דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

למשפחה האופנתית: מיני מחדשת את גרסת חמש הדלתות

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיני חשפה גרסת חמש דלתות משפחתית
  • ציידה אותה במנועי בנזין, בעתיד גם חשמל
  • צפויה להגיע לישראל בתחילת 2025

פלוס 2: מיני חשפה גרסת חמש דלתות חדשה, על בסיס השלוש דלתות העדכנית, אך אל תצפו לזינוק בממדים. שכן אלה דומים לגרסה היוצאת, ממנה היא ארוכה בסנטימטר אחד (403.5 ס"מ) בלבד, רחבה ב-2 ס"מ (174.5 ס"מ), גבוהה ב-4 ס"מ (146.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-3 ס"מ (260 ס"מ).

לא ברור עדיין איך ישפיעו השינויים הקלים על הנייר, אבל קוטר הסיבוב גדל ב-30 ס"מ (11.4 מטר) וצפוי להשפיע על יכולת התמרון ברחובות עיר צפופים. תא המטען נותר בנפח דומה (275 ליטר), וקטן משמעותית מהמקובל בדגמי סופר מיני מודרניים.

רק בנזין: בשלב ראשון היא תוצע רק עם מנועי בנזין מוגדשים בחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. בעתיד היא תקבל גם מערכת הנעה חשמלית המוכרת מגרסת 3 דלתות, שפותחה בשיתוף גרייט וול הסינית.

עם 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (156 כ"ס, 20+) בקופר וזינוק ל-100 קמ"ש ב-8 שניות (קיצוץ של 0.3 שניות), או עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (204 כ"ס, 26+) בקופר S ו-100 קמ"ש ב-6.8 שניות (0.1 שניות יותר מבעבר).

למעט תוספת צמד הדלתות, המראה זהה לגרסת 3 דלתות. כך גם סביבת הנהג, ללא לוח מחוונים ועם מסך מגע עגול בטכנולוגיית OLED במרכז הקונסולה, האחראי על תפעול כלל המערכות ומאפשר וויתור על חוגת iDrive.

מה אנחנו חושבים: לאחר שנרכשה על ידי ב.מ.וו, הפכה מיני לאחד הדגמים הנחשקים בתעשייה של תחילת האלף, כשהיא מובילה אופנת רטרו מלהיבה. אבל ב-25 השנים שחלפו מאז מעמדה נשחק, בין היתר כי בהיעדר תחרות אמיתית, מיני לא שילבה חידושים כלשהם וכמעט ולא שינתה את המתכון המוכר.

גרסת חמש דלתות החדשה מביאה שידרוגים קלים בהשוואה לקודמתה, עם סביבת נהג מודרנית מבעבר והבטחה למרחב מחיה משופר לנוסעים, אבל לא הרבה מעבר לכך. ובהתחשב בכך שתג המחיר צפוי להתחיל צפונית ל-200 אלף שקל, קשה לנו לראות כיצד העיצוב הייחודי והמותג הנחשק מצליחה להצדיק עצמו, בהתחשב בפער המחיר האדיר מדגמי סופר מיני-מקבילים, או אפילו משפחתיות קומפקטיות. חבל.

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה