דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן CC החדשה בישראל: רבע מיליון שקל, או קצת יותר

Getting your Trinity Audio player ready...


כבר לא פאסאט. פולקסווגן CC החדשה זונחת את השם "פאסאט" שהוצמד לדור הקודם, במטרה לנסות ולפנות לקהל היעד של מכוניות היוקרה מתוצרת ב.מ.וו ואודי. ה-CC החדשה, שהוצגה בתערוכת לוס אנג'לס בסוף השנה שעברה והגיעה גם לביקור בתערוכת אוטומוטור, מבוססת למעשה על הפאסאט הקודמת שהוצגה ב-2006 – וגם בהיצע המנועים אין חידושים של ממש. האם יש לה סיכוי מול ב.מ.וו סדרה 3 החדשה, שנמכרת במחיר כמעט זהה?


עיצוב אלגנטי דמוי קופה. פולקסווגן CC החדשה / צילומים: יצרן

בפולקסווגן טוענים שכן, בעיקר בזכות העיצוב הייחודי בסגנון מכונית קופה. הדור הראשון של הפאסאט CC זכה להצלחה לא רעה בזכות העיצוב, ורשם 270,000 מכירות ברחבי העולם בתוך 4 שנים - נתון מרשים עבור מכונית שבסך הכל נכנסה לנישה שכמעט ולא היתה קיימת עד אז. ה-CC החדשה משמרת את קווי העיצוב הכלליים של קודמתה, עם קריצה עיצובית לפולקסווגן פייטון. באגף החידושים ניתן למצוא אופציה ל-5 מקומות ישיבה שלא היתה קיימת בדור הקודם, מערכת התראת עייפות עם המלצות להפסקת קפה, בולמי זעזועים אדפטיביים וחיישנים לפתיחה של תא המטען באמצעות העברת הרגל מתחתיו – שימושי במיוחד ביציאה מהסופר...


היצע המנועים לא השתנה, והוא כולל את מנוע ה-1.8 טורבו של הפאסאט (160 כוחות סוס) ואת מנוע ה-2.0 ליטר טורבו שמנפק 210 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת ה-DSG כפולת המצמדים, כאשר למנוע הקטן יש 7 הילוכים בעוד המנוע הגדול מסתפק בהילוך אחד פחות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 13.8 ק"מ לליטר במנוע הקטן או 12.8 ק"מ לליטר בגרסת ה-2.0 ליטר. גם המחירים נותרו זהים לאלו של הפאסאט CC הקודמת, והם מתחילים מ-249,900 שקל לגרסת ה-1.8 ומטפסים עד ל-298,900 שקל לגרסה הבכירה, לפני תוספות.


לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה