דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לוהטת: לקסוס RC-F נחתה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


אנחנו רגילים לדבר על לקסוס בתור יצרנית של מכוניות יוקרה סולידיות ואלגנטיות, שקטות, חסכוניות ולפעמים גם היברידיות; לקסוס RC-F לא עונה לתיאורים הללו - מדובר במכונית ספורט נועזת וקיצונית, ששמה לה למטרה דגמי ספורט-קופה נחשבים כמו ב.מ.וו M4, מרצדס C63 AMG ואודי RS5.

המחיר, כאמור, יעמוד על 689,000 שקל - זול יותר ב-26,000 שקל מהב.מ.וו המתחרה, ונמוך ב-137,000 שקל ממחירה של אודי RS5.


לקסוס RC-F. מכונת נהיגה ממוקדת / צילומים: לקסוס
לקסוס RC-F מצוידת במנוע בנזין בנפח 5.0 ליטר, עם 8 צילינדרים וללא מגדש טורבו (!). ההספק עומד על 477 כוחות סוס שמושגים ב-7,100 סל"ד, והמומנט הוא 54 קג"מ שמגיעים ב-4,800 סל"ד. כל הכוח הזה יורד לגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, וכדי לשמור על הקשר עם הכביש - נעזרת הלקסוס בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה בשם "טורסן", ובמערכת שליטה שנקראת "Torque Vectoring" ומאפשרת לנהל את הדיפרנציאל בהתאם לאופי הנהיגה: רגיל, "מסלול" או "סלאלום".



הביצועים, כמעט ושכחנו, פשוט מצוינים: לקסוס RC-F מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות בלבד, ותאוצת הביניים מ-80 ל-120 קמ"ש אורכת 3.7 שניות. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-270 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת היא 9.3 ק"מ לליטר - במידה ולא תנצלו את המנוע השרירי.



ברשימת האבזור מציעה לקסוס שפע של פינוקים, ובהם בקרת שיוט (כולל שמירת מרחק כאופציה), מושבי ספורט מרופדי עור עם כוונון חשמלי, זכרונות, חימום ואוורור, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה היקפיים עם מצלמת רוורס, דוושות אלומיניום, חישוקים קלים בקוטר "19, חלון גג חשמלי, ספוילר אחורי מתרומם, תאורת לד, 8 כריות אוויר, ובאגף המולטימדיה - מסך "7 מרכזי ומסך נוסף בגודל "4.2 במרכז לוח החוונים הכולל מדידת זמני הקפה, מערכת בקרת סאונד וכמובן דיבורית בלוטות' וכל החיבורים הנדרשים.




לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה