דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן מעדכנת את הטוארג

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטוארג זוכה לעדכון עיצובי קל
  • גם מערכת המתלים שודרגה, אך המנועים ללא שינוי
  • היבואנית: "השיווק נמצא בבחינה מול היצרן"

פולקסווגן הציגה מתיחת פנים לרכב הפנאי הגדול ביותר של המותג. העדכון לעיצוב כולל מראה חדש לפנסי החזית, שכעת משלבים בתוכם את תאורת היום, וכן פס לד שחוצה את הסבכה הקדמית לרוחב. זו האחרונה זכתה גם כן למראה מחודש, עם צמצום של עיטורי הכרום. מאחור ניתן להבחין בעיצוב חדש לפגוש וליחידות התאורה, שגם הן מחוברות בפס לד אופקי ואילו סמל המותג מואר כעת באדום גם בדגמים שימכרו בשוק האירופי, לאחר שעד כה התוספת הוצעה בסין ובארה"ב בלבד.

בתא הנוסעים העיצוב לא השתנה אך בוצע שיפור באיכות החומרים בקונסולה המרכזית, לאור משוב שהגיע מהלקוחות בנושא. לוח המחוונים הדיגיטלי יוצע כעת כסטנדרט, מערכת הניווט המקורית עברה עדכון וכך גם השליטה הקולית. שקעי ה-USB, כולם בטייפ C, יציעו כעת טעינה בהספק של 45 וואט - פי שלושה מהדגם היוצא.

בפולקסווגן מתגאים בתאורת מטריקס לד מחודשת, שכוללת למעלה מ-38 אלף נוריות המקרינות משטח אור על פני הכביש ומונעות סנוור ליתר משתמשי הדרך. המערכת תוטמע בקרוב גם בדגמי פנאי קטנים יותר.

מערך המתלים כויל מחדש בגרסאות הבסיס עם קפיצי סליל, וגם בבכירות עם כריות אוויר ומרווח גחון משתנה. גם מערכת בקרת היציבות כוילה מחדש, עם תוספת חיישן על הגג המעניק מידע מדויק יותר בהתמודדות עם מצבי חירום כשהגגון מועמס במטען.

פולקסווגן טוארג ימשיך להשתמש במנועי V6 מוגדשים, כולם בנפח 3.0 ליטרים. גרסת הבנזין תציע הספק של 340 כ"ס, בדיזל יוצעו הספקים של 231 או 286 כ"ס וכבעבר יוצעו שתי אופציות היברידיות-נטענות, עם הספק של 381 כ"ס או 462 כ"ס בגרסת ה-R הספורטיבית. בפולקסווגן לא מפרסמים מידע על טווח הנסיעה החשמלי, אך קיבולת הסוללות לא השתנתה (17.9 קוט"ש ברוטו, 14.3 נטו) כך שהנתון צפוי להישאר דומה לדגם היוצא - כ-50 ק"מ. כל המנועים מחוברים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה עם חלוקת כוח משתנה לפנים-אחור.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה