דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לקסוס LC בישראל: מ-725,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


כל מותג יוקרה רציני מחזיק לפחות במכונית ספורט איקונית אחת, שהיא לא עוד גרסת קופה למכונית סדאן קיימת. אצל אודי זו ה-R8; במרצדס זו ה-AMG-GT; לב.מ.וו יש את ה-i8, ועכשיו גם ללקסוס יש אחת כזאת, קצת יותר רלוונטית לקהל מה-LF-A. לקסוס LC החדשה מגיעה בימים אלו לישראל, ותוצע בקרוב ללקוחות במחיר שבו נמכרים רכבי ספורט מרשימים בפני עצמם. מה היא מציעה בתמורה?

לקסוס LC

קודם כל, חייבים להודות ש-LC נראית פשוט מדהים. החזית נמוכה, רחבה ומאיימת, ובמרכזה גריל עצום בסגנון "שעון החול" המפורסם של לקסוס. יש לה את כל המרכיבים של מכונית ספורט: קימורים מחוטבים, כונסי אוויר מאחורי הדלתות, חישוקי ענק ומימדים שמצביעים על רכב ארוך, נמוך ורחב מאוד.
ה-LC תשווק בישראל בשתי גרסאות עיקריות. הזולה יותר תהיה ה-LC500h ההיברידית, שמוצעת עם מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר, שאליו משודך מנוע חשמלי נוסף. בניגוד למרבית יצרני היוקרה, בלקסוס בוחרים שלא ללכת אחרי צו האופנה של רכבי פלאג-אין נטענים מהשקע. ה-LC500h מציעה הספק משולב של 359 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ, והיא מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 5 שניות בלבד.

ההנעה היא אחורית בשתי הגרסאות, ותיבת ההילוכים האוטומטית כוללת לא פחות מ-10 הילוכים. בגרסה ההיברידית מצטרפת אליה גם תיבה רציפה נוספת.  צריכת הדלק ב-LC הייבריד עומדת על 15.6 ק"מ לליטר.

לקסוס LC

הגרסה החזקה יותר היא ה-LC500, שמוצעת עם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם הספק של 477 כ"ס ב-7,100 סל"ד ומומנט של 55 קג"מ ב-4,800 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה זו 4.7 שניות, המהירות המרבית מוגבלת ל-270 קמ"ש וצריכת הדלק היא 8.6 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. למרות הצריכה הגבוהה, נפח מיכל דלק של 82 ליטרים אמור לספק טווח נסיעה מוצלח.
גרסת ה-LC500 מגיעה גם עם חבילת ביצועים נוספת, הכוללת דיפרנציאל מוגבל החלקה, היגוי לארבעת גלגלי הרכב ביחס משתנה, ספוילר אחורי נשלף וגג עשוי קרבון (לעומת זכוכית בגרסה ההיברידית). בשתי הגרסאות יש מתלים אדפטיביים עם בורר המאפשר בחירה באחד מ-6 מצבעי נהיגה.

רשימת האבזור, כרגיל אצל לקסוס, עשירה במיוחד. בשתי הגרסאות ישנם מושבי עור ספורטיביים עם כוונון חשמלי, זכרונות, חימום ואוורור, חיישני חניה היקפיים עם מצלמת רוורס, מערכת לטיהור האוויר בתא הנוסעים והגברת הלחות, מסנן רעשי רקע, תאורת לד עוקבת פניה עם שטיפה לפנסים, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10.3 אינץ' ולוח שעונים וירטואלי עם מסך בגודל 8 אינץ'.

לקסוס LC

בתחום הבטיחות מציעה לקסוס LC לא פחות מ-8 כריות אוויר, מכסה מנוע קופץ להפחתת פגיעה בהולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, ניטור רכב בשטח מת במראות והתראת תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אוטומטיית, תיקון סטיה מנתיב ועוד.

לקסוס LC - מחירים:
לקסוס LC500h הייבריד תעלה 725,000 שקל
לקסוס LC500 בנזין תעלה 795,000 שקל

לקסוס LC תוצג לראשונה לקהל הישראלי באולמות המכירה של היבואנית במסגרת ימי המכירות שיערכו בתאריכים 6-8/9. כמה ימים קודם לכן ננהג בה לראשונה במסגרת ההשקה האירופית.

לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה