בחר רכב
רכב חדש 2017
רכב משנים קודמות

שינויי מחיר ינואר 2017 - כתבה מתעדכנת



לא מעט מכוניות התייקרו, חלק דווקא הוזלו: אלה השינויים שגררה שינוי נוסחת המס הירוק למחירי המכוניות בישראל




מאת מערכת iCar

שנת 2017 נכנסה ואיתה שינוי נוסחת המס הירוק. כמדי שנתיים הנוסחה הוחמרה ובעקבותיה מכוניות רבות טיפסו במעלה דירוג קבוצות הזיהום. בימים אלו מתחילים לזרום לשולחן המערכת מחירונים חדשים ומעודכנים ואנחנו מרכזים אותם כאן בשבילכם. אז בואו נראה איך זה השפיע על מחירי המכוניות שלנו, אילו יבואנים החליטו לספוג את העליה, ומי הזדרז להעלות מחירים לפני תום השנה כדי להצהיר ש"שלא היה שינוי"?

עליית מחירי מכוניות

שימו את הכתבה הזו במועדפים שלכם ועקבו אחריה, היא תתעדכן בימים הקרובים ככל שיבואנים נוספים יספקו את המחירונים המעודכנים שלהם.


DS - מותג היוקרה של סיטרואן פותח את השנה עם עליה של 3,000 שקל במחירים של DS3 הקטנה.

ב.מ.וו - העליות מתחילות ב-X1, שהתייקר ב-3,000 שקלים. מחירה של סדרה 4 טיפס ב-3,500 שקלים, הסדרה 2 גראן טורר, המיניוואן הראשון של היצרנית היתייקר ב-6,000 שקלים וה-X6 התייקר בשיעור דומה. את שיעור ההתייקרות הגדול ביותר סופגים ה-X3 וה-X4, שניהם התייקרו בכ-8,500 שקלים. מעניין שדווקא המכוניות הפחות מזהמות - גרסאות הבסיס של סדרה 1, סדרה 2 וסדרה 3, לא ספגו עלית מחיר.

ב.מ.וו X4

הונדה - בהונדה אנחנו רואים התייקרויות סמליות של 1,000 שקלים בג'אז האוטומטית ובסיוויק סטיישן. תוספת מעניינת להיצע של הונדה לשנת 2017 היא חזרתה של גרסת אלגנס המאובזרת של הג'אז, שמחירה יעמוד על 120,000 שקלים.

וולוו - בוולוו ייקרו כמעט את כל היצע הדגמים, עם עליות מחירים של 3,000 שקלים ב-V40 וב-S60 ועד להתייקרות של לא פחות מ-15,000 שקל בחלק מגרסאות ה-S90 (ו-10,000 שקלים בגרסאות האחרות וב-XC90).

ב.מ.וו X4

טויוטה - עליית המחירים בטויוטה מסתכמת ב-1,000 שקלים על הקורולה בגרסת ה-SUN והאוריס בגרסת הבנזין. דגמים רבים אחרים דווקא הוזלו. ירידה של 2,000 שקלים בפריוס, 4,000 שקלים ביאריס הייבריד, ואפילו 8,000 שקל מכובדים בלנד קרוזר הקצר.

יונדאי - מרבית הדגמים של יונדאי התייקרו בכ-2,000 עד 3,000 שקלים. אולם כדי לתת מענה לעליית המחירים השיקה היבואנית גרסה מוזלת של ה-i10 האוטומטית (שגם עברה מתיחת פנים).

לקסוס - מותג היוקרה של טויוטה מפתיע עם סדרת הוזלות כמעט בכל הדגמים. ה-CT200 הוזלה ב-5,000 שקל, לקסוס GS הוזלה ב-20-21 אלף שקל, רכב הפנאי הקטן לקסוס NX הוזל ב-8,000-11,000 שקל ואילו לקסוס RX הוזל ב-19 אלף שקל.

יונדאי I10

מאזדה - התייקרות קלה של כ-2,000 שקלים נרשמה במאזדה 3, אולם זה מגיע אחרי הוספת אבזור מאסיבית לפני מספר חודשים ללא עליית מחיר, כך שאנחנו יכולים לסלוח להם על זה. מה שקצת פחות נעים הוא מחירה של מאזדה 6, שהתייקרה בחודש שעבר בשיעור שבין 1,000 ל-3,000 שקלים במסגרת השקת העדכון שעברה.

מיני - דגמי ה-ONE הבסיסיים של מותג היוקרה לא שינו את מחירם, אך כל מרבית גרסאות המותג האחרות התייקרו ב-3,000 עד 5,000 שקלים.

מיצובישי - כמו שעשתה עם יונדאי i10, גם כאן כלמוביל השיקה גרסה מוזלת לאאוטלנדר 7 מושבים, לאחר שזו הבסיסית התייקרה ב-5,000 שקלים. לעומת זאת, גרסת הבסיס האוטומטית של מיצובישי ספייס סטאר הוזלה בשיעור ניכר של 8,000 שקלים. שאר המחירים נותרו "ללא שינוי", זאת לאחר עליית מחירים של חלק גדול מהדגמים באוקטובר האחרון.

מיצובישי ספייס סטאר

מרצדס - התייקרות לא מבוטלת נרשמה במספר רחב של דגמים. ה-A קלאס התייקרה ב-1,500 עד 4,500 שקל, ה-CLA התייקרה ב-9,000 שקל, GLA ב-3,000 שקל, ה-C קלאס התייקרה ב-3,500 שקל בחלק מהגרסאות, ה-GLC התייקר ב-2,000 שקל וה-SL התייקר ב-25,000 שקל.

סאנגיונג - המיניוואן רודיוס התייקר ב-1,900 שקלים, בעוד מחירו של הטנדר אקטיון ספורט טיפס ב-1,200 שקל. שני הדגמים האחרים - הרקסטון והטיבולי, נותרו ללא שינוי במחירים.

סובארו - לצד השקת גרסת קיוטו חדשה לסובארו XV, הוזלה גם גרסת הפרימיום עם מנוע 2.0 ליטר ב-3,000 שקלים. סובארו פורסטר X התייקר ב-2,000 שקלים, אך הטורבו הוזל ב-5,000 שקלים. בנוסף, הושקה מתיחת פנים ל-BRZ שגררה גם היא עליית מחירים של כ-5,000 שקלים.

סיטרואן - גרסת הדיזל הידנית של סיטרואן C3 פיקאסו הוזלה ב-20,000 שקלים, ומחירה יעמוד על 100,000 שקלים. אין שינוי ביתר הדגמים.

פיג'ו - הקטנה הספורטיבית 208GTI התייקרה ב-4,500 שקלים. אין שינוי ביתר הדגמים.

קדילאק - התייקרות של 10,000 שקל בגרסה הבכירה של ה-ATS. ה-CTS הסאלונית איבדה את גרסת ה"קלאסיק" הזולה, ויתר הגרסאות של הדגם התייקרו ב-10,000 שקלים.

קיה - סדרת התייקרויות משמעותיות נרשמה בכל דגמי המותג. הספורטז', שהיה הרכב הנמכר ביותר ב-2016, התייקר ב-2,000 שקלים במרבית הגרסאות. הפיקנטו התייקרה ב600-800 שקלים בגרסאות האוטומטיות, הריו התייקרה ב-500-1,000 שקלים, קיה סיד התייקרה בכ-1,000 שקלים, הפורטה התייקרה ב-2,000-3,000 שקלים בגרסאות הבנזין, קיה סול וקארנס התייקרו בכ-3,000 שקלים, הסורנטו בכ-2,000 שקלים וקיה קרניבל התייקר ב-6,000 שקלים.

רנו - הקליאו סטיישן בגרסת הדיזל התייקרה ב-2,000 שקל, וכך גם בגרסת הדיזל המאובזרת ביותר של רנו פלואנס. המגאן סטיישן התייקרה ב-1,000 שקל בכל הגרסאות.

שברולט - מרבית הדגמים שמרו על מחירם. הסוניק בגרסת ההאצ'בק התייקרה ב-3,000 שקלים ואילו גרסת הסדאן שלה הוזלה ב-4,000, כך שכרגע לשתיהן מחיר זהה של 110 אלף שקלים. שברולט קמארו הספורטיבית התייקרה ב-4,000 שקלים.


ללא שינוי במחירים: פורד, סוזוקי, פולקסווגן, סקודה, סיאט, אודי, אינפיניטי, איסוזו, MG.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים