דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מאזדה-פורד: לא פחות מ-12 השקות ב-2015

Getting your Trinity Audio player ready...


בסוף 2013 הגיעה לישראל מאזדה 3 החדשה (שמאז כבר הפכה לכוכבת ותיקה בשוק המקומי), אך מאז לא היתה כמעט אף השקה אצל שני המותגים המובילים של "דלק מוטורס" - למעט אולי פורד טרנזיט שהגיע לישראל לאחרונה. 2015 תהיה שנה חשובה במיוחד עבור גיל אגמון ואנשיו, עם לא פחות מ-12 השקות מתוכננות בסגמנטים החשובים ביותר של שוק הרכב. לפניכם התכניות לשנה הקרובה.

מאזדה
בחודש אפריל צפויה להגיע לישראל מאזדה 2 החדשה. מלבד העיצוב המשודרג, אנו צפויים לפגוש כנראה ברמת אבזור עשירה ובמנועים חסכוניים מבעבר - ככל הנראה בנפח 1.5 ליטר. עדיין לא ברור אם תהיה גם גרסה ידנית.

במקביל, תנחת בישראל מאזדה דמיו - אך הפעם לא מדובר במיקרוואן מוגבה, אלא בגרסת הסדאן של מאזדה 2 החדשה. הדמיו תיוצר בתאילנד ותיועד בעיקר לציי רכב, שם היא צפויה להתחרות ביונדאי i25 ומיצובישי אטראז'.


מאזדה דמיו - גרסת הסדאן של מאזדה 2 / צילומים: יצרניות

לקראת אמצע השנה יגיעו ארצה מתיחות הפנים של מאזדה CX5 ומאזדה 6, כאשר בשני המקרים מדובר בשינויי עיצוב מינוריים, לצד שיפור שכנראה יהיה משמעותי יותר בתחומי הנוחות ובידוד הרעשים. המנועים וצריכת הדלק לא השתנו.

ההשקה המסקרנת ביותר של המותג היפני אצלנו תהיה זו של מאזדה CX3, ג'יפון קטן המבוסס על מאזדה 2 ויתחרה בניסאן ג'וק ושברולט טראקס. היבואנית לא מפרסמת את מועד ההשקה המשוער, אך סביר להניח שזה יהיה לאחר ההשקה של מאזדה 2 באפריל.


מאזדה CX3
פורד
שורת החידושים של פורד צפויה להיות ארוכה בהרבה מזו של מאזדה, ולכלול כמעט את כל קשת הדגמים. זה מתחיל מפורד פוקוס המשפחתית, שעברה מתיחת פנים משמעותית, זכתה לעיצוב פנימי מחודש וגם לשיפור בכיול המתלים. לישראל היא תגיע באמצע השנה, והיא עשויה להגיע סוף סוף עם מנועי האקובוסט בנפח 1,000 סמ"ק.


פורד פוקוס

מעליה בהיררכיה נמצאת פורד מונדיאו, שהדור החדש שלה יגיע השנה לאחר תקופת המתנה ארוכה. מדובר במכונית חדשה לחלוטין בעיצוב שמזכיר את הפיאסטה (ואת אסטון מרטין, בין היתר) - והחידוש המסקרן ביותר יהיה בגרסה ההיברידית, שאמורה להגיע גם היא לישראל.

על בסיס המונדיאו הציגה פורד את הדור החדש של פורד S-Max, מיניוואן שיהיה דומה לקודמו מבחינת המימדים. בהיצע המנועים יציג ה-S-Max יחידות טורבו בנפח 1.5 ו-2.0 ליטר, בהספקים שבין 160 ל-240 כ"ס. המונדיאו וה- ה-S-Max צפויים להגיע ארצה לקראת אמצע השנה.


פורד S-Max

פורד גלאקסי, אחיו הגדול של ה-S-Max, עדיין לא הוצג בעולם - אך זה צפוי לקרות עוד השנה, ואנו צפויים לפגוש אותו בישראל עוד לפני סוף 2015.

מארה"ב יגיעו אלינו שני חידושים מעניינים של פורד. רכב הפנאי פורד אדג' יגיע באמצע השנה בדור חדש לחלוטין שיהיה גדול וחזק יותר מקודמו, ויוצע עם מנועי 2.0 ליטר טורבו או 3.5 ליטר בתצורת V6.
במקביל תושק בישראל מתיחת הפנים של פורד אקספלורר, שקיבל פרצוף מרובע ורציני, מנוע אקובוסט חדש (2.3 ליטר) וסידור חדש לכפתורים השונים בתא הנוסעים.


פורד אקספלורר 2015

חידוש מעניין מאוד מבחינת השוק שלנו, למרות שלא מדובר בדגם חדש, יהיה אצל הג'יפון פורד קוגה. זה צפוי להגיע לישראל עם מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר והנעה קדמית, מה שעשוי לשפר את צריכת הדלק שלו ובעיקר להוזיל את המחיר - וכתוצאה מכך לשפר את מעמדו מול המתחרות.



ייתכן ונפגוש במהלך 2015 עוד כמה דגמים חדשים יחסית של פורד, שעד כה לא הגיעו לישראל בעיקר בגלל בעיות תמחור. מדובר ברכבים חשובים כמו פורד אקוספורט (ג'יפון קטן), פורד B מקס (מיקרוואן), פורד טורנאו קונקט החדשה ואולי אפילו פורד מוסטנג.


לדגמי מאזדה בישראל - מאזדה
לדגמי פורד בישראל - פורד

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה