דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ועכשיו: גם סיטרואן C אליזה מגיעה לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


העתק, הדבק: אחרי שבשבוע החולף התבשרנו על ההשקה המקומית של פיג'ו 301, תתחיל בשבוע הקרוב חברת דוד לובינסקי גם בשיווק של האחות התאומה סיטרואן C אליזה (C-Elysee). בדיוק כמו הפיג'ו, גם סיטרואן C אליזה היא משפחתית קטנה בתצורת סדאן שאמורה להתחרות בקטגוריה של יונדאי i25, שבקרוב תצטרף אליה גם סקודה ראפיד המדוברת.


הו, שאנז אליזה. המשפחתית של סיטרואן קצת פחות אופנתית מהשדרה המפורסמת בפריז / צילומים: יצרן

 

הגרסה העיקרית של סיטרואן C אליזה תצויד במנוע בנזין בנפח 1,600 סמ"ק (115 כ"ס) ובתיבה אוטומטית עם 4 הילוכים. המחיר של גרסה זו יעמוד על 109,990 שקל ברמת האבזור Comfort הכוללת ארבע כריות אוויר, ארבעה חלונות חשמליים, מערכת שמע מקורית ומחשב דרך. במחיר של 114,990 שקל ניתן יהיה לשדרג את החבילה ולקחת את גרסת ה-Exclusive הכוללת גם דיבורית בלוטות', חיבורי USB למערכת השמע וחישוקים קלים. צריכת הדלק הממוצעת של מנוע ה-1.6 עם התיבה האוטומטית היא 14 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן, וכדי לשפר את הצריכה ניתן יהיה לבחור גם באחת משתי גרסאות ידניות:
הגרסה הזולה יותר, עם מנוע 3 צילינדרים בנפח 1,200 סמ"ק (72 כ"ס), מציגה נתון צריכה משולב של 18.8 ק"מ לליטר במחיר תחרותי של 91,990 שקל. מי שצובר קילומטראז' רב יעדיף אולי לבחור בגרסת הדיזל, שתמורת מחיר של 114,990 שקל מניבה צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר. גרסה זו צפויה לזכות לפופולאריות בשוק המוניות, שם יוכלו הנהגים ליהנות גם מתא מטען בנפח מרשים של 507 ליטרים.



בשוק הסיני נמכרת מכונית בשם סיטרואן C אליזה מאז שנת 2002, והיא מיוצרת במפעלי חברת "דונגפנג" המקומית. הגרסה הסינית של ה-C אליזה חולקת מרכיבים רבים עם סיטרואן קסארה וסיטרואן סקסו העתיקות, ויש לה אפילו גרסת VTS ספורטיבית - אך מלבד השם הזהה אין כל קשר בין ה-C אליזה הסינית לבין זו המיועדת למזרח אירופה שתימכר גם בישראל.


לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה