MG HS בישראל: רכב פנאי היברידי-נטען

MG HS


קבוצת לובינסקי משיקה את האח הגדול של ה-ZS, עם הנעת פלאג-אין הייבריד ותמחור אגרסיבי של 159,000 שקלים



מאת: נועם ריין
 
אחרי שמותג MG הסיני הגיע בשנה היוצאת לכמות של כ-1,500 מסירות בשנה עם דגם אחד בלבד, והצליח לעבור מותגים ותיקים כמו אופל, פורד ופיאט, משיקה היבואנית לובינסקי דגם שני למותג שיהיה גדול יותר, חזק יותר וגם יקר יותר. עם זאת, MG HS יהיה זול משמעותית ממתחרים היברידיים נטענים כמו אופל גרנדלנד ומיצובישי אאוטלנדר - והוא מקבל תמחור רשמי של 158,888 שקלים.

MG HS
 
עם אורך של 457 ס"מ, רוחב של 187 ס"מ ובסיס גלגלים של 272 ס"מ, MG HS מציג מימדים דומים לאלו של מאזדה CX5 וטויוטה ראב 4 - כלומר, מהגדולים יותר בקטגוריה. מימד הגובה מרשים גם כן עם נתון של 166 ס"מ (כולל פסי גגון) ואילו נפח תא המטען עומד על 463 ליטרים.
 

ל-MG HS מערכת כוח המשלבת בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, באופן שמזכיר יותר את מיצובישי אאוטלנדר PHEV ופחות דומה לדגמים כמו פיג'ו 3008 או קיה נירו. יחידת הכוח מבוססת על מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק של 162 כ"ס, ומנוע חשמלי נוסף בהספק של 122 כ"ס. שני המנועים מורידים את הכוח לציר הקדמי בלבד, כאשר למנוע הבנזין משודכת תיבת 6 הילוכים אוטומטית ולמנוע החשמלי ישנה תיבת 4 הילוכים. ההספק המשולב עומד על 258 כ"ס והמומנט עומד על 37.7 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.9 שניות בלבד, ואילו המהירות המירבית עומדת על 190 קמ"ש.

MG HS
 
סוללת 16.6 קוט"ש מעניקה ל-HS טווח נסיעה חשמלי של 52 קילומטרים, כאשר נסיעה חשמלית מתאפשרת עד למהירות של 130 קמ"ש. טעינת הסוללה בעמדת AC, או בשקע של 16 אמפר, תארך 4.5 שעות. טעינת מוד 2 משקע ביתי (10 אמפר) תארך 7.5 שעות. כמקובל בדגמים נטענים, ניתן לנסוע על מנוע הבנזין ולשמור את הסוללה לשימוש מאוחר יותר.
 
MG HS ישווק בשלב זה ברמת אבזור אחת, עשירה למדי, בשם NET UP. זו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 10.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', חישוקי 18 אינץ' קלים, תאורת לד, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמות היקפיות, בלם יד חשמלים, מושבים בריפוד עור משולב אלקנטרה עם כוונון חשמלי וחימום, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, תאורת אווירה פנימית ועוד.

MG HS
 
מפרט אביזרי הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות, התרעת תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ואורות גבוהים אוטומטיים.  הרכב זכה בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי של EuroNCAP.
 
היבואנית לובינסקי תציע ללקוחות ה-HS אחריות של 5 שנים או 150,000 ק"מ על הרכב ו-8 שנים על הסוללה. צבע מטאלי יוצע בתוספת של 999 שקלים וריפוד פנימי אדום יעלה עוד 888 שקלים.

MG HS
 
במסגרת תקופת ההשקה,  שתימשך עד סוף חודש פברואר או עד למכירת 500 היחידות הראשונות (המוקדם מביניהם), יקבלו הרוכשים עמדת טעינה עם התקנה ואפשרות לבחירה בין הטבת מימון בגובה 100,000 שקלים ללא ריבית והצמדה לבין הטבת טרייד אין במחיר מחירון. לקוחות חוזרים של MG, שרכשו את דגמי המותג בשנים 2016-2019, יקבלו גם את הטבת המימון וגם את הטבת הטרייד אין.
 
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. נחמד (לת)  

נהג,14.01.2021

2. מחיר כזה לרכב סיני? רק דביל יקנה!! (לת)  

מוסה קפח,14.01.2021

3. מחיר הזויי. נירו PHEV עדיפה וזולה יותר.  לובינסקי הזויים. נירו פלאג-אין עם שוק מעולה עולה ה...

מקסים ,14.01.2021

4. לא כדאי כנראה  סיני לא אמין

עם ישראל,16.01.2021

5. תגובות קשקשת (לת)  

ל 3, לא למדו אותך שהאורך והרוחב קובע ?,21.01.2021

6. צרכת דלק אמיתית??  מה צריכת דלק אמיתית? בנסיעה משולבת.

,17.02.2021
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים