דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מזראטי קוואטרופורטה עוברת מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...


3 וחצי שנים אחרי שהוצג הדור האחרון והשישי במספר של מזראטי קוואטרופורטה, עוברת המכונית מתיחת פנים עדינה אך מחייבת. היא מקבלת נגיעות עיצוב שמבדילות אותה מהדגם היוצא, מרחיבה את רשימת האבזור, ולוקחת את המודרניות שלה צעד קטן קדימה. אה, כן, ויש עוד כוח.

מזארטי קוואטרופורטה

באשר לעיצוב החיצוני, דרושות עיני נץ - או לחילופין היכרות אינטימית עם הדגם היוצא - כדי להבחין בהבדלים. רובם נמצאים בפגושים, כאשר הקדמי מקבל גריל חדש עם פסי כרום שמחליפים את אלה השחורים ואמנם מבליטים את נוכחותו שלו ושל המכונית בכלל, אך מצניעים (מדי, לטעמי) את הקלשון האיקוני. פתחי יניקת האוויר גם הם עוצבו מחדש, ומאחוריהם הטמיעה מזראטי גם תריס אקטיבי ששולט בזרימת האוויר לנבכי המנוע לטובת שליטה על טמפרטורת נוזל הקירור ושיפור היעילות האווירודינמית.
תא הנוסעים של מזראטי קוואטרופורטה מקבל שדרוג עדין שלטענת היצרנית אמור "להגביר את טוהרה של המכונית ע"י שינוי רק של החלקים התפעוליים". במילים פשוטות - מזראטי החליפה והגדילה את מסך המולטימדיה ל-8.4 אינץ', שינתה את תצורת כפתורי השליטה של בקרת האקלים והוסיפה חוגת שליטה למערכות השונות בדומה לקיים אצל מרצדס, אודי וב.מ.וו.

מזארטי קוואטרופורטה

מתחת לפני השטח נוספו לקוואטרופורטה מערכות נוחות הכוללות קישוריות הכוללות את קארפליי ואנדרואיד אוטו, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקק, בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב וכאופציה בתוספת תשלום גם מערך מצלמות היקפי.

מזארטי קוואטרופורטה

הקוואטרופורטה החדשה תשווק הפעם בשתי גרסאות - גראן לוסו יוקרתית ומעודנת, וגראן ספורט עצבנית וספורטיבית. עיקר ההבדלים בעיצוב החוץ והפנים. זו הראשונה מקבלת עיצוב מאופק יותר (עד כמה שאפשר לקרוא כך למכונית באורך של 5 ורבע מטר שפולטת רעם מהאחוריים) ותא נוסעים שופע עור ועץ, והאחרונה מקבלת פגושים אגרסיביים יותר, חישוקי 21 (כן, עשרים ואחת) אינץ', ותא נוסעים עמוס קארבון ותקרה שחורה להעצמת הספורטיביות.

מזארטי קוואטרופורטה

ואם כבר נגענו בספורטיביות, מזראטי קוואטרופורטה מקבלת מנוע V6 שמפיק 350 כ"ס - 20 יותר מהמנוע של הדגם היוצא. וזה המנוע הקטן והחלש ביותר. לצידו יעמדו שני מנועים מבית פרארי: V6 כפול מגדשי טורבו עם 410 כ"ס ו-V8 בנפח 3.8 ליטר עם לא פחות מ-530 כ"ס שמאיץ את המכונית למאה קמ"ש תוך 4.7 שניות ועד 310 קמ"ש מרביים. כל המנועים ישודכו לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית של חברת ZF. 

מחברת אוטו איטליה, יבואנית מזראטי לישראל, נמסר כי הקוואטרופורטה צפויה לנחות בישראל בתחילת שנת 2017. אבל כבר קודם לכן, למעשה כבר בעוד חודש, צפוי להגיע לישראל הקרוסאובר הראשון בתולדות הקלשון האיטלקי - מזראטי לבנטה. יהיה מעניין.


לדגמי מזראטי בישראל - מזראטי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה