דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מחירוני יונדאי ומיצובישי: מה נשתנה?

Getting your Trinity Audio player ready...


אנחנו נכנסים לשבוע השני של ינואר, ויבואני הרכב ממשיכים להוריד מחירים. במחירון החדש של יונדאי אין שינויים דרמטיים, למעט הוזלה של 5,000 שקל מגרסת הבסיס של יונדאי סנטה פה. מדובר בגרסת ה-Premium בעלת מנוע בנזין ו-5 מקומות ישיבה, שתעלה מעתה 224,900 שקל.

בנוסף, יצאו מהמחירון כמה גרסאות מעניינות. יונדאי i10, שהדור החדש שלה יתחיל להימכר בעוד כ-3 שבועות, כבר לא משווקת בגרסת ה-1,100 סמ"ק האוטומטית. במקרה של יונדאי i20 הוסרה מן ההיצע גרסת ה-Premium המאובזרת שעלתה 107,000 שקל, ואילו יונדאי i25 נפרדת לשלום ממנוע ה-1,400 סמ"ק - ותימכר מעתה רק בגרסת ה-1,600 סמ"ק הזריזה למדי. יונדאי i40, מכונית המנהלים של החברה, תימכר רק בגרסת הבסיס - שכן גרסת ה-Elite הסופר-מאובזרת יצאה מן ההיצע, וכך גם גרסת הסטיישן-דיזל.

מיצובישי לאנסר ספורטבק
מיצובישי לאנסר ספורטבק. ירידת מחיר משמעותית / צילומים: יצרניות

במיצובישי, כפי שדיווחנו לאחרונה, הוזילו את הספייס סטאר הידנית ב-3,000 שקלים - וכעת היא תעלה 66,900 שקל בלבד. הלאנסר המשפחתית נפרדה מגרסת ה-Sport המאובזרת, ואילו הלאנסר ספורטבק המעוצבת - שמגיעה עם מנוע 1,800 סמ"ק - הוזלה בסכום של 6,000 שקל וכעת היא תעלה 128,900 שקל. בניגוד למגמה הכללית, הטנדר מיצובישי האנטר רשם התייקרויות בסכומים שבין 2,000 ל-6,000 שקל, בהתאם לגרסה.


לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה