דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קדילאק CT6 נוחתת בישראל. המחיר: 550,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


קדילאק בשנים האחרונות משנה את פניה. מיצרנית של מכוניות אמריקאיות כבדות, מגושמות ומסורתיות, עברה החברה האמריקאית לקו מוצרים צעיר ודינאמי הרבה יותר. ה-ATS שמה את ב.מ.וו סדרה 3 במרכז הכוונת, ה-CTS הצטיידה במנוע טורבו קטן ופנתה לקהל האירופי, ואפילו מטה החברה נטש את דטרויט - בירת תעשיית הרכב האמריקאית - ועבר לרובע הסוהו במנהטן, מתוך אמירה גלובאלית ולא נטו-אמריקאית.

קדילאק CT6

קדילאק CT6 היא אמנם לא מוצר צעיר כמו מכוניות פרימיום קומפקטיות ואופנתיות, אך גם היא חלק מהשינוי שעברה קדילאק. היא גדולה יותר ממתחרותיה הישירות - מרצדס S קלאס וב.מ.וו סדרה 7, אך גם קלה מהן משמעותית ובעיקר הרבה הרבה יותר זולה.
ה-CT6 תוצע בשלב זה בישראל עם מנוע אחד בלבד, 3.6 ליטר V6 בהספק של 335 כ"ס. המנוע, שישודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה, יציע תאוצה של כ-6 שניות ל-100 קמ"ש, וצריכת דלק מוצהרת של 7.6 ק"מ לליטר בעיר או 11.4 ק"מ לליטר מחוץ לעיר . בהמשך יתכן ותוצע בישראל גם גרסת פלאג-אין היברידית.

בניגוד למקובל בתחום היוקרה, בו מרבית היבואנים מציעים חבילות אבזור מגוונות במחירים משתנים, קדילאק CT6 תוצע ברמת גימור אחת בלבד - אך היא תהיה עשירה למדי. זו תכלול חישוקי "19 קלים, בקרת אקלים עם 2 איזורי טמפרטורה, גלגל הגה מחומם, התנעה בשלט רחוק, מערכת מולטימדיה עם מסך 10.2 אינץ' ותמיכה במערכות הפעלה של אפל ואנדרואיד, משטח מגע לשליטה ותוכנת ניווט מקורית, גג שמש כפול, מראה מרכזית מבוססת מצלמה, משטח טעינה אלחוטי לטלפון סלולארי, מושבי עור עם כוונון חשמלי, זכרונות, חימום מלפנים ומאחור ואוורור מלפנים, שקע 230V מאחור, וילון אחורי חשמלי, תא מטען עם פתיחה חשמלית ועוד פיצ'רים מגוונים.

קדילאק CT6

בסעיף הבטיחות, קדילאק CT6 תציע כמעט את כל המפרט שמקובל למצוא כיום בתחום: 8 כריות אוויר, התראה על שמירת מרחק וסטיה מנתיב כולל רטט במושב ותיקון היגוי אקטיבי, ניטור רכב בשטח מת במראות, התראה על תנועה חוצה מאחור, חיישני חניה היקפיים עם מצלמות היקפיות 360 מעלות וחניה אוטומטית, וכן מעבר אוטומטי לאורות גבוהים. באופן מפתיע, במפרט לא כלולה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

המחיר של קדילאק CT6 יהיה זול באופן מפתיע - "רק" 550 אלף שקלים, כאשר המתחרות בסגמנט מתחילות במחיר של 750 אלף שקלים ומצפינות גם אל מעבר לרף המיליון. למרות המחיר הנמוך, היבואנית צופה מספר דו ספרתי של מסירות לדגם בשנה הקרובה.

קדילאק CT6

במקביל להשקת ה-CT6, יבואנית קדילאק UMI תקים חטיבת יוקרה שתאגד את מותגי היוקרה  פרארי, מזראטי וקדילאק. חטיבת היוקרה תנוהל על ידי  אור קליין ועיקרה הוא בניית פלטפורמת יוקרה ייעודית בתוך קבוצת UMI במטרה לחזק את האחיזה בפלח היוקרה הצומח; מכירת רכב חדש,  שירות, מכירת רכב משומש וטרייד אין. מכירת רכב חדש תתבצע על ידי הקמת רשת מכירות ייעודית למותגים הללו.

שירותי הפרימיום יזכו את הלקוחות במענה על ידי מוקד שירות ייעודי במשך כל שעות היממה, איסוף לטיפולים ושירותי רכב חילופי, נסיעות מבחן מהבית ונסיעות מבחן בליווי נהג מקצועי. צירוף קדילאק לחטיבת היוקרה ושינוי המבנה הארגוני, מתבצע כחלק מהכנת הקרקע לתוצאות המהלך העולמי של GM וקדילאק שבסופו צפוי להגיע לישראל ליין רחב של דגמי פרימיום שכולל רכבי SUV, סדאן ועוד - עם הבטחה ל-4 מוצרים חדשים עד לשנת 2020.


לדגמי קדילאק בישראל - קדילאק

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה