בפולקסווגן מציגים את ה-ID.2 ככזו שצפויה לשאת תג-מחיר של "פחות מ-25 אלף אירו" בדומה לפולו. יש להזכיר כי לפולקסווגן תוכניות לייצור דגם עירוני קטן יותר בשם ID.1 שמחירו צפוי להיות נמוך ב-20 אלף יורו, אך אודותיו אין בינתיים פרטים נוספים.
הדגם החדש מבוסס על פלטפורמת MEB המוכרת של הקונצרן, כאן בגרסתו הייעודית לדגמים קטנים-קומפקטיים באופיים בשם Entry. בשונה מדגמים אחרים המבוססים על פלטפורמה זו, כמו למשל פולקסווגן ID.3 ו-ID.4, סקודה אניאק, אודי Q4 אי-טרון, גרסה זו מצוידת בהנעה קדמית דווקא.
הממדים דומים - בהתאם לייעוד - לאלה של פולו, הסופר-מיני הוותיקה. בסיס הגלגלים ארוך ב-5 ס"מ (260 ס"מ), אך ממד האורך צנוע ב-2 ס"מ (405 ס"מ). רוחבה 181 ס"מ (גידול של שישה ס"מ) והיא גבוהה ב-9.5 ס"מ (153 ס"מ). תא המטען גדול משמעותית וחריג בגודלו בקטגוריה: 490 ליטר, או 1,330 ליטר כשהמושבים מקופלים, לעומת 351 ו-1125 ליטר בהתאמה.
פולקסווגן עדיין לא חולקת מידע באשר ליחידת ההנעה אך לפחות אחת הגרסאות תצויד במנוע חשמלי בהספק של 226 כ"ס, יותר מפולו GTI עכשווית. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יהיה "קצר מ-7 שניות". טווח הנסיעה המוצהר עומד על כ-450 ק"מ, וזמן טעינת הסוללה בעמדה סופר-מהירה מ-10% ועד 80% יארך כ-20 דקות.
פולקסווגן מציגה תמונות של סביבת הנהג, אך אינה מפרטת מעבר לכך. ויש שינויים לעומת הדגמים החשמליים הנוכחיים, אשר צפויים לעבור מתיחת פנים עד עלייתה של ה-2 לכביש בשלהי 2025. התצוגה העלית תהיה גדולה מזו שכיום ("5.3), יהיו ארבעה מתגים לחלונות החשמל יחליפו את הסידור הטורדני כיום (שני מתגים ובורר), יש תכנון חדש למתגים בתחתית מסך המולטימדיה ועל גלגל ההגה, כולל בורר בתחתית הקונסולה המרכזית, לראשונה בדגמים החשמליים של המותג.
ראוי לזכור כי בשלב זה מוגדרת ID.2all כמכונית תצוגה בלבד, ומכונית סדרתית תעלה על הכביש רק בעוד יותר משנתיים, דגם אחד מ-10 חדשים שתציג החברה עד אותה נקודת זמן. בכך מקווה פולקסווגן להיות אחראית למרבית כלי הרכב החשמליים שיימכרו באירופה - הערכה שאנחנו מתקשים לראות כיצד תתגשם.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות