דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי Q7 עם מתיחת פנים נוספת, במקום דור חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי Q7 הוותיק מתעדכן, פעם נוספת
  • עיקר העדכון: קוסמטיקה, עוד אבזור נוחות ובטיחות
  • יגיע לישראל ברבעון השני של 2024

אודי Q7 הנוכחי הוא דגם ותיק מאוד שנמצא איתנו מ-2016 ובהתאם ללוחות הזמנים המקובלים בתעשייה, אמור היה לפנות מקום לדור כל-חדש. זה לא קורה, שכן באודי בחרו להאריך את חיי הדור הנוכחי. ענייני עלויות, תחרות, חוסר ודאות וכו'. אבל עם מתיחת פנים קוסמטית מקיפה, תוספת אבזור ושידרוג מערכות הבטיחות. יחידות הכוח ושאר המכלולים המכאניים נותרו כשהיו.

מלפנים אפשר להבחין במראה מחודש לתחתית הפגושים, לסורגי הסבכה כמו גם לעידכון הקליל בתצורת יחידות התאורה. בעניין זה, לראשונה מצויד ה-Q7 בפנסי חזית בטכנולוגיית מטריקס לד בשילוב לייזר, ולראשונה יש אפשרות בחירה (באחת מארבע) לחתימת האור הקדמית והאחורית, כדי שכל אחד יוכל לייחד ולבדל את ה-Q7 שלו מידי יום. מה עוד בחוץ? קצוות שונים לצינורות המפלט, חישוקים חדשים ואפשרויות צביעה נוספות עם חבילות עיצוב חדשות.

בפנים המראה נותר כשהיה, כשממשק מערכת המולטימדיה מתעדכן לדור האחרון של אודי הכולל גם אפליקציות נוספות כמו ספוטיפיי, אמזון מיוזיק ועוד. לוח המחוונים חודש גם הוא לתצוגה הווירטואלית המעודכנת, הכוללת גם סטייה מנתיב, שמירת מרחק ומידע נוסף ממערכת הניווט המקורית.

אין חדש בגזרת יחידות הכוח שמתחילות בדיזל 231 כ"ס ובנזין 340 כ"ס ומסתיימות בגרסת SQ7 עם מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר, 500 כ"ס ו-4.1 שניות מ-0-100 קמ"ש. בכל רמות הגימור נמצא כסטנדרט מתלה אוויר כשבגרסאות הקצה יש הקשחה נוספת ותמיכה של הגלגלים האחוריים בהיגוי.

מה אנחנו חושבים: העדכון שעבר Q7 מיישר קו עיצובי עם שאר היצע דגמי הפנאי של אודי ולא מחדש הרבה. זה אולי יעזור לאודי להחזיק את ה-Q7 רלוונטי לעוד קצת אבל היצרנית חייבת לשים לב שהתעשייה דוהרת לא רק בכיוון החשמלי, אלא גם בקצב החידוש ועדכון הדגמים. היא חייבת להעלות הילוך גם כשמדובר באחת המכוניות היקרות בהיצע שלה.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה