בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

רנו קדג'אר החדש בישראל: מ-140,000 שקל



רנו קדג'אר נוחת בישראל, ויתחרה בקטגוריה הצפופה של יונדאי טוסון וקיה ספורטז'. בתפריט: מנועי בנזין ודיזל, מערכות בטיחות ומחירים תחרותיים



מאת נועם ריין

אחרי מספר שנים של היעדרות, רנו חוזרת לסגמנט המרכזי בתחום הפנאי. הסגמנט, שתפס תאוצה בתחילת השנה הנוכחית עם ההשקות של יונדאי טוסון וקיה ספורטז', יפגוש מעתה במתחרה חדש בתמחור אגרסיבי - שעונה לשם רנו קדג'אר. היבואנית תציע את הדגם החדש עם מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל, מפרט אבזור עשיר (מרמת הגימור השניה, לכל הפחות) ותאימות מלאה לעברית במסך המולטימדיה ואפילו בלוח המחוונים.

רנו קדג'אר

רנו קדג'אר הוא למעשה האח הגדול של הקפצ'ור, והוא יציע מימדים מקובלים לקבוצתו. הקדג'אר מתפרש על פני אורך של 445 ס"מ, מעט פחות מהצמד הקוריאני - אך ארוך מניסאן קשקאי. הרוחב עומד על 183 ס"מ ממוצעים לקטגוריה, בסיס הגלגלים סביר גם הוא עם 264 ס"מ ומימד הגובה של הקדג'אר מתייצב על כ-160 ס"מ נמוך ביחס למרבית המתחרים.



היצע יחידות ההנעה יכלול שני מנועים שמוכרים מדגמי רנו הנוכחיים. מנוע הבנזין יהיה בנפח 1.2 ליטר, ובסיוע מגדש טורבו הוא מפיק 130 כ"ס ו-20.5 קג"מ. מנוע הדיזל מציע הספק של 110 כ"ס אך מומנט עדיף של 25.5 קג"מ, מנפח של 1.5 ליטר. בעוד גרסת הבנזין תהיה זריזה יותר, עם 10.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש (11.7 שניות בדיזל), לוגמת הסולר תהיה חסכונית ממנה עם צריכת דלק מוצהרת של 26.3 ק"מ לליטר (לעומת 17.5 ק"מ לליטר בבנזין).

תיבת ההילוכים של רנו קדג'אר תהיה רובוטית כפולת מצמדים, עם 6 הילוכים בגרסת הדיזל ו-7 הילוכים, לראשונה ברנו, בגרסת הבנזין.

רנו קדג'אר

רשימת האבזור סבירה בלבד בגרסת הבסיס, אך היא משתפרת משמעותית מרמת הגימור השניה והלאה. הגרסה הבסיסית, תחת השם Life, מוצעת במפרט הכולל מערכת שמע עם חיבור USB, AUX ודיבורית בלוטות', חישוקים קלים בקוטר "17, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי ומערכת מובילאיי. הגרסה הבאה בהיצע נקראת Zen, והיא כוללת בנוסף גם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, ניווט ותמיכה מלאה בעברית, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות עם קיפול חשמלי, וחבילת מערכות בטיחות הכוללת התראה על סטיה מנתיב, ניטור רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורים, חיישני חניה היקפיים ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. גרסת ה-Dynamique מוסיפה למפרט של ה-Zen גג שמש פנוראמי ומסילות גג, וגרסת ה-Intense הבכירה כוללת בנוסף גם מושבים קדמיים משודרגים עם ריפוד משולב עור וחישוקי "19.

רנו קדג'אר

רנו קדג'אר - מחירים:
רנו קדג'אר 1.2 טורבו-בנזין Life יעלה 139,990 שקל
רנו קדג'אר 1.2 טורבו-בנזין Zen יעלה 144,990 שקל
רנו קדג'אר 1.2 טורבו-בנזין Dynamique יעלה 148,990 שקל
רנו קדג'אר 1.2 טורבו-בנזין Intense יעלה 153,990 שקל
רנו קדג'אר 1.5 טורבו-דיזל Life יעלה 144,990 שקל
רנו קדג'אר 1.5 טורבו-דיזל Zen יעלה 149,990 שקל
רנו קדג'אר 1.5 טורבו-דיזל Dynamique יעלה 153,990 שקל
רנו קדג'אר 1.5 טורבו-דיזל Intense יעלה 157,990 שקל

רנו קדג'אר

אנשי היבואנית סירבו לתת צפי מכירות לקדג'אר החדש, אך ציינו כי עקב הביקוש לדגם באירופה יימכר כנראה כל המלאי הזמין לישראל לשנה הנוכחית. בתחילת שנת 2017 תגיע לישראל רנו מגאן החדשה בגרסאות האצ'בק וסטיישן, לצידה של רנו פלואנס חדשה (שטרם הוצגה בעולם). דגמים חדשים נוספים, כמו הסניק, הטווינגו ומכונית המנהלים רנו טליסמן, צפויים גם הם להגיע לישראל בהתאם למו"מ שמתנהל מול היצרנית.

רנו קולאוס החדש, שהוצג בימים אלו בסין, יגיע קודם כל לשוק הקוריאני תחת שם המותג סמסונג - ישווק באירופה בתחילת שנת 2017, גם בגרסת 7 מושבים, וצפוי לנחות אצלנו באמצע השנה הבאה. המיניוואן הגדול רנו אספאס לא יגיע לישראל.


לדגמי רנו בישראל - רנו


למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים