ב.מ.וו סדרה 3: פחות חזקה, יותר זולה

 ב.מ.וו סדרה 3: פחות חזקה, יותר זולה


יבואנית ב.מ.וו מרחיבה את היצע הגרסאות של סדרה 3 עם גרסת פלאג-אין חדשה, שמוזילה את מחיר הכניסה ב-19,000 שקלים



מאת: נועם ריין
 
מחפשים תשובות לטסלה? יבואנית ב.מ.וו דלק מוטורס מודיעה היום (ד') על הרחבת היצע הגרסאות של ב.מ.וו סדרה 3, עם גרסה היברידית-נטענת חדשה בשם 320e שתציע יחידת הנעה מוחלשת ותימכר במחיר מעט יותר נמוך – 290,000 שקלים לעומת 309,000 שקלים לגרסת הכניסה של ה-330e. 
 
גרסת ה-320e מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים שלצידו מנוע חשמלי, בדומה לגרסת ה-330e המוכרת, אלא שכאן ההספק המשולב של המנועים ירד מ-292 ל-204 כ"ס בלבד, בעוד המומנט בגרסה החדשה עומד על 35.7 קג"מ (ירידה של 7.1 קג"מ). גם מצב "גדישת היתר", שאחראי על כ-41 סוסים מתוך ההספק של הגרסה החזקה, בוטל בגרסה הבסיסית.

 ב.מ.וו סדרה 3

הביצועים, כצפוי, נפגעו בהתאם: גרסת ה-320e החדשה מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות (איטי ב-1.7 שניות) והמהירות המירבית ירדה ב-5 קמ"ש ל-225 קמ"ש. סוללת ה-12 קוט"ש נותרה זהה, אך הירידה בכוח המנוע אפשרה להגדיל את טווח הנסיעה החשמלי מ-56 ל-60 קילומטרים. משך הטעינה באמצעות שקע ביתי עומד על 6 שעות, בעוד עמדת טעינה יעודית תקצר את ההמתנה לכ-3 שעות וחצי.
 
  
גרסת ה-320e  תשווק ברמת גימור חדשה בשם M-Design, וכפי שנרמז משמה – היא מתבלטת בפריטי העיצוב, על חשבון חלק מאביזרי הנוחות. כך למשל כולל המפרט של הגרסה החדשה פריטים כמו פנסי ערפל מבוססי לד, פגושים וחצאיות שזמינים במנוע החזק רק מגרסת ה-M-Sport היקרה, לצד חישוקי "18, גימורי אלומיניום, שמשות כהות תאורת אווירה שניתן למצוא רק מגרסת ה-Exclusive.

 ב.מ.וו סדרה 3
 
מנגד, גרסת ה-M-Design החדשה מוותרת על פריטים שנמצאים בכל רמות הגימור המוכרות של ה-330e – בהם פתחי המיזוג במושבים האחוריים וגם מספר מערכות בטיחות חשובות: התרעת תנועה צולבת מלפנים, התרעת התנגשות צידית, מערכת לסיוע בתמרוני חירום ומערכת להתרעת עייפות.

 ב.מ.וו סדרה 3
 
מפרט הבטיחות הסטנדרטי של הדגם כולל בקרת שיוט אדפטיבית שפעילה עד למהירות של 160 קמ"ש, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים במראות הצד. ברשימת אביזרי הנוחות כלולים בין היתר מערכת לחניה אוטומטית, בלם יד חשמלי, מושבים בכוונון חשמלי, חלון שמש בגג ועוד.
 
בנוסף, יבואנית ב.מ.וו הודיעה על הוספת רמת הגימור M-Design גם לגרסת ה-318, שמצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 156 כ"ס. גם כאן ההבדלים העיקריים הם בתוספות העיצוב שנוספו למפרט הבסיסי של ה-318, כאשר המחיר במקרה זה עומד על 269,000 שקלים – גבוה ב-14,000 שקלים ממחירה של ה-318 ברמת הגימור "ביזנס".
 
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מה זאת העגלה הזאת (לת)  

ט ס ל ה,28.04.2021
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים