לקסוס NX החדש בישראל: מ-290,000 שקלים

לקסוס NX החדש בישראל: מ-290,000 שקלים


הדור השני של רכב הפנאי הקומפקטי יהיה הדגם הראשון של לקסוס שיציע הנעה היברידית-נטענת. מחיר גרסת הכניסה התייקר ב-15,000 שקלים



מאת: נועם ריין
 
יבואנית לקסוס השיקה הבוקר (ד') בישראל את הדור השני של ה-NX, רכב פנאי יוקרתי-קומפקטי שמתחרה בדגמים כמו וולוו XC60, אאודי Q5 וב.מ.וו X3. ה-NX ישווק בישראל בגרסה היברידית רגילה או נטענת, בשלוש רמות גימור ובמחיר כניסה שהתייקר ל-290,000 שקלים.

 לקסוס NX
 
למרות ההתייקרות מצפים ביבואנית למכירות של 1,000 יחידות בשנה הראשונה, לעומת 400-600 יחידות שנמכרו מדי שנה בדגם היוצא. באופן מעניין, שנת השיא של הדגם היתה דווקא שנתו האחרונה, עם 644 מסירות. את שנת 2021 סיימה לקסוס עם מספר שיא של 1,854 מסירות, ולדברי אנשי היבואנית - השאיפה היא להגיע ל-2,400 מסירות ב-2022, שיפור של 30%.
 
 
לקסוס NX החדש דומה מאוד מבחינה חיצונית לקודמו, בעיקר מלפנים, אך מאחור ישנם לא מעט שינויים. מבפנים השינוי בולט יותר, ועל כל זה - וגם על מאפייני הנהיגה - פירטנו בהרחבה במבחן הדרכים שפרסמנו במסגרת ההשקה הבינלאומית.

 לקסוס NX
 
המימדים נותרו דומים לאלו של הדור היוצא וקטנים בהשוואה למרבית המתחרים הישירים. האורך עומד על 466 ס"מ (ארוך ב-2 ס"מ מהדור היוצא), הרוחב עומד על 186.5 ס"מ (2+), הגובה עומד על 166 ס"מ (1.5+) ובסיס הגלגלים מתפרס לאורך של 269 ס"מ (3+). 

 לקסוס NX
 
יחידת ההנעה ההיברידית, בגרסת ה-NX300h, כוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע חשמלי, בהספק משולב של 244 כ"ס (תוספת של 47 כ"ס). זו תשווק עם הנעה קדמית או הנעה כפולה המבוססת על מנוע חשמלי נוסף מאחור. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות בהנעה הקדמית או 7.7 בכפולה, כאשר שתי הגרסאות מצוידות בתיבת הילוכים רציפה.

 לקסוס NX
 
לצידן תשווק גם גרסה היברידית נטענת בשם NX450h+, עם יחידת ההנעה המוכרת גם מטויוטה ראב 4. כאן ההספק המשולב עומד על 309 כ"ס והתאוצה ל-100 קמ"ש מתקצרת ל-6.3 שניות, ואילו סוללת 18.1 קוט"ש מעניקה ל-NX הנטען טווח נסיעה חשמלי נדיב של 70-74 קילומטרים, בהתאם לרמת הגימור. לקוחות שיבחרו בגרסה הזו יקבלו גם עמדת טעינה, אך יחויבו בעלות ההתקנה.

 לקסוס NX
 
היצע רמות הגימור כולל שלוש אפשרויות לבחירה. גרסת הכניסה "קיושו" תציע בין היתר מושבים דמויי עור עם כוונון חשמלי וחימום, תאורת לד מלאה, מערכת שמע עם 10 רמקולים מתוצרת "פיוניר", דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "18 קלים, מצלמות היקפיות וחלון שמש בגג (אופציה לגג פנוראמי מלא בגרסאות ה-350h).

 לקסוס NX
 
רמת הביניים "הדורי" תציע בנוסף גם תאורת אווירה, זכרונות ואוורור למושבים, ריפוד עור מלא וגג פנוראמי מלא שיוצע כסטנדרט - אך רק ב-350h. רמת הגימור הבכירה F ספורט תוצע רק בגרסת הפלאג-אין ותוסיף למפרט גם בולמי זעזועים אדפטיביים, תאורת לד אדפטיבית, חישוקי "20, תצוגה עילית ועוד מספר פריטי עיצוב ספורטיביים.
 
היצע מערכות הבטיחות זהה בכל הגרסאות וכולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי תנועה חוצה בצמתים ויכולת התחמקות ממכשול, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירת נתיב, זיהוי תמרורים, ניטור שטחים מתים במראות הצד ומניעת פתיחת דלת במעבר רכב חולף.

 לקסוס NX
 

לקסוס NX החדש - מחירים:

לקסוס NX350h קיושו 2X4 היברידי - 290,000 שקלים
 
לקסוס NX350h הדורי 4X4 היברידי - 313,000 שקלים
 
לקסוס NX450h+ קיושו 4X4 היברידי-נטען - 325,000 שקלים
 
לקסוס NX450h+ הדורי 4X4 היברידי-נטען - 336,000 שקלים
 
לקסוס NX450h+ F ספורט 4X4 היברידי-נטען - 360,000 שקלים
 
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מעניין למה אתם לא מפרסמים ביקורות לא טובות  האם כי התכנים שלכם ממומנים? ברור לי שלא תפרסמו אבל...

סתם,16.01.2022
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים