דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ספינת הדגל: לקסוס LS החדשה נחתה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


ספינת הדגל של לקסוס, ה-LS החדשה, נחתה הבוקר בישראל. מדובר במכונית פאר לכל דבר ועניין, המיועדת לקצה העליון של לקוחות היוקרה - אלו שמסוגלים לשלם כמעט מיליון שקל למכונית, ובמקרים רבים כלל לא לנהוג בה אלא להתרווח במושב האחורי. בסגמנט הפאר כולו נמכרות כ-500 מכוניות מדי שנה, כאשר מובילת השוק הברורה היא מרצדס S קלאס. בלקסוס מצפים לתפוס עם ה-LS נתח שוק של כ-10% מהקטגוריה.

צפייה בתוכן ספינת הדגל: לקסוס LS החדשה נחתה בישראל



ה-LS החדשה ללא ספק מרימה את הרף בקטגוריה מבחינת העיצוב, עם סגנון אגרסיבי ומוחצן - שאולי מסמן את הדרך שעבר המותג היפני בשנים האחרונות. גם תא הנוסעים אקסצנטרי ומרשים, עם חומרים שנעשו בעבודת יד על ידי אמני אוריגמי יפניים ואמני גילוף בעץ. ה-LS500 מציעה מימדים דומים מאוד לאלו של מתחרותיה בקבוצה, עם אורך של 523 ס"מ, רוחב של 190 ס"מ וגובה של 146 ס"מ. היא תוצע בגרסת מרכב אחת, עם בסיס גלגלים ארוך - התצורה אותה מחפשים כ-40% מלקוחות הסגמנט.
לקסוס LS תציע שני מנועים לבחירה: בגרסת ה-LS500h ישנו מנוע היברידי המורכב מיחידת בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים וממנועים חשמליים - "מולטי סטייג'" בשפתה של לקסוס,  בדומה לאלו של ה-LC הספורטיבית.

ההספק הכולל הוא 359 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 13.7 ק"מ לליטר. למנוע זה ישנה תיבת הילוכים ייחודית, המורכבת למעשה משתי תיבות - רציפה ופלנטרית - ומספקת 10 יחסי העברה שונים.

לקסוס LS500

הגרסה החזקה יותר היא ה-LS500, שתוצע גם היא עם מנוע V6 במקום V8 בעבר. המנוע הזה כולל צמד מגדשי טורבו, ההספק הוא 417 כ"ס והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות. תיבת ההילוכים בגרסה הזו היא אוטומטית עם 10 הילוכים, וצריכת הדלק היא 10.1 ק"מ לליטר. שתי הגרסאות יוצעו עם הנעה כפולה בלבד.

כמקובל בכל דגם חדש שמצטרף לקטגוריה האקסלוסיבית הזו, גם לקסוס LS מציגה מספר אביזרים ומערכות שלא מקובל לפגוש בכלי רכב כלשהם. מעבר לפינוקים ה"רגילים" של מושבי עור מתכווננים (28 כוונונים שונים) עם עיסוי שיאצו (7 תכניות שונות) ושינוי טמפרטורה, מסך שליטה בין המושבים מאחור ומצלמות מכל כיוון - מגיעה ה-LS החדשה גם עם אופציה למושבים מאחור המתכווננים לזווית של כמעט שכיבה, מסכי טלויזיה מאחור והדום חשמלי לרגליים, מערכת של מארק לוינסון עם 23 רמקולים, מושב נהג המשתטח בכניסה לרכב ומתקמר בחזרה לאחר ההתיישבות, מנגנון המרים את הרכב לפני הכניסה בתוך 4 שניות, כונן בלו-ריי, מערכת לטיהור אוויר והעשרת הלחות ברכב וגם 12 כריות אוויר. לא נופתע אם ניתן יהיה להמשיך ולנמנם ברכב גם לאחר תאונה.

לקסוס LS500

לקסוס LS - מחירים:
לקסוס LS500h הייבריד Premium תעלה 795,000 שקל
לקסוס LS500h הייבריד High Premium תעלה 910,000 שקל
לקסוס LS500 טורבו-בנזין Premium תעלה 970,000 שקל
לקסוס LS500 טורבו-בנזין High Premium תעלה 1,110,000 שקל
לקסוס LS500 טורבו-בנזין F-Sport תעלה,950,000 שקל

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, אמר: "את שנת 2017 סיימנו עם כ-1,200 מסירות, ירידה ביחס לנתוני השנה שעברה - בשל העובדה שלא השקנו השנה דגמים שזכו לנפח מכירות משמעותי. עד שנת 2020 נשאף להגיע לכמות של 2,000 מסירות בשנה".

במהלך שנת 2018 תשיק לקסוס, בנוסף ל-LS, גם את מתיחות הפנים ל-CT ול-NX. בקיץ אמורה להצטרף להיצע גרסת 7 המושבים של לקסוס RX. בתחילת 2019 צפוי להגיע לישראל רכב הפנאי הקטן UX, שגם אמור להגדיל את כמות המכירות של המותג.

לקסוס LS500

אולם התצוגה בתל אביב, "לקסוס גאלרי" שנפתח לפני פחות משנתיים ברעש גדול, צפוי להיסגר בקרוב. במקומו יפתח בחודש מרץ 2018 אולם חדש בקריית אריה בפתח תקווה, בשטח של 3,500 מ"ר שבו יהיו גם מוסך, סביבת אירוח ללקוחות וגם אולם למכירת דגמי לקסוס מיד שניה.


לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה