דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה סיוויק טייפ R החדשה כבר כאן

Getting your Trinity Audio player ready...

חובבי הנהיגה, הכינו את המזומנים: הונדה סיוויק Type R החדשה מגיעה בימים אלו לישראל, והיא עולה 25,000 שקל פחות מהדור הקודם שלה. זה קורה חודשים ספורים בלבד לאחר שהסיוויק הרגילה נחתה כאן, מוקדם מעט מהצפוי - שכן הדור הקודם של הטייפ R הגיע ארצה באמצע 2016, כמעט 4 שנים לאחר הסיוויק הרגילה של הדור ההוא.

בכל מקרה, אפשר לוותר על ההיסטוריה המשפחתית ולגשת ישירות לנתונים:  הונדה סיוויק טייפ R חמושה במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 319 כ"ס (לעומת 310 בדור היוצא) המתקבלים ב-6,500 סל"ד  עם מומנט של 40.8 קג"מ ב-2,500 סל"ד (זהה לדור היוצא). הסיוויק הספורטיבית תוצע, כמו בעבר, עם תיבת הילוכים ידנית בלבד ועם הנעה קדמית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.8 שניות (לעומת 5.7 בדור הקודם) והמהירות המרבית היא 272 קמ"ש (לעומת 270 בלבד בקודמת).

הונדה סיוויק TYPE-R

הסיוויק טייפ R החדשה השילה ממשקלה 2 קילוגרמים לעומת הדור היוצא, והיא עוצרת את המחוג על 1380 ק"ג לפני סופגניות. צריכת הדלק המשולבת, למתעניינים, היא 13 ק"מ לליטר (לעומת 13.7 בקודמת). עם מיכל דלק של 46 ליטרים בלבד, כדאי שתמצאו תחנת דלק סמוכה לכביש המפותל האהוב עליכם.
מבחינת האבזור, הסיוויק מצוידת בכל טוב: כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה עם מסך "7, מצלמת רוורס, תאורת לד מלפנים, פנסי ערפל ובלם יד חשמלי. בתחום הבטיחות כולל המפרט בלימת חירום אוטונומית, התראה ותיקון לסטיה מנתיב, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית.

הונדה סיוויק TYPE-R

כמו כל מכונית עם יומרות ספורטיביות, גם הטייפ R כוללת רשימה ארוכה של אביזרים "ספורטיביים", חלקם בתחום העיצוב ואחרים בתחום הניהוג. בין היתר כולל המפרט פריטים כמו בלמי דיסק מאווררים בקוטר 350 מ"מ מלפנים ו-305 מ"מ מאחור, ספוילר אחורה, אגזוז בעיצוב ספורטיבי עם פתח מרכזי משולש, חישוקי 20 אינץ' ברוחב 245 בחתך 30, מושבי ספורט אדומים בריפוד זמש, דיפון גג בצבע שחור, בולמי זעזועים אדפטיביים עם בורר מצבי נהיגה, תאורה אדומה ללוח המחוונים ואפילו לוחית ייחודית עם הטבעת מספר סידורי.

הונדה סיוויק טייפ R החדשה תעלה 264,900 שקל - ירידה של 25,000 שקל לעומת הדור הקודם, אך עדיין מדובר במחיר גבוה ביחס למתחרות, כשאת הפער מתרצת הסיוויק באמצעות היתרון בכוחות הסוס - עם 319 סוסים מרשימים למדי. לשם ההשוואה, סיאט לאון קופרה מציעה 290 כ"ס ב-224,000 שקל, פולקסווגן גולף GTI מציעה 230 כ"ס ב-209,000 שקל, אלפא רומיאו ג'ולייטה ולוצ'ה מציעה 240 כ"ס ב-225,000 שקל ואילו פיג'ו 308GTi מציעה הספק של 270 כ"ס תמורת 190,000 שקל בלבד.

הונדה סיוויק TYPE-R

מהדור הקודם של הונדה סיוויק טייפ R נמסרו בישראל 26 יחידות בסך הכל - אך בשל המחיר הגבוה וההגבלה לגיר ידני בלבד, ספק אם ימסרו יותר מהדור החדש.

לדגמי הונדה בישראל - הונדה

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה