דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ג'יפ, מזראטי ופיאט: הדגמים העדכניים הגיעו לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית האגף האיטלקי-אמריקאי של מותגי סטלנטיס מתחילה לשווק בישראל גרסאות עדכניות לשלושה דגמים. מזראטי תציע ספורטיבית פתוחה חדשה, פיאט מעדכנת את הדובלו המסחרי וג'יפ תשווק רנגלר עדכני.

עם גג נפתח: מזראטי מתחילה לשווק בישראל את הגראן קבריו, גרסת גג נפתח (ב-14 שניות ועד למהירות של עד 50 קמ"ש) לגראן קופה, שתתמודד ממול מתחרים כמו מרצדס SL ופורשה 911 טורבו S קבריולה. המחיר מתחיל ב-2.05 מיליון שקל.

הקבריו תוצע כאן עם מנוע V6 כפול-מגדשים בנפח 3.0 ליטר המכונה נטונו (Nettuno - נפטון), עם צמד מצתים וצמד מזרקים לכל צילינדר. הוא מפיק 550 כ"ס בחיבור לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומשודך להנעה כפולה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.6 שניות (0.1 שניות יותר מהקופה) בדרך ל-316 קמ"ש מרביים. גרסת פולגורה החשמלית תשווק רק בהזמנה מיוחדת.

מחלקת המסחר: פיאט מתחילה לשווק את הדובלו, האח האיטלקי של סיטרואן ברלינגו, אחרי שעבר מתיחת פנים קלה. המחיר מתחיל ב-179 אלף שקל לגרסת חמישה מושבים ו-193 אלף שקל לשבעה מושבים, גבוה במעט מהמקור הצרפתי. הדובלו יוצע רק עם מנוע טורבו דיזל (1.5 ליטר עם 130 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית) בעוד גרסה חשמלית תגיע רק בשנה הבאה.

העדכון העיצובי מינורי ומסתכם בסבכה שונה, בעוד בסביבת הנהג יש כעת לוח מחוונים דיגיטלי ("10), מסך מגע גדול יותר ("10 במקום "8 בעבר) ובלם חניה חשמלי. מערך הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב.

שטח עדכני: ג'יפ מתחילה לשווק את מתיחת הפנים לרנגלר, עם תג מחיר שמתחיל ב-380 אלף שקל לגרסת ספורט במרכב חמש דלתות ומגיע עד 470 אלף שקל לרוביקון. מרכב שלוש דלתות קצר יוצע רק בגרסת רוביקון (400 אלף שקל).

השינויים לעיצוב מסתכמים בסבכה שונה בעוד בתא הנוסעים יש מסך מגע גדול מבעבר ("12.3) וברוביקון נוסף כוונון חשמלי למושבים הקדמיים. השינוי המשמעותי ביותר הוא באבזור הבטיחות, עם בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית כציוד תקני בכל הגרסאות ו-6 כריות אוויר לעומת 4 בעבר.

מערכת ההנעה היחידה בהיצע תהיה בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (270 כ"ס), בחיבור לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה עם הילוך כוח. גרסת 4xe היברידית נטענת לא תשווק בינתיים וכך גם גרסת רוביקון X הקיצונית.

למאמר זה התפרסמו 21 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה