דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקר J.D Power: הרכבים האמינים ביותר

Getting your Trinity Audio player ready...

המכון לשירותי מידע ושיווק צרכני J.D Power ערך סקר בקרב 13,536 רוכשי רכבים חדשים בבריטניה (פרטיים או בליסינג), שרכשו רכבים חדשים בשנים 2015-2017. סקר זה מתקיים בבריטניה זו השנה הרביעית ובוחן את כמות הבעיות עליהן דיווחו הרוכשים ב-12 החודשים האחרונים.

הסקר בחן 177 סוגי תקלות המחולקות ל-8 קטגוריות: מצב חיצוני / חווית נהיגה / אביזרים, פקדים ותצוגות / שמע, תקשורת, מדיה וניווט / מושבים / מיזוג וחימום / מצב פנימי / מנוע ותיבת הילוכים.

בקרב הרוכשים שלא חוו כלל תקלות, 54% דיווחו כי "בטוח" ירכשו שוב את אותו המותג. בקרב אלו שחוו תקלה אחת (מעשרת התקלות הנפוצות) רק 37% דיווחו כי "בטוח" ירכשו שוב את אותו המותג.

נתון מעניין נוסף שעלה מהמחקר הוא שעשרת המותגים האמינים ביותר הם מותגים עממים (כך גם מקומות 11-13). יצרן היוקרה האמין ביותר התמקם רק במקום ה-14. נתון זה הוא תוצאה ממידע נוסף שעלה במחקר - טכנולוגיות חדשניות המוטמעות ברכבי יוקרה גורמות לדיווחי תקלות מצד הלקוחות.

היצרנים האמינים

הסקר מציג את מספר התלונות ביחס ל-100 רכבים, כך שניתן להתייחס לנתונים באחוזים. ממוצע הסקר עומד על 128 תלונות לכל 100 רכבים.

המותג המוביל הוא יונדאי עם 78 תלונות בלבד לכל 100 רכבים. המותגים הבאים אחריו הם סוזוקי עם 87 תלונות לכל 100 רכבים וקיה עם 94 תלונות לכל 100 רכבים. במקום הרביעי נמצאת סקודה עם 97 תלונות ובמקום החמישי ניסאן עם 100 תלונות לכל 100 רכבים. בהמשך הטבלה (ובסדר מקומות יורד) נמצאת את סיאט (102), דאצ'יה (105), פיג'ו (107), טויוטה (109), ווקסהול/אופל (113).

סקר JD Power

הדגמים האמינים

הסקר ערך גם השוואה בין הקטגוריות השונות ודירג את המצטיינות בכל תחום.

מכוניות מיני: יונדאי i10

מקום שני: קיה פיקנטו

מקום שלישי: ווקסהול ויוה (אחות של שברולט ספארק)

מכוניות סופר מיני: פיג'ו 208

מקום שני: יונדאי i20

מקום שלישי: טויוטה יאריס

פיגו 208

מכוניות משפחתיות: סקודה אוקטביה

מקום שני: קיה סיד

מקום שלישי: יונדאי i30

רכבי פנאי קטנים: סקודה יטי

מקום שני: ווקסהול מוקה (אופל מוקה)

מקום שלישי: רנו קפצ'ור

סקודה יטי

רכבי פנאי קומפקטיים: פולקסווגן טיגואן

מקום שני: יונדאי טוסון

מקום שלישי: ניסאן אקס טרייל

מכוניות מנהלים: ווקסהול אינסיגניה (אופל אינסיגניה)

מקום שני: יגואר XE

מקום שלישי: פורד מונדיאו

אופל אינסיגניה

מכוניות סאלון: מרצדס E קלאס

מקום שני: יגואר XF

ג'וש האליברטון, ראש הפעילות האירופאית ב-J.D. Power, אמר: "מערכות הרכב כיום מורכבות יותר מאשר אי פעם ומותגי יוקרה, נוהגים לשלב מערכות נהיגה אוטונומיות, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית בדגמיהם. זה הכרחי עברו היצרנים לטפל בבעיות אלו על מנת לשפר את רמת אמון הצרכנים בטכנולוגיה".

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. רכבים קוריאנים גג שלוש שנים 
    מאגר התקלות של הקוריאנים, 08-08-2018

    אני מכיר קיה שהוחף לה גיר אחרי 10 אלף קמ בלבד, פיקנטו שלו עברה טסט סורנטו הלחה לה מערכת הפליטה לאחר שנה ו 30 אלף קמ, טוסון שהוחלף לו המנוע וספורטאז' שהלך לו כל מערכת החשמל ואפילו i30 שהייתה מאוד שמורה אבל הוחלף לה מנוע, מערכת חשמל ותיבת הילוכים ואף אחד לא יודע להסביר איך זה קרה. אני מכיר המון רכבי רנו שעושים 45 אף קמ וצפונה וגם אחרי חמש שנים אין שום תקלות והטיפולים כל 30 אלף קמ. נראה אותם ממשיכים עם הרכב שלוש או חמש שנים ואז איפה יונדאי הייתה נמצאת. בפירות באנגלית רחב יותר ניתן לראות שיונדאי עשו בממוצע גם הכי פחות קמ והצרפתים עשו הכי הרבה. דרך אגב מנתון שפורסם באתר מפורסם בגרמניה ראו כי יונדאי בעלת הרכבים המזהמים ביותר בכל קבוצה וגם בממוצע לעצמה, כמובן שעל צריכת דלק אין מה לדבר. למישהו יצא פעם לעמוד ברחוב ולשמוע יונדאי מאיצה? חוויה מאוד מאוד ממושכת ולא נעימה והרכב הגיע רק לחמישים קמש ואני לא צוחק, רמת דציבלים של למבורגיני אבל איכות הצליל גרועה משאפשר לדמיין.

    סגור תגובה

  • 2. 1 דובר לא אמת 
    יוסי, 08-08-2018

    הסקר שבוצע אכן קרוב מאוד למציאות רק שמזדה מיקום האמינות מפתיעה לרעה. סוזוקי ידועים שנים רבות כאמינים . לגבי קיה קפיצת מדרגה . מותג שנותן אחריות 7 שנים בעיקר למנוע וגיר רק אומר הכל. יונדאי וקיה צריכים עכשיו להשתפר בסעיף הדלק בנושא הזה סוזוקי עדיפה

    סגור תגובה

  • 3. למגיב הראשון 
    ירון, 09-08-2018

    תגיד באיזה סוכנות רכב אתה עובד שאתה יורד על קיה ויונדאי האמינות?
    בטח אתה עובד בקרסו או בלובינסקי.
    קיה ויונדאי מזמן עקפו באמינות גם את היפניות.

    סגור תגובה

  • 4. הסקר הזה לא מציאותי 
    דוידוביץ, 09-08-2018

    יש הרבה רכבים היום בשוק טובים ואמינים.
    עם כל הכבוד ליונדאי וקיה שזה אותו יצרן הם רכבים טובים אבל הם אמורים להיות הרבה אחרי סקודה, פולקסוואגן, טיוטה, ניסאן, רנו, מאזדה,

    סגור תגובה

  • 5. הסקר הזה לא מציאותי 
    דוידוביץ, 09-08-2018

    יש הרבה רכבים היום בשוק טובים ואמינים.
    עם כל הכבוד ליונדאי וקיה שזה אותו יצרן הם רכבים טובים אבל הם אמורים להיות הרבה אחרי סקודה, פולקסוואגן, טיוטה, ניסאן, רנו, מאזדה,

    סגור תגובה

  • 6. אתם לא מבינים כלום 
    מאגר התקלות של הקוריאנים, 09-08-2018

    אני לא עובד בשום דבר שקשור לרכבים, אני אישית לא אוהב את חברת קרסו כי הם מניאקים וחבל כי אם כלמוביל הייתה משווקת את רנו למשל הם היו נמצאים בראשית טבלת המכירות. בדיקה של גכב לשנה שנתיים זה כלום וזה לא משקף את המציאות. שפת האם שלי היא אנגלית ודוד שלי עובד בחברת J.D Power והוא שלח פירט לי את כל המידע, הוא בעצמו מחזיק בשני רכבי רנו וגם אני. יש לי גם שכן צרפתי שהוא בעל היסטוריה חיובית מאוד על רנו וגם סבי עבר חוויות משובחות עם רכבי רנו שקנה לפני שלושה וארבעה עשורים. אם עדיין לא הבנתם את הטריק של הקוריאנים הוא ממש פשוט, אבזור, הנחות, הבטחות וכולי כי רק ככה יקנו את הרכבים שלהם. בסופו של דבר אתם אלו שמפסידים כי אני כבר יודע את האמת. כל הבעיות שאני מכיר מיונדאי וקיה נצברו תוך שלוש שנים בלבד והותיקות יותר העדפתי לשמור אותן אצלי אבל הכל זאת לקרוב משפחה שלי היה קיה פרייד לפני שש שנים והוא קצה לחסוך לרכב חדשאבל לקח לו כל כך הרבה זמן בגלל שכל הזמן הוא היה נדפק בלהזמין גרר ולשלם במוסך ולהשתמש במוניות, הור קנה לפני ארבע שנים קיה פיקנטו ומכך הוא הבין שלא יחזור יותר לקיה ולאשתו היה יונדאי אלנטרה שהתפרקה באמצע הנסיעה וזה נגמר במנוע שרוף. הבעיה שהייתה בארץ לרכבים צרפתיים זה היכולת הנכה בהגזמה לישראלים לטפל בצרפתיים. בסופו של דבר רנו היגיעו ליכולת מדהימה ונוחה מאוד להגיע לכל חלק ברכב כי הם הבינו שלא כולם חכמים ואי אפשר להסתבך.

    סגור תגובה

  • 7. יש לי דאציה לודגי 
    אשר הפרסי, 09-08-2018

    מעל 3 שנים ו200000 קמ, לא רואה מוסך והוצאות שוטפות במחיר סביר. ס"ה המנוע k9k של הפלואנס הוכיח את עצמו

    סגור תגובה

  • 8. אולי תלוי בקונה 
    , 09-08-2018

    קחו בחשבון שמי שקונה מכוניות יוקרה מרגיש שמגיע לו יותר ומתלונן יותר ולכן מרצדס ב מ וו וכו' מתלוננים יותר מאשר מי שקונה יונדאי

    סגור תגובה

  • 9. הסקר קרוב למציאות 
    אליהו, 10-08-2018

    שנה אחרי שנה מותגי קיה יונדאי ויפניים זוכים לאמינות גבוהה זו עובדה .מותגי הארופאיים כמו סקודה הגרמניים השתפרו אבל עדיין לא מעט תקלות שמדווחים מעיב על מוצר שלא לדבר על הצרפתיות. כולם עשו קפיצת דרך אבל בסעיף האמינות בהחלט חונה אצל יפניים מותגי קיה ויונדאיי

    סגור תגובה

  • 10. סובארו הרכב האמין ביותר 
    דודי, 11-08-2018

    עובדתית אין אפילו תלונה אחת בכל הסקר
    הסקר עוסק במספר התלונות,ולכן כשאין תלונות
    לא מדברים על הרכב

    סגור תגובה

  • 11. יש חברות שלא השתתפו בסקר כמו סובארו 
    הגיוני, 12-08-2018

    אם הייתה חברה שהיו לה אפס תקלות זה היה רשום. ביונדאי לא מצפים להרבה וכך יש פחות תלונות. באירופה כמעט כל אחד שמחזיק ביונדאי זה האנשים שאין להם כסף כמו לאנשים שילכו למשל לפיג'ו כי היא גם יקרה יותר וגם מסובך להפעיל אותה כי יש לה המון גאג'טים.

    סגור תגובה

  • 12. איך בדיוק סקודה אוקטביה מקום ראשון??  
    ירין, 10-10-2019

    ישלה מחלת קלאצים ומוח גיר
    טיוטה בפאר על כל רכב בישראל

    סגור תגובה

חזור למעלה