דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקר: מה מעדיפים הלקוחות בקניית רכב פנאי

Getting your Trinity Audio player ready...

נתח השוק של רכבי הפנאי בישראל מתקרב ל-40%, וכבר בשנה שעברה נמכרו פה יותר רכבי פנאי ממכוניות משפחתיות. נדמה שאין קטגוריה שלא חוותה את המעבר לרכבי הפנאי: מכוניות המנהלים והמיניוואנים כמעט נמחקו מהמפה, וגם המשפחתיות ודגמי הסופר מיני חוו את המעבר של הלקוחות לעולם הג'יפונים.

אם תשאלו את הרוכש הממוצע ותנסו לברר את הסיבה שבגללה הוא רוכש רכב פנאי, כנראה שהתשובה המיידית לא תהיה "פוזה". לרוב נשמע נימוקים רציונליים כמו תנוחת הישיבה הגבוהה המשפרת את שדה הראיה, המרווח הפנימי העדיף, והיכולת לצאת ולהיכנס מהרכב בקלות. 

סקר שנערך ב-5 המדינות הגדולות באירופה בדק את ההעדפות של לקוחות אשר רכשו רכבי פנאי, ובמסגרתו נשאלו הלקוחות באשר לשיקולים שהנחו אותם בבחירת הרכב. הסקר גילה כי כמעט 40% מהלקוחות הציבו דווקא את העיצוב החיצוני כשיקול מרכזי בהליך הרכישה. הפרמטר השני בחשיבותו הוא עוצמת המותג, שזכה לחשיבות רק בקרוב 27.3% מהלקוחות, ואילו פרמטרים כמו צריכת דלק, מרווח פנימי או אבזור - שנתפסים כמשמעותיים בדרך כלל - היו חשובים רק עבור חלק קטן יחסית מהלקוחות. 

סקר רכבי פנאי

5 טרנדים בעיצוב רכבי פנאי

כדי להציג את הטרנדים העכשוויים בעיצוב רכבי הפנאי, בחרנו בדגם שנחשב לבעל עיצוב ייחודי - מיצובישי אקליפס קרוס.

בתוך הדגם הזה, שהושק בישראל לפני כשנה, הכניסה מיצובישי מגוון רחב של מאפייני עיצוב: תצורת הקופה, חישוקי הענק, גופי התאורה היחודיים ואביזרי השטח - כמעט בכל רכב פנאי מודרני נמצא לפחות אחד מהם.

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה