דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה היילנדר בישראל, הפעם ביבוא סדיר: מ-290,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

טויוטה היילנדר (Highlander) נמצא איתנו כבר 20 שנה, אבל רק עכשיו בדור הרביעי שלו שהוצג בשנה שעברה בתערוכת ניו-יורק הוא מגיע לישראל באופן רשמי ביבוא סדיר, במקביל להגעתו לאירופה - זאת אחרי שנים רבות שבהם נמכרו דגמי היילנדר ביבוא אישי ומקביל, כולל אפיזודה קצרה תחת היבוא המקביל של אלבר.

מחירו של טויוטה היילנדר יתחיל ב-289,900 שקלים והוא יתחרה בסובארו איוולטיס שהגיע לאחרונה וגם בדגמי יונדאי סנטה פה וקיה סורנטו שעתידים להגיע בדורות חדשים, וכן בפורד אקספלורר, שברולט טראוורס ויונדאי פאליסייד שיושק בקרוב.

טויוטה היילנדר

עיצוב מידות

ההיילנדר יגיע אלינו מארה"ב והוא מבוסס על פלטפורמת TNGA – GA-K זו המשמשת את הקאמרי והראב 4 וגם את לקסוס ES. העיצוב מזכיר את זה של הראב 4 עם הפנסים הקדמיים המחודדים, בתי פנסי הערפל והשבכה הקדמית הענקית. מאחור ישנם פנסים צרים יחסית ואילו מבפנים ישנו דשבורד בעיצוב דמוי 3 קומות וקונסולה מרכזית רחבה.

אורכו של טויוטה היילנדר עומד על 496.6 ס"מ, רוחבו עומד על 193.0 ס"מ, גובהו עומד על 175.5 ס"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 285.0 ס"מ. לתא המטען נפח של 305 ליטרים כאשר כל המושבים בשימוש ו-1,882 ליטרים בקיפול 5 מושבים. בהשוואה לטויוטה ראב 4 הוא ארוך ב-36.6 ס"מ, רחב ב-7.5 ס"מ, גבוה ב-7 ס"מ ובסיס הגלגלים ארוך ב-16 ס"מ.

ההיילנדר ישווק בישראל על ידי היבואנית רק עם 7 מקומות ישיבה, לעומת גרסאות שמוצעות אצל יבואנים מקבילים עם 8 מקומות ישיבה.

טויוטה היילנדר

יחידת הנעה

לטויוטה היילנדר יחידת הנעה היברידית המוכרת מהראב 4 והקאמרי, אך בהספק גבוה יותר. מדובר במנוע בנזין בנפח 2,487 סמ"ק המספק 244 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 24.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד.

ההנעה היא כפולה ואל המנוע משודכת תיבה רציפה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-180 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 19.6 ק"מ לליטר, על פי נתוני היצרן.

טויוטה היילנדר

רמות גימור

טויוטה היילנדר יישוק בשתי רמות גימור: E-Motion ו-E-Xclusive הבכירה. בגרסת הכניסה ישנו אבזור עשיר למדי הכולל מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטית ו-5 שקעי USB, בקרת אקלים עם 3 איזורים, ריפוד דמוי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום במושבים הקדמיים, תאורת לד, חיישני גשם ותאורה, מצלמת רוורס, כניסה והנעה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית "אוטו הולד", תאורת אווירה וחישוקי 18 אינץ'.

בתחום הבטיחות נמצא בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת לצמצום פגיעת "צליפת שוט" ובקרת נגרר.

גרסת ה-E-Xclusive מוסיפה גג פנוראמי, ריפודי עור, כוונון מלא למושבים עם זכורנות גם למראות הצד, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, תא מטען נפתח חשמלית וחישוקי 20 אינץ'.

טויוטה היילנדר – מחירים:

טויוטה היילנדר ברמת גימור E-Motion יעלה 289,900 שקלים

טויוטה היילנדר ברמת גימור E-Xclusive יעלה 304,900 שקלים

טויוטה היילנדר

טויוטה היילקס Sahara

במקביל החלה יבואנית טויוטה גם בשיווק גרסה בכירה עוד יותר לטנדר טויוטה היילקס שממוצבת מעל ה-Adventure  ועונה לשם Sahara. הגרסה הבכירה יקרה ממנה ב-24,100 שקלים ומחירה עומד על 299,000 שקלים.

בדומה ל"אדוונצ'ר" גם ה"סהרה" מצויידת במנוע בנזין 2.8 ליטרים בהספק של 204 כ"ס, הנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים.

ה"סהרה" מצויידת בכל הקיים ב"אדוונצ'ר" כגון מערך הבטיחות הכולל בלימת אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ובקרת נגרר, כמו גם במסך מולטימדיה 8 אינץ' עם קישוריות לטלפון הסלולרי, מצלמת רוורס, מראות צד מתקפלות.

התוספות של גרסת ה"סהרה" כוללות חישוקי 18 אינץ' (לעומת 17"), ריפוד עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, תאורת לד, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח וגלגל הגה מתכוונן חשמלית ומחומם.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה