לקסוס ES: מתיחת הפנים נחתה בישראל

לקסוס ES: מתיחת הפנים נחתה בישראל


מכונית הסאלון זכתה לעיצוב מעודכן, מסך מגע חדש ומערך בטיחות מורחב - לצד הבטחה לשיפור ביכולת הדינאמית



מאת: נועם ריין
 
הדור השביעי של לקסוס ES, הראשון שהגיע לישראל, מתחיל בימים אלו להימכר בישראל לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. בין השינויים: עיצוב מעודכן, שיפורים למערכת המתלים ומערך נרחב מבעבר של עזרי בטיחות. במקביל התייקר מחיר הכניסה ב-5,000 שקלים והוא עומד על 295,000 שקלים.

לקסוס ES
 
שינויי העיצוב מבחוץ כוללים מראה שונה לחלק הפנימי של סבכת שעון החול עם כמות קטנה יותר של פסי אורך, חותמת לד חדשה לתאורת החזית וכן חישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש ושני צבעי מרכב חדשים.
 
 
גם מבפנים מופיעים כעת גוונים חדשים, ואילו מסך המולטימדיה החדש (12.3 אינץ' בכל הגרסאות) מוצב במיקום חדש - קרוב יותר לנהג בכ-10 ס"מ ומוטה כלפי הנהג בזווית גדולה ב-5 מעלות מבעבר. צמצום המרחק בין המסך לבין הנהג נדרש מכיוון שהמסך כעת כולל לראשונה תפעול במגע, זאת בנוסף לפד השליטה המוכר שממוקם בין צמד המושבים הקדמיים.

לקסוס ES
 
בתחום הבטיחות זכתה ה-ES לתוספת של מערכת סיוע להיגוי בתמרוני חירום ולשיפור של ביצועי המערכת לתיקון סטיה מנתיב באמצעות בינה מלאכותית. כמו כן, בקרת השיוט האדפטיבית מסוגלת כעת להאט את הרכב לקראת עיקול במידה ומהירות הנסיעה גבוהה מדי.
 
הגרסה הבכירה מצוידת גם במערכת תאורה אדפטיבית חדשה בשם BladeScan AHS, שמבוססת על להבים מצופים במראה אשר ממוקמים מעבר לפנסי הלד ומרחיבה את טווח התאורה של האורות הגבוהים - מערכת שהוצגה כבר ב-RX המחודש אך לא הגיעה איתו לישראל.
 
בתחום הדינאמי טוענת היצרנית לשיפור הודות להקשחת המתלה האחורי ולכיול מחודש של מערכת הבלימה, שכלל גם הגדלה פיזית של דוושת הבלם.

לקסוס ES
 
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, והיא זהה ליחידת ההנעה שמותקנת גם בטויוטה קאמרי וראב 4. מדובר על מערכת היברידית שכוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע עזר חשמלי, עם הספק משולב של 218 כוחות סוס וצריכת דלק מוצהרת של 18.8 ק"מ לליטר. 
 
בלקסוס עדיין לא פרסמו את המפרטים המלאים של שלושת רמות הגימור, אך אלו זכו לכינויים חדשים ומעניינים יותר: גרסת הכניסה נקראת בשם Kyushu, על שם מפעל ההרכבה של לקסוס ביפן, והיא עולה 294,900 שקלים. המפרט כולל בין היתר מושבי עור חשמליים ומחוממים, חלון שמש בגג, חיישני חניה היקפיים ומצלמת רוורס.

לקסוס ES
 
הגרסה השניה מכונה בשם Hadori, על שם טכנולוגיית הפוליש של החרבות היפניות, והיא כוללת גם בנוסף גימורי עץ, מצלמות היקפיות, וילון אחורי חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים וזכרונות למושב הנהג. המחיר עומד על 324,900 שקלים.
 
הגרסה הבכירה נקראת בשם Takumi, על שם האמנים היפניים, והיא כוללת בנוסף חישוקים בעיצוב אווירודינאמי יותר, מערכת שמע משודרגת מבית "מארק לווינסון", אורות גבוהים אדפטיביים ותא מטען חשמלי. המחיר עומד על 349,900 שקלים.
 
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים