בחר רכב
רכב חדש 2020
רכב משנים קודמות

יונדאי i10 החדשה בישראל: מ-70,000 שקלים

יונדאי i10 החדשה בישראל: מ-70,000 שקלים


הדור השלישי של ה-i10 יציע מנוע 1.2 ליטרים, מולטימדיה מקורית ואבזור בטיחות עשיר. הגרסה הרובוטית תתחיל מ-80,000 שקלים



מאת נועם ריין
 
כלמוביל השיקה הבוקר (א') את הדור השלישי והחדש לחלוטין של יונדאי i10. השינויים כוללים גידול בולט במימדים, עיצוב עדכני, מערכות בטיחות אקטיביות, יחידת הנעה חדשה ותיבת הילוכים רובוטית.

יונדאי i10

ה-i10 החדשה, שמגיעה ארצה 6 שנים לאחר קודמתה, מציגה גידול קל של 2 ס"מ לרוחב, שיעמוד על 168 ס"מ, וחצי ס"מ לאורך, שיגיע ל-367 ס"מ. מימד הגובה קוצץ ב-2 ס"מ בהשוואה לדור היוצא ויעמוד על 148 ס"מ, ואילו בסיס הגלגלים צמח ב-4 ס"מ משמעותיים ל-242.5 בסך הכל. בהתאם, המרווח הפנימי טוב לארבעה נוסעים. נפח תא המטען זהה לדור היוצא עם 252 ליטרים, אך סף ההטענה הונמך בכ-29 מ"מ לטובת שיפור הגישה.
 

המנוע, על אף הנתונים הקרובים, שונה מזה של הדגם היוצא - עם קדח בוכנה ומהלך שונה ומערכות חדשות להזרקת דלק ותזמון שסתומים. הנפח עומד על 1.2 ליטרים, ההספק עד 84 כ"ס והמומנט עומד על 12 קג"מ. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 12.6 שניות בגרסה הידנית ו-15.8 שניות ברובוטית, והמהירות המירבית עומדת על 171 קמ"ש בשתי הגרסאות. צריכת הדלק העירונית עומדת על 17.2 ק"מ לליטר והצריכה הבינעירונית עומדת על 23.2 ק"מ לליטר. נתון צריכה משולבת לא פורסם.
 
יונדאי i10

מפרט אבזור הבטיחות זהה בכל הגרסאות, וכולל 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב (היחיד בקטגוריה), אורות גבוהים אוטומטיים ומערכת להתרעת עייפות.

בנוסף, כל הגרסאות ישווקו עם מערכת מולטימדיה מקורית בגודל "8 בעלת קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, כאשר מערכת ה"קונקטד" של היבואנית תוצע בעלות נוספת של 1,600 שקלים.

יונדאי i10

מלבד זאת, גרסת האינטנס הבסיסית - שהיא היחידה שתוצע עם התיבה הידנית - כוללת גם הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חישוקי "14 עם צלחות פלסטיק וחיישני תאורה. גרסת ה"אינספייר" הרובוטית כוללת בנוסף גם חלונות כהים מאחור ודוגמה שונה לדשבורד.

גרסת ה"פריים", שתוצע בעיקר לציי הרכב, כוללת בנוסף גם חישוקי "15 קלים, ואילו גרסת ה"סופרים" - שתתפוס לפי הערכות כ-80% מהמסירות ללקוחות הפרטיים - כוללת בנוסף גם גג בצבע שונה, חישוקי "16 בקרת אקלים, פנסים עוקבי פניה, פנסי ערפל ותאורת איתות במראות הצד.

יונדאי i10
 

יונדאי i10 - מחירים:

יונדאי i10 ידנית אינטנס - 69,900 שקלים
יונדאי i10 רובוטית אינספייר - 79,900 שקלים
יונדאי i10 רובוטית פריים - 83,900 שקלים
יונדאי i10 רובוטית סופרים - 83,990 שקלים
 
היבואנית תציע ללקוחות גם מסלול רכישה במסגרת ליסינג פרטי ברישום על שם הלקוח, עם מקדמה בגובה 7,500 שקלים, תשלום חודשי של 969 שקלים, 3 טיפולים ראשונים חינם ואפשרות להחזרת הרכב לאחר 3 שנים.

יונדאי וניו

כמו כן מדווחת היבואנית כי בחודשים אפריל-מאי יתקיימו השקות נוספות לקונה ההיברידית ולג'יפון החדש - יונדאי וניו. בנוסף גם רכב הפנאי הגדול יונדאי פאליסייד יושק בהמשך השנה ויתברג מעל הסנטה פה.
 
לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי
למאמר זה התפרסמו 11 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. פלסטיקה מסריחה וזולה בקטע שלא ניתן להסביר. זה לא המצב בספארק או באירופאיות. זול וקשה זה סבבה אבל יש גבול לכל דבר. צריכת דלק פחות טובה מהסופר מיני של היום... בקיצור זבל קוריאני ממוצג וצפויים להגוע עוד כאלה:( (לת)  

,16.02.2020

2. 16 שניות למאה?! מה זה צב או מריצה?....   לא שווה שקל ועוד עם תיבה רובוטית אידיוטית מעפנה. ...

חמגשיהו,16.02.2020

3. גיר רובוטי חד מצמדי ויצור תורכי ,הרכב יקר מאוד   מחירים גבוהים מאוד לרכב הזה שמיוצר בתורכיה ,רכב צפ...

ישראלי,16.02.2020

4. אני מקווה שזה יפגע במכירות של הרכב  נמאס לי שיונדאי i10 הייתה הכי נמכרת ביחד עם הפיקנט...

ליאור,16.02.2020

5. אין לי תחנת דלק פרטית  איך מייצרים רכב כ"כ קטן ששותה כ"כ הרבה דלק ???????...

יעל היפהפיה,16.02.2020

6. תגובה  עוד נסיון עלוב להפוך את השפן לאריה

Roadrunner,16.02.2020

7. תגובה  עוד נסיון עלוב להפוך את השפן לאריה

Roadrunner,16.02.2020

8. קשה להבין למה בחרו בתיבה רובוטית.   ועוד חד מצמדית. ואם כבר בחרו, זו תיבה זולה בהרבה מ...

נעם,17.02.2020

9. נראה טוב חיצונית אבל במחיר הזה עדיף להתאמץ עוד קצת ולקנות את הi20 (לת)  

שלום,17.02.2020

10. מסכים עם מס' 4  מס' 4 אתה בן אדם חכם ומשכיל, כנראה בין היחידים בעד...

די לקוראניות,18.02.2020

11. רכב מיני נוסע בעיקר בעיר, למה שמישהו  יעדיף תיבת הילוכים רובוטית שרק הופכת את הנסיעה להר...

אייל,18.02.2020
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים