בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

טויוטה אוריס החדשה בארץ. החל מ-129,900 שקל



טויוטה אוריס החדשה נחתה בישראל ותוצע לצד טויוטה אוריס היברידית שהגיעה במקביל ותעלה 139,900 שקל




מאת יתיר דוידוביץ

טויוטה אוריס החדשה וטויוטה אוריס היברידית נחתו בישראל. טויוטה אוריס, שהיא למעשה גרסת ההצ'בק של הטויוטה קורולה המצליחה, אמורה להתחרות במכוניות הצ'בק אחרות כגון פולקסווגן גולף, פורד פוקוס ויונדאי I30.

האוריס הקודמת לא זכתה למבטים אוהדים ברחוב לאור העיצוב השמרני, ויש האומרים, המשעמם שלה. הדור החדש אמור לתקן את העניין הזה (או את עיניי המתבוננים) והוא נראה ספורטיבי ומחודד מבעבר. העיצוב החדש מגובה בנתונים שמצביעים על דגש דינאמי יותר. האורך אמנם גדל ב-3 ס"מ אך הגובה, שהצטמצם ב-5.5 ס"מ, מוסיף ל"לוק" הקרבי. הרוחב נשאר זהה, 176 ס"מ. בדרך כלל מכוניות חדשות זוכות לבסיס גלגלים ארוך יותר שמאפשר מרחב גדול יותר לנוסעים. האוריס החדשה לא זוכה, משום מה, להארכת בסיס הגלגלים והוא נותר 260 ס"מ. למרות נתון זה המרווח לא נפגע והיושבים מאחור יהנו משני סנטימטרים נוספים למרווח הברכיים. גם תא המטען רשם גידול סמלי ונפחו יהיה 360 ליטר.


טויוטה אוריס החדשה / צילומים: יצרן
האבזור יהיה עשיר יותר ויקביל ברמתו לגרסה המאובזרת של האוריס הקודמת. שתי הגרסאות יציעו את מערכת טויוטה טאצ' הכוללת מסך מגע, מערכת שמע עם שליטה מההגה, בלוטות', מצלמת רוורס וחיבורים לנגני שמע. גרסת הבנזין תצוייד בנוסף במשוטים להחלפת הילוכים מההגה וחישוקי מגנזיום בקוטר 16" בעוד גרסת ההיבריד תקבל חישוקים קלים בקוטר 15" ומערכת תצוגת חלוקת הכוח המוכרת מדגמי טויוטה ההיברידיים.

מנוע הבנזין הוא מנוע חדש בנפח 1,600 סמ"ק (132 כוחות סוס). מנועה של הגרסה ההיברידית הוא אותו המנוע מהגרסה הקודמת (שמקורו בפריוס) והוא בעל 136 כ"ס המושגים משילוב מנוע בנפח 1.8 ליטר בנזין ומנוע חשמלי. לשתי הגרסאות תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הביצועים באוריס החדשה סבירים ביחס לקטגורייה. גרסת הבנזין תאיץ ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות ותגיע למהירות מירבית של 190 קמ"ש. ההיברידית תקצץ מנתנון התאוצה 0.2 שניות אך תגיע רק עד 180 קמ"ש.



צריכת הדלק הממוצעת בגרסה הפחות נקייה תעמוד על 17.5 ק"מ לליטר – הנתון הטוב ביותר לקטגורייה נכון לעכשיו. לעומתה הגרסה החצי חשמלית תצליח לספק למעלה מ- 26 ק"מ לליטר. גם פליטת המזהמים תהיה נמוכה במיוחד בגרסה ההיברידית (87 גרם לק"מ) וממוצעת בגרסת הבנזין (134 גרם לק"מ). הציון הירוק של גרסת ההיבריד יהיה 2 בעוד דרגת הזיהום של גרסת הבנזין תהיה 3 רמה נמוכה במיוחד ביחס לקטגורייה.

כאמור מחירה של הגרסה צורכת הבנזין יהיה 129,900 שקל בעוד מחיר הגרסה ההיברידית יהיה יקר ב-10,000 שקל ותעמוד על 139,900 שקל.

לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. תיבת הילוכים אוטומטית רציפה - זבל (לת)  

נהג,29.01.2013

2. תם עידן טויוטה  כן רובוטי,לא רובוטי. היבואן בארץ הוא שקרן ולא ישר...

דני,29.01.2013

3. אוי ואבוי, תיבה רציפה זה אסון. נחכה שיחליפו לאוטומאטית רגילה  כמו שעשו בקורולה הקודמת, התחילו עם רובוטי דרעק והח...

מוטי,29.01.2013

4. למה רציף??? למההה   ננסה לעשות נסיעת מבחן אולי ההרגשה בכל זאת תשתפר...

ניר פ,29.01.2013

5. לא לתת דמי קדימה  זהירות....לא לתת 2000 שקל ב הזמנה למרות שמבתיחים ...

טיבי,29.01.2013

6. ל-5. מניסיוני מחזירים דמי קדימה  לקראת דגם קורולה 2008, הזמנתי את הרכב. לי ה"רובוטי...

אלי,29.01.2013

7. לא מבין מה הבעיה עם גיר רציף?  נהגתי בכמה מכוניות עם גיר רציף, כולל של טויוטה. הת...

אא,29.01.2013

8. כמה חבל, יכלה להיות מושלמת בלי הגיר הרציף הכושל  הרובוטי גורם ללנסיעה בטורים גבוהים וואין תחושת התק...

אייל,30.01.2013

9. לכל האנשים שלא מבינים ברכבים...  תיבת הילוכים אוטומטית רציפה זה "לא רובוטית" זה הרג...

סשה,30.01.2013

10. גיר רציף זה לא רובוטי !! מה יש לכם ?  גיר רציף זה התיבה האוטומטית הכי איכותית ויקרה שיש ...

,31.01.2013

11. טויוטה =ריקול  חבל על הזמן. מן הפח אל הפחת.

רן ,31.01.2013

12. העיקר שבחרנו ליכוד  נו ? עברו הבחירות עכשיו נקרע את הציבור ! העיקר שבח...

דוד,03.02.2013

13. רכב פשוט מכוער...  פרס הכשרון על העיצוב הכי מכוער שאפשר להעלות על הדע...

משה,13.02.2013
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים