לב.מ.וו ישנן יחידות הנעה היברידיות נטענות מזה זמן רב, אשר משמשות את ה-X5 הגדול ואף את ה-X1 הקומפקטי וכמובן את ב.מ.וו i8 הספורטיבית. כעת חושפת ב.מ.וו את גרסת ה-PHEV גם ל-X3 ומבטיחה טווח נסיעה חשמלי של עד 46 ק"מ וצריכת דלק ממוצעת של 40 ק"מ לליטר. מיבואנית ב.מ.וו בישראל, דלק מוטורס, נמסר כי ב.מ.וו X3 פלאג-אין הייבריד עתיד להגיע לישראל לקראת מחצית שנת 2020.
ב.מ.וו X3 בגרסתו ההיברידית-נטענת יזכה לכינוי xDrive30e והוא מצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים הקיים בגרסת 20i. יחד עם מנוע חשמלי ההספק המשולב עומד על 292 כ"ס והמומנט מירבי על 42.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות והמהירות המקסימלית עומדת על 210 קמ"ש.
לב.מ.וו X3 xDrive30e סוללת ליתיום-יון בגודל 12 קווט"ש והוא מסוגל לנסוע עד 46 ק"מ על חשמל בלבד (על פי תקן WLTP) - מה שמוביל לצריכת דלק משולבת של 40 ק"מ לליטר. בנסיעה על חשמל בלבד מאפשר ה-X3 נסיעה במהירות של עד 135 קמ"ש. טעינה מלאה של הסוללה בשקע ביתי אורכת כ-6 שעות ובעמדת טעינה ייעודית משך הזמן מצטמצם לכדי 3.5 שעות.
בנסיעה חשמלית במהירות נמוכה ישמיע הג'יפון היוקרתי צליל ייחודי על-מנת לאפשר להולכי הרגל להיות ערים להתקרבות הרכב. הסוללה מוקמה בחלקו האחורי של הרכב (ומיכל הדלק מוקם מעל הסרן האחורי), מה שגרם לנפח תא המטען לצטמצם ב-100 ליטרים ולספק נפח של 450 ליטרים. באופן ייחודי, גרסה זו מאפשרת חיבור נגרר עד משקל של 2 טון. בנוסף ישנה אפשרות לחימום או קירור הרכב מבעוד מועד ושליטה על מערכת המיזוג באמצעות אפליקציית BMW Connected.
ב.מ.וו X3 פלאג-אין הייבריד יציע 4 רמות גימור וביניהן גם גרסת M Sport מעוצבת בהשראת החטיבה הספורטיבית של היצרן עם אופציות נוספות כגון בולמים אדפטיביים, הגה בעל תגובה משתנה ומערכת בלמי M Sport.
לדגמי ב.מ.וו. בישראל -
ב.מ.וו למאמר זה התפרסמו 0 תגובות