתים של מקרון חירבו. בהצלחה!
סגור תגובה
-
49. לפי דעתי השוק מוצף ביצרנים
דש, 29-11-2024
דבר לא ימנע את פשיטות הרגל אצל כמה יצרני רכב בעולם כי אין צורך בכל כך הרבה יצרנים כי הסינים יצרנים הרבה יותר זולים
סגור תגובה
-
50. מחירים
צורס, 29-11-2024
תורידו מחירים ובטוח תצליחו. אין שום הצדקה למחיר הגבוה של ניסן וגם רנו.
סגור תגובה
-
51. ניסן מכרו 2.5 מליון רכבים .מקום 7 בעולם (לת)
חיים , 29-11-2024
-
52. שמור נפשו מרנו וניסאן (לת)
מאוכזב קשות , 30-11-2024
-
53. שימשיכו לדחוף תיבות רציפות שנואות
סרט, 30-11-2024
-
54. מה שיפן עשתה לכל העולם
שלמה R, 30-11-2024
מה שיפן עשתה לכל העולם. עכשיו עושה סין. פי 10 יותר גרוע. ממשלת סין עוזרת ליצרנים בינים בסיבבוד חומרי גלם. כדי להיות תחרותיים בכול תחום.וכך להפיל את המערב.
סגור תגובה
-
55. נימי (לת)
אני מחכה לסוסיטא החשמלית מתי תגיע?, 30-11-2024
-
56. ניסן
ddanx, 30-11-2024
ניסן עשתה טעות שהתחברה עם רנו הצרפתית רנו הינה חברה שלממשלה הצרפתית יש את רוב המניות והיא תתמוך ברנו לא בניסן לו ניסן היו נשארים ללא רנו המצב היה שונה בארהב אף אחד לא קונה רנו ניסן יש הרבה קונים טעות שיווקית של היפנים
סגור תגובה
-
57. זוללי דלק
גד, 30-11-2024
-
58. הגיר הרציף הכושל של חברת ג'טקו שהיה מורכב כל הרכבים גמר אותם (לת)
אחרק, 30-11-2024
-
59. זה טבעי
פול, 30-11-2024
זה מה שקורה שאין להם אף דגם "רגיל" שיהיה תחרותי או נחשק.
אותו דבר אם פורד
סגור תגובה
-
60. מותג שעבר זמנו
בעל קשקאי לשעבר, 30-11-2024
יצרן רכב שטוב שיעבור מן העולם. חברה לא אמינה במכלולים, באחריות, בשירות, ביבואן. ילמדו כל היצרנים והיבואנים האחרים שלקוחות מאוכזבים מצביעים ברגליים ובכיס
סגור תגובה
-
61. יפן התחברה לצרפת לכן
צדק, 30-11-2024
-
62. מדיניות מחירים נוקשה מחסלת אותה!
א, 30-11-2024
בארץ ואולי גם בחו"ל ניסן נוהגת במדיניות מחירים בלתי מתפשרת ודוחפת מנועים חלשים במחיר בסיס שמופקע. מנועי epower היברידיים חזקים וחסכוניים עולים מחיר אסטרונומי ולא תחרותי לחלוטין. דגנמי בסיס של קשקאי עולים כמו טוסון שהרבה יותר חזקה, גדולה והרבה יותר סחירה ופופולארית. לא מפתיע שניסן מפסידה לקוחות ליונדאי ואחרים למרות שיש לה בסיס טכנולוגי טוב. בנוסף תא הנוסעים של ניסן נראה מיושן בכל הדורות
סגור תגובה
-
63. רק טויוטה ניסן זה בעיות (לת)
לי יש אוונסיס המלכה לא מחליף לעולם, 30-11-2024
-
64. רק טויוטה מספר 1 ברור (לת)
תקלות גיר וחשמל בלי סוף, 30-11-2024
-
65. טויוטה עדיין אמינה אבל מיושנת. את המנועים ההיברידים והסוללות של החשמליות שלהם הם קונים מ BYD. דגמים של 2025\6. (לת)
רק אומר, 30-11-2024
-
66. לתגובה 48 החרטטן עם 23 קמל מאיפה הנפצת
בדיחה, 30-11-2024
איפה הנפצת שהרכבים ניסאן טידה או מיקרה עשו 20 או 23 קמל? אלו רכבים 1.6 כבדים, אף אחד מהם לא עשה שום 20 ולא 23 קמל, הנתון הרשמי שלהם עומד על 16.9 ק"מ ל 100 מה אתה מחרטט? חי באשליות וגם חרטטן, אנשים משקרים היום חופשי.
הסיבה הפשוטה היום שהרכבים "זוללים" דלק זה פשוט, נסע לנהוג על כ 90-100 קמ"ש, ניסית לאחרונה? אנשים טסים היום, 130-140 קמ"ש ועקיפות מטורפות וגז ברקס חופשי, העיקר לא לעמוד ברמזור. אני בחודש האחרון חזרתי לנסוע רגוע על 100-105 קמ"ש, עוקפים אותי בפראות אנשים, ברור שתעשה 1 ל 12 חופשי, מה חשבת?
סגור תגובה
-
67. כל הזבל מגיע לקרסו
מויש בלנגה, 30-11-2024
שירות דרעק ומותגים תחת
ברגע שרנו התחברה לניסאן זה הקש ששבר את גב הגמל .את הרוח הגבית לדירדור נתנה קרסו .
סגור תגובה
-
68. סובארו, מזדה, טויוטה, סוזוקי. לא מכיר יצרניות רכב אמינות יותר מאלו. (לת)
גיר, 30-11-2024
-
69. מי הפראייר
או או , 01-12-2024
עדיין עדיף רכבים כושלים כאלה על רכב חשמלי
סגור תגובה
-
70. אמינות
גלילי , 01-12-2024
הייתי לי ניסן אלטימה , נסעתי 300,000 מייל שזה קרוב לחצי מיליון ק"מ, בלי תקלה מכנית אחת
סגור תגובה
-
71. אין על ניסאן!!
רועי, 01-12-2024
כבר פעם שלישית שאני קונה רק ניסאן, אוטו מעולה בלי תקלות!!
סגור תגובה
-
72. דיווח לא מעודד: לניסאן נותרו עוד 12 עד 14 חודשים בלבד
DANY_FROM_TORONTO, 01-12-2024
אנשים לא קונים הרבה מכוניות חשמליות בימינו. לכן ניסאן מפסיד כסף כמו שאר היצרנים. לשכן אחד יש סובארו. לשכנה אחרת יש שני סוזוקי סטיישן. כל שלוש המכוניות משתמשות בבנזין ובמצב מצוין. העדפת השימוש במכוניות בנזין היא נפילתו של המותג ניסאן. כמובן שיש עוד סיבות מדוע ניסאן יסיים תוך 12 עד 14 חודשים.
האמור לעיל מטראמפ קשור לנושא לעיל.
בינואר, טראמפ יסיים את התמריץ של 7,500 דולר שנתן ביידן לרוכשי מכוניות חשמליות, כך שפחות קונים יקנו מכוניות חשמליות. הטיעון של טראמפ הוא שה-7,500 דולר הם הונאה ירוקה חדשה שתהרוס את תעשיית הרכב.
יש כבר 100% מס שהוטל בקנדה ובארה"ב על מכוניות חשמליות המיובאות מסין. כדי לזכות לזיכויים יש לבנות מכוניות חשמליות בצפון אמריקה. מכוניות חשמליות המכילות חלקים ומינרלים מסין או מכל מדינה אחרת מהוות איום ביטחוני על ארה"ב. לכן מכוניות חשמליות זכאיות רק למחצית האשראי הפדרלי. בגלל מגבלה זו רוב 75 המכוניות החשמליות שנמכרות בארה"ב אינן זכאיות לזיכוי מלא.
טראמפ ידחף לחפירת נפט נוספת. המסקנה היא להשתמש רק במכוניות דלק.
סגור תגובה
-
73. לדני החוקר השקרן והמטומטם
אלי, 01-12-2024
הבעיות של ניסאן הם לא רק "בגלל החשמליות". כתבו אין ספור אנשים שרכבי הבנזין שלהם לא ברמה כבר הרבה שנים.
אז כמו שהם לא יודעים לייצר מכוניות בנזין טובות הם לא יכולים לייצר חשמליות טובות (באמת, מנוע בנזין רגיל עם סוללה מלאה. מי קונה שטות כזאת).
חברה שצריכה להשתנות מהקצה לקצה כדי להמשיך לשרוד.
אבל דני מאשים את כל הבעיות בחשמליות...אין לך פתרון! אתה תקוע ב 1964 ויש לך אינטרס (מי אמר אירני).
מכירות החשמליות רק עולות בכל העולם!
האם הורדת ההטבה תעצור את העלייה? רק באופן זמני.
אני סומך על מאסק שיעשה את הקסמים שלו ומכירות טסלה\חשמליות רק יעלו.
בוא נראה, בינתיים אחריי השקרים שלך מתחילת 2024 שהחשמליות בירידה - הם רק בעליה - המסקנות שלך עלובות!
שקרן ן\או מטומטם נשאר שקרן ו\או מטומטם
סגור תגובה
-
74. היה פעם מותג טוב
אישימוטו המקורי, 01-12-2024
פעם בשנות ה-90 היו להם כלי רכב טובים, פשוטים ואמינים מאוד. כנראה שבעשורים האחרונים האיכות הידרדרה, ובנוסף הם נקטו במדיניות קשוחה מול הסוכנויות שלהם, קבעו מחירים גבוהים מדי, הנחות קטנות מדי, ואילצו את הסוכנויות לרכוש מלאים גדולים שאי אפשר היה למכור. האם ייתכן שמדובר במדיניות מכוונת לקראת פשיטת רגל או השתלטות עוינת? חבל כי סוכנויות ומפעלי ניסאן מספקים פרנסה לעשרות אלפי עובדים.
סגור תגובה
-
75. אם כל הצער שבדבר
דור, 02-12-2024
אין להם היום באמת מה לחדש או להציע פשוט רכבים בינוניים ומטה משממים הקהל רוצה היום יותר . מקווה שיתעוררו ומהר.
סגור תגובה