בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

סיאט טולדו מחודשת בישראל



סיאט טולדו מקבלת מנוע בתקן יורו 6, ומציגה שיפור משמעותי בביצועים ובצריכת הדלק



מאת נועם ריין

אחרי סקודה ראפיד, גם האחות התאומה סיאט טולדו מקבלת את העדכונים האחרונים במערכת ההנעה. הטולדו, משפחתית קטנה, תמשיך להימכר עם מנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין - אך הפעם מדובר במנוע מחודש שהותאם לתקן יורו6, והשיפור בביצועים ובצריכת הדלק ניכר.

סיאט טולדו
סיאט טולדו. יותר חזקה וחסכונית / צילומים: סיאט
הספק המנוע עלה מ-122 ל-125 כ"ס, המומנט עלה מ-20 ל-20.4 קג"מ וגם זמינות הכוח השתפרה מעט. השיפור בביצועים מתבטא בקיצוץ של חצי שניה במיאוץ מ-0 ל-100 קמ"ש, והנתון העדכני עומד על 9 שניות. בצריכת הדלק ניכר שיפור משמעותי יותר, בין היתר בזכות הוספת מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה. הצריכה הממוצעת השתפרה מ-17.2 ל-20.8 ק"מ לליטר, כאשר שיפור דומה נרשם גם בנתוני הצריכה העירונית והבין עירונית.

ברשימת האבזור ישנם שינויים קלים בלבד, ובהם ניתן למנות הוספה של חיבור USB לחיבור ה-AUX שהיה עד כה, וכן מערכת להתראת עייפות.

במנוע הדיזל ההבדל היחידי הוא שינוי לרעה בנתון המומנט, מ-24.5 ל-23.4 קג"מ. מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר, שהוצע עם תיבה ידנית בלבד, כבר לא משווק יותר - מה שאולי עשוי להפתיע בשל העובדה שבסקודה ראפיד הצטרפה תיבה כפולת מצמדים למנוע הקטן.


לדגמי סיאט בישראל - סיאט
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. הבעיה היא במחיר  אמנם מנוע וביצועים חסרי תחרות (רק הסקודה המקבילה ב...

א,31.07.2015
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים